Mies haluaa, minä en

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimmuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mimmuli"

Vieras
Mies haluaa sitä nykypäivän juttua elikkä peppupanoa. Itte pidän sitä tosi iljettävänä. Kerran se jo pikkasen sinne yritti puikauttaa mutta siihen pistin stopin.

Ny se sit natisee, että haluis kumminkin koittaa, että voisko käyä maksullisella sen verta. Sanoo, että jos multa ei saa niin on ihan oikein että menee maksulliselle... Mitäsd mieltä

[QUOTE="Mimmuli";23087550]Mies haluaa sitä nykypäivän juttua elikkä peppupanoa. Itte pidän sitä tosi iljettävänä. Kerran se jo pikkasen sinne yritti puikauttaa mutta siihen pistin stopin.

Ny se sit natisee, että haluis kumminkin koittaa, että voisko käyä maksullisella sen verta. Sanoo, että jos multa ei saa niin on ihan oikein että menee maksulliselle... Mitäsd mieltä[/QUOTE]

sitä mieltä, että Sulla on tosi itsekuriton ja lapsellinen mies. Yök, vai että oikee maksulliselle, luvan kanssa! :D Nauratti.

Laita pihalle. Kenenkään ei tarvitse suostua seksissä mihinkään mitä ei halua. Ja kun ukko puhuu tuolla tavalla menevänsä huoriin, ei se ole minkään arvoinen.

mun mies haluis kans..mutta kun kysyin tahtoisko ite minun työntävän sinne kyrpäsä paksusta dildoa, vastasi että ei..siihen loppui kitinä..en todellakaan nauti siitä, en osaa, enkä tällöin haluakkaan! On kokeiltu kyllä...mies kiihottuu tosi paljon takaapäin touhuista ja pyllyn hipelöimisestä, siis reiältä kai kaikkein eniten! Yh, taaspa meni ällöks.

only exit mies tietää sen eikä ole kyllä koskaa ees kysyny tai tehny alottetta siihen että peppua halvais. naurasin kartanolle jos kysyis.

käväse ostaan dildo ja kysy tahtooko mies sen omaan peräänsä? ja laita meneen kokoäijä. miks pitäs maksullisiin päästä vaikka kotoa ei saiskaan "sitä mitä haluaa". tyhmä...

No olisko se niin pois suljettu mahdollisuus, että antaisit kokeilla??? Eipä se loppupeleistä paljon poikkea tai ole mitenkään hassumpaa! En minä ainakaan haluais, että mies lähtis vieraisiin, maksullisiin tai ilmasiin tuommosen takia!

Yhteistyössä