Mies haluaisi jäädä koti-isäksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miranda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miranda

Vieras
Niin mieheni on jo pitkään puhunut että hän haluaisi jäädä koti-isäksi ja ei siinä mitään asia on todella hieno. Ongelma on se että mies tienaa 2800e brutto ja mulla ei ole töitä mihin palata. Mies vaan puhuu ett kyllä me pärjätään.

Haluaisi olla koti-isänä kunnes poikamme täyttää 3v.Olen koulutukseltani tradenomi ja pahoin pelkään että työpaikat ovat kiven alla, ja palkkani tuskin olisi lähelläkään 2000e...Nyt mulla on kauheta paiseet asiasta kun yritän etsiä töitä ja mies puhuu koko ajan että häntä harmittaa kun ei näe lapsen kehitystä..Mies on jo ilmoittanut työnantajalle että jää hoitovapaalle kesäkuun alusta..että siihen asti aikaa löytää töitä.

Olisko miehen kuitenkin kannattanut jäädä vaikka vuorotteluvapaalle, jotta sä olisit yhä saanut kh-tuen. Taidatte asua jossain syrjässä? Tradenomien palkat ainakin mun kaveripiirissa on 2500-3300e täällä pk-seudulla.

Ettekö pärjäisi jotenkin sinun palkallasikin (& sillä kht:lla)? Suunnittelisi menoja pienemmiksi ja varautuisi jo vähän etukäteen.

Minkä ikäinen lapsi on? Meinaan että kuinka pitkä tuosta koti-isyydestä olisi tulossa?

Ahkerasti työn hakua vain, kyllä yhden palkalla pärjää vaikka se olisi huonompikin. Nyt saatte varmaan jotain sukanvarteen miehen hyvästä palkasta?

Meillä mies oli esikoisen kanssa kotona, ennen kuin jäin tästä toiseta äippälomalle. On ollut mukava nähdä kuinka isän ja lapsen merkitys toistensa elämässä on kasvanut entisestään. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Ettekö pärjäisi jotenkin sinun palkallasikin (& sillä kht:lla)? Suunnittelisi menoja pienemmiksi ja varautuisi jo vähän etukäteen.

Minkä ikäinen lapsi on? Meinaan että kuinka pitkä tuosta koti-isyydestä olisi tulossa?

Lapsi on 11kk.

Alkuperäinen kirjoittaja ++: