Mies haukkui mua huoraksi. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yhdestä huorittelusta saa hyvän juttuketjun aikaiseksi. Pitääkö koko kansalle kertoa, että ukko huoritteli ja voi voi, kun itkettää.... anna huoritella ja älä välitä siitä. Vai oletko huora?!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja no onhan:
täällä sentään yksi viksukin mamma! Mä en voi tajuta sellasta et lapset pitäis jättää ilman perhettä yhden haukkumisen takia!

Yhden? :whistle:

yhden juu, se on YKSI huono juttu, eikä suinkaan tee kaikesta läpikotaisin paskaa...

Ai se olikin vain kertaluontoinen haukkuminen, yksi kiivastuksissa sanottu väärä sana, eikä jatkuvaa kuten aikaisemmin kerroit?

Sori, taisin erehtyä sitten :saint:

Mun mielestä väkivalta on väärin, ja henkinen väkivaltakin on väkivaltaa. Myös silloin, kun mies on "muuten hyvä mies".

Mutta koska en itse onneksi joudu elämään noin, niin vaikenen nyt, ihan oikeasti :D, ja totean taas kerran että aviomiesvalintani ei ole ollut lainkaan huono.

olla vähän yksinkertainen? Siis haukkuminen on vain yksi huono asia meidän perheessä. ei yksi haukkumiskerta, tajuatko?

Ja minä en koe lapsellista mussutusta henkisenä väkivaltana, en ole niin heikko.

Toivottavasti et kuitenkaan vaikene vielä, mulla on niin tylsää ku kiukuttaa ja meillä ei riidellä koskaan.Siinä toinen huono asia mun ukossa... miksei se voi osata :(

Alkuperäinen kirjoittaja riimu:
yhdestä huorittelusta saa hyvän juttuketjun aikaiseksi. Pitääkö koko kansalle kertoa, että ukko huoritteli ja voi voi, kun itkettää.... anna huoritella ja älä välitä siitä. Vai oletko huora?!

Heh, sähän se empaattinen olet. :) Taitaa olla sulla vähän omia ongelmia, voi voi..

Alkuperäinen kirjoittaja taidat:
olla vähän yksinkertainen? Siis haukkuminen on vain yksi huono asia meidän perheessä. ei yksi haukkumiskerta, tajuatko?

Ja minä en koe lapsellista mussutusta henkisenä väkivaltana, en ole niin heikko.

Toivottavasti et kuitenkaan vaikene vielä, mulla on niin tylsää ku kiukuttaa ja meillä ei riidellä koskaan.Siinä toinen huono asia mun ukossa... miksei se voi osata :(

Kerta kiellon päälle, kun kerran pyysit :D

Sinähän kirjoitit että "Mä en voi tajuta sellasta et lapset pitäis jättää ilman perhettä yhden haukkumisen takia!". Ei jatkuva haukkuminen ole mikään yksi haukkuminen. En mäkään sitä ymmärrä, että otetaan ero heti kun mies kerran erehtyy sanomaan että "haista paska" tms, mutta jatkuva tuonkaltainen kielenkäyttö olisikin jo suurempi ongelma. En haluaisi elää tyhmän, käytöstavattoman miehen kanssa joka ei kunnioita vaimoaan. Enkä voisi itse kunnioittaa tuollaista miestä.

Miten teillä ei koskaan riidellä? Mies kutsuu sua huoraksi ja ties miksi, mutta et sano edes mitään takaisin? :o Yleensä niitä ristiriitoja tulee väkisinkin, kun kaksi ihmistä asuu yhdessä, jos molemmat ovat rehellisiä ja sanovat rohkeasti ajatuksensa.

