Mies haluaa eron ja mä en enää jaksa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22681190]mä en ymmärrä miksi pitää tehdä noin monta lasta, jos ei niitä jaksa.... :( sori....
olen pahoillani apn puolesta, mut mä olen aina ajatellut, et haluan niin monta lasta mihin mun omat rahkeet riittää, enkä laskelmoiden kenenkään apuihin...[/QUOTE]

Eikö nyt lähtökohtana ole, että yhdessä ne lapset kasvatetaan ja hoidetaan :O . Pitääkö oikeasti ajatella jo ennen lasten syntymää, että jos vaikka jään yksin näiden kanssa, miten pärjään? Tosi vieras ajatusmalli mulle.

Mutta itsehän olen näitä paljon parjattuja herätysliikeläisiä. Taidan tässäkin asiassa olla monen mielestä vanhanaikainen :whistle:

Ei ole ollut suuria ongelmia. Mies on kyllä ollut viime aikoina etäinen. olen yrittänyt kysyä eron oikeaa syytä mutta ei sano muuta kun että ei jaksa meitä enää.

Mun ongelma liitossa ollut että ajattelen aina kaikkia muita ensin ja se kostautuu väsymyksenä. Olen ollut väsynyt, mutta en ole ärtynyt eikä se muutenkaan elääni ole rassannut. Onhan mulla lapsetkin niin pieniä.
Mies on saanut harrastaa, on saanut omaa aikaa ja mennä kavereiden kanssa. En ole pakottanut olemaan kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja HuutoYössä;22681333:
Eikö nyt lähtökohtana ole, että yhdessä ne lapset kasvatetaan ja hoidetaan :O . Pitääkö oikeasti ajatella jo ennen lasten syntymää, että jos vaikka jään yksin näiden kanssa, miten pärjään? Tosi vieras ajatusmalli mulle.

Mutta itsehän olen näitä paljon parjattuja herätysliikeläisiä. Taidan tässäkin asiassa olla monen mielestä vanhanaikainen :whistle:

mä olen mielestäni vanhanaikainen, mulla on ollut koskaan vai tuo yksi mies, samoin kuin miehellä, ja silti olen ajatellut, että elämässä voi käydä mitään vaan.. ero ei ole koskaan käynyt mielessäkään, mutta onnettomuus, tai sairaus tai mitä vaan... mä olen turvallisuushakuinen! :)

no sanonpa sitten seuraavan mielipiteeni... eli musta neljän pienen lapsen isän ei kuulu huidella miten sattuu huvittamaan ja harrastaa mitä haluaa... neljän lapsen isä keskittyy kotiin ja perheeseen, niinkuin keskittyy kuinka monen lapsen tahansa isä silloin.... en ymmärrä, sori, edelleenkään... luulitko että mies on sun ja saat hänet pidettyä sillä että hän saa (tai ennemminkin haluaa...) huidella pitkin kyliä??? kyllä on ihmisillä erilaisia käsityksiä avioliitosta....

Mun kokemukseni (lähipiiriin pohjautuva) mukaan kaikissa miehen äkkilähdöissä on ollut kyse siitä, että toinen nainen kuvioissa. Ei ne heti sitä myönnäkään, mutta ei kannata ihmetellä, jos viikon päästä erosta mies jo muuttaa yhteen uuden kanssa. Näitä on nähty. En nyt väitä, että teidän kohdallanne homma menee noin, mutta kaikkeen on syytä henkisesti varautua.

Mä kuitenkin toivon, oli teidän kohdallanne sitten miten tahansa, ettei isä hylkää lapsiaan. Mä en oikeasti pysty millään tasolla ymmärtämään sellaisia vanhempia. Lähipiirissä on yksi tapaus, jossa lapsi kaipaa kovasti isäänsä ja isä (jolla jo uusi perhe) on luvannut ottaa nyt jo teini-ikäisen tyttärensä aina perheensä luokse käymään, mutta viimemetreillä tulee aina joku este. Tytön nykyinen isäpuoli onkin sanonut (ei tytölle), että vetäisi kyseistä herraa pataan, jos pimeälle kujalle osuisivat vastakkain. Tämä isäpuoli (jolla myös omia lapsia) on sitten yrittänyt parhaansa mukaan viettää aikaa myös tytärpuolensa kanssa - hyvällä menestyksellä.

No enhän mä nyt sanonu että aina huitelee jossain. On paljon kotona meidän kanssa mutta on saanut mennäkin.

Ei tee ylitöitä. Pitkiä vuoroja yötyötä. Ite nään aina listat jotn sen perusteella en epäile toista. Mut onko tuolla syylläkään enää väliä.