Ä
"äitinen"
Vieras
mutta minä itse alan tulla seinähulluksi kotona..yksinäistä päivät pitkät,,, ainoa seura mukulat..tulee kerhoissa välillä käytyä mutta ne muut äidit siellä on niin mammoja että kaikki puheenaiheet ja koko elämä pyörii pelkien kakaroiden ja kakkavaippojen ympärillä...niin tylsiä tätejä että aargh...vielä kun asun uudella paikkakunnalla jossa ei kavereitakaan mulla pahemmin pyöri..
olisin laittanut jo työhakemuksia menemään, mutta mies vaatimalla vaati että, älä vielä, odotetaan että nuorempi lapsi saa enemmän ikää ennenkuin hoitoon..ukko ei tietenkään ite voi jäädä kotiin ku sillä on paljon parempi palkka ku mulla...kattelen tässä vielä vähän aikaa kotosalla ja sitten töihin takas, sano mies mitä tahansa. its my life ..että tämmönen tilanne meillä! mielipiteitä?
olisin laittanut jo työhakemuksia menemään, mutta mies vaatimalla vaati että, älä vielä, odotetaan että nuorempi lapsi saa enemmän ikää ennenkuin hoitoon..ukko ei tietenkään ite voi jäädä kotiin ku sillä on paljon parempi palkka ku mulla...kattelen tässä vielä vähän aikaa kotosalla ja sitten töihin takas, sano mies mitä tahansa. its my life ..että tämmönen tilanne meillä! mielipiteitä?