R
riimu
Vieras
yhdestä huorittelusta saa hyvän juttuketjun aikaiseksi. Pitääkö koko kansalle kertoa, että ukko huoritteli ja voi voi, kun itkettää.... anna huoritella ja älä välitä siitä. Vai oletko huora?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja no onhan:täällä sentään yksi viksukin mamma! Mä en voi tajuta sellasta et lapset pitäis jättää ilman perhettä yhden haukkumisen takia!
Yhden?![]()
yhden juu, se on YKSI huono juttu, eikä suinkaan tee kaikesta läpikotaisin paskaa...
Ai se olikin vain kertaluontoinen haukkuminen, yksi kiivastuksissa sanottu väärä sana, eikä jatkuvaa kuten aikaisemmin kerroit?
Sori, taisin erehtyä sitten :saint:
Mun mielestä väkivalta on väärin, ja henkinen väkivaltakin on väkivaltaa. Myös silloin, kun mies on "muuten hyvä mies".
Mutta koska en itse onneksi joudu elämään noin, niin vaikenen nyt, ihan oikeasti, ja totean taas kerran että aviomiesvalintani ei ole ollut lainkaan huono.
Alkuperäinen kirjoittaja riimu:yhdestä huorittelusta saa hyvän juttuketjun aikaiseksi. Pitääkö koko kansalle kertoa, että ukko huoritteli ja voi voi, kun itkettää.... anna huoritella ja älä välitä siitä. Vai oletko huora?!
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Olisiko nyt todella vakavan keskustelun paikka, kun mies selviää krapulastaan?
Alkuperäinen kirjoittaja taidat:olla vähän yksinkertainen? Siis haukkuminen on vain yksi huono asia meidän perheessä. ei yksi haukkumiskerta, tajuatko?
Ja minä en koe lapsellista mussutusta henkisenä väkivaltana, en ole niin heikko.
Toivottavasti et kuitenkaan vaikene vielