A
ap
Vieras
Onko kohtalotovereita? Miehellä on koko ajan "se" mielessä. Yritän tsempata 2-3 kertaa viikossa, mutta se ei riitä mihinkään. Meillä on 3 pientä lasta ja olen ihan poikki.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, tekee tosi hyvin kotihommia, ei se ole siitä kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pitääkö jaksaa useammin? Kadehdin ihmisiä, joilla puolisoilla saman verran haluja. Ihan sama onko usein tai harvoin, mutta meillä on tässä aika iso ristiriita.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiva kuulla, että muillakin samaa. Niin, en mäkään "pihtaa", kun tuntuu helpommalta "antaa". Mutta olishan se kiva, että tekis mieli useammin itelläkin tai että mies ei olis koko ajan vonkaamassa.
Saanko mä juosta vieraissa kun mun mies pihtaa?Alkuperäinen kirjoittaja tyydytetty:Näitä pihtareita piisaa ja siksi monet juoksevatkin vieraissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ja se saa ihan varmasti joka kerta:Saanko mä juosta vieraissa kun mun mies pihtaa?Alkuperäinen kirjoittaja tyydytetty:Näitä pihtareita piisaa ja siksi monet juoksevatkin vieraissa.