Mies haluaakin olla vain kavereita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miestenlogiikka?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miestenlogiikka?

Vieras
Tapailin muutaman kuukauden tiiviisti erästä miestä ja sitten ihan yhtäkkiä mies etääntyi. Keskusteltiin asiasta ja hän kertoi että on ruvennut hieman ahdistamaan eikä osaa enään sanoa että mitä haluaa.
Ehdotin sitten itse miehelle että jos oltaisi vain ystäviä, ja mies sitten siihen totesi että kai se on sitten pakko koska ei hän voi minua odotuttaa turhaan.

Kovillehan tämä otti kun yhtäkkiä mies muuttui täysin, olin kuitenkin kovin ihastunut mieheen.
Enemmän minua ihmetyttää että miten yhtäkkiä voi mieli muuttua, kun mies on ollut se meistä joka ollut aina innokkaampi, halunnut tavata usein ja soitellut / viestitellyt päivän aikana useita kertoja.

Mies juuri painotti sitä ettei ole valmis vielä sitoutumaan kunnolla. Mutta enhän minäkään tiedä vielä onko mies se johon minä haluan vakavasti sitoutua. Enkä ymmärrä mistä hän on saanut päähänsä että tässä pitäisi nyt vakavasti sitoutua.

Nyt mieheltä on tullut silloin tällöin viestiä, mutta ei mitään ihmeellistä. Ja sanonut ettei ainakaan halua menettää minua ystävänä.
Miksi mies edes sitten haluaa olla ystäväni? :/

Ongelma varmaan siinä, mitä mies sanoikin, eli ei ole valmis sitoutumaan. Mutta ei halua kuitenkaan päästääkään sinua kokonaan. Mieti itse mitä haluat, riittääkö sinulle satunnainen tapailu ystävänä?

Älä mieti mitä hän mahtoi tarkoittaa. Mutta koeta sisäistää se asia, että syystä tai toisesta teistä ei nyt tule pariskuntaa - ja koeta päästä hänestä yli.

Itse en rupeaisi virittelemään mitään kaverisuhdetta, jos itse olisin kuitenkin kiinnostunut - se vaan hidastaa sitä yli pääsemistä. Korkeintaan facebook-kaverina voisin pitää - stalkkaamatta miehen profiilia.

Yhteistyössä