Mies haluaa erota

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uuh

Vieras
Riideltiin isosti ja nyt se haluaa erota. Ei toivoakaan että antaisi anteeksi, tää on jatkunut jo kuukauden.

Mulla ei oo mitään paikkaa minne mennä, meillä on lapsikin. Nyt ei tiedä mistään mitään, olen anellut anteeksi ja itkenyt mut ei auta.

Vittu sentäs, ero. Kauhea paikka.

Täällä toinen onneton, joka koittaa selvitä järkytyksestä. Mikään ei yhtäkkiä käännä miehen päätä. Jotenkin se vaan on yritettävä katsoa toiseen suuntaan, ja kerätä itsensä. Voimia sinulle!

Mä en edes ole suomessa. Mies lapsen kanssa on. Mun pitäis täältä ulkomailta käsin alkaa hoitamaan tätä. Ei pysty nyt yhtään mihinkään. Taitaa olla shokki päällä..

Kuulostaa niin suomalaiselta touhulta. Puhumattomuus, pettymys, ahdistus, vitutus, nalkutus, riitely, haukutaan sukulaiset ja henkilökohtaiset ominaisuudet, sitten erotaan kun ei nyt kuulkaa mitenkään enää jaksa. Kasvakaa aikuisiksi.

Suomalaista tai ei. Ei tässä ole jätetyillä paljoa mahdollisuuksia hoitaa suhdetta kuntoon, kun toinen on päätöksessään ehdoton. Itse kyllä tiedän, että parisuhteissa on aina jotakin ongelmaa, mutta niistä selvitään yhdessä. Kädet on vaan sidottu, kun toinen on päätöksensä tehnyt.

Etkö voi etes yöpyä teidän entisessä yhteisessä kodissa? Mene hotelliin, jos mies ei päästä sua kotiinne nukkumaan. Tarviit kuitenkin unta. Aamulla rupeet katsomaan asuntoa sieltä missä oot tai suomesta?!? Yritä rauhottua, vaikka helpommin sanottu kuin tehty. Olen itsekin joskus aika kauan sitten eron käyny läpi. Ero on aina shokki ja senkin takia olis hyvä, että sulla olis joku ihminen tällä hetkellä auttamassa sua. Onko sulla siellä ystäviä lähettyvillä? Mene jonkun ystävän luokse ja pyydä päästä yöksi. Huomenna pystyisitte sun ystävän kanssa laittaa sun asioita kuntoon. Ite en olis selvinny ilman mun läheistä ystävääni ja hänen tukeaan, toki muutkin ystäväni auttovat. Mutta jotenkin tää mun läheinen ystävä korjas mut talteen, eli otti luoksensa asumaan, autto asioissa alkuun, kuunteli ja oli kaikin tavoin apuna. En koskaan unohda sitä, mitä mun ystävä mun vuokseni teki. Olen niin, kiitollinen hänelle. Tosin ollaan mun ystävän kanssa tunnettu iät ja ajat, on mulle kuin isosisko :).

Yhteistyössä