Alkuperäinen kirjoittaja taidat:

Kerta kiellon päälle, kun kerran pyysit :D

Sinähän kirjoitit että "Mä en voi tajuta sellasta et lapset pitäis jättää ilman perhettä yhden haukkumisen takia!". Ei jatkuva haukkuminen ole mikään yksi haukkuminen. En mäkään sitä ymmärrä, että otetaan ero heti kun mies kerran erehtyy sanomaan että "haista paska" tms, mutta jatkuva tuonkaltainen kielenkäyttö olisikin jo suurempi ongelma. En haluaisi elää tyhmän, käytöstavattoman miehen kanssa joka ei kunnioita vaimoaan. Enkä voisi itse kunnioittaa tuollaista miestä.

Miten teillä ei koskaan riidellä? Mies kutsuu sua huoraksi ja ties miksi, mutta et sano edes mitään takaisin? :o Yleensä niitä ristiriitoja tulee väkisinkin, kun kaksi ihmistä asuu yhdessä, jos molemmat ovat rehellisiä ja sanovat rohkeasti ajatuksensa.

ku en tarkoittanu sillä yhdellä yhtä kertaa vaan yhtä tapaa... Ja mä en ukkoo erityisemmin kunnioitakaan, jossain asioissa juu mut aika vähän siinä on silleen miestä. ja tosiaan meillä ei riidellä kun ukko ei sitä osaa ja sellasen kanssa on tylsä tapella. Eikä se provosoidu mistään ja silleen, ku ei itekään välitä mitä sille sanotaan, niinku ei välitä siitä mitä se sanoo muille. Mä käyn sit palstoilla tappelemassa ku ei sitä voi lapsiinkaan purkaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja niinniin:
ku en tarkoittanu sillä yhdellä yhtä kertaa vaan yhtä tapaa... Ja mä en ukkoo erityisemmin kunnioitakaan, jossain asioissa juu mut aika vähän siinä on silleen miestä. ja tosiaan meillä ei riidellä kun ukko ei sitä osaa ja sellasen kanssa on tylsä tapella. Eikä se provosoidu mistään ja silleen, ku ei itekään välitä mitä sille sanotaan, niinku ei välitä siitä mitä se sanoo muille. Mä käyn sit palstoilla tappelemassa ku ei sitä voi lapsiinkaan purkaa :D

Vaikkei asia mulle kuulu, niin kysyn silti, että miksi sä ihan oikeasti haluat jakaa arkesi, kotisi ja elämäsi ihmisen kanssa jota et kunnioita ja joka ei kunnioita sua, ja joka on sulle kertakaikkisen yhdentekevä? :/

Kun toiset kerää alkoholisteja, niin minä tunnevammaisia miehiä. Ex-puolisoni harrasti fyysistä väkivaltaa ja liiittomme jäi onneksi lapsettomaksi. Nykyinen mieheni on narsisti, joka harrastaa henkistä väkivaltaa. Meillä on yhteisiä lapsia.
Silti ei ole tullut mieleen jättää miestä, vaan pikkuhiljaa kouluttanut tämän luonnetta. On vielä paljon koulutettavaa, mutta paremmaksi on muuttunut. Jos ihimisessä on jotain pahaa, niin ei se tarkoita, että kaikki hänessä olisi pahaa.
Jaksamista kaikkille moitituille naisille!

Alkuperäinen kirjoittaja no mä:
aattelen vaan lapsia ja sitä et tollasen mielipiteettömän ihmisen kans mä saan kasvattaa lapset niinku haluan ilman et niiden tarvii kärsiä isättömyydestä

Isättömyys? Et oo koskaan kuullut yhteishuoltajuudesta, etävanhemmuudesta, vuoroviikkosysteemeistä ja sen sellaisista? =)

meidän muksut osaa esittää kunnolla omia mielipiteitään, jos ovat sitä mieltä et mieluummin vanhemmat erossa ni sit se sopii mulle. Mutta nyt ovat niin meiän kummanki perään etten missään nimessä eroa niin mitättömän asian ku haukkumisen takia. Ja tiesin mä aiemminki et tää jätkä käyttäytyy hölmösti väsyneenä, se ei koskaan tuntunu isolta jutulta, ja tuskin tulee tuntumaan. Mut lapsista tuntuu niin sit siitä pitää päästä eroon tietysti.

Yhteistyössä