V
vierassss
Vieras
Meille siis tulossa ensi vuoden alussa vauva ja nyt mies on heittäytynyt parin-kolmen viikon sisään aivan kummalliseksi.Joka ikinen ilta luuhaa jossain kaverillaan saunomassa tai kylässä tai sitten kaverit ravaa meillä.Tulee töistä,käy suihkussa ja syö ja tulee takaisin suunnilleen nukkumaan.Ennen mies oli todellinen kotihiiri mutta nyt on suunnitteilla vielä tämän vuoden puolelle 2 reissua yms.Kysyessäni asiasta tokaisi vain että haluaa viettää loppuajan ennen vauvan syntymää miten itse haluaa .Olen aika loukkaantunut,pettynyt ja harmissani.Raskaus on ollut vaikea,voin huonosti ja meillä on ennestään lapsia,kotieläimiä sekä iso omakotitalo ja kaikki on kaatunut minun harteilleni.Kun kysyin entäpä minun oma aikani niin vastaa että senkun teet mitä tykkäät,kun vastaan että haluaisin tehdä miehen kanssa asioita ja ihan vain olla yhdessä vielä kun ns rauhassa se on mahdollista(muut lapset jo isoja ja paljon omissa menoissaan ja ns helppohoitoisia jo) niin vastaa vaan katsotaan ja jotain epämääräistä muminaa.Mitähän tässä nyt voisi tehdä? Olo on surullinen enkä todella enää fyysisesti tahdo selviytyä talon töistä ja kovin yksinäinenkin olen kun kaikki illat lasten nukkumaanmenon jälkeen vietän itsekseni aikalailla.Pelottaa myös se että millaiseksi elämä muodostuu vauvan syntymän jälkeen.Ja kun joku kuitenkin murjaisee jotakin tyhmää ajattelemattomuudesta tms.niin vauva on toivottu,harkittu ja vuoden ajan jouduttiin yrittämään ennen kuin tärppäsi ja mies on vasta nyt muuttunut ihan erilaiseksi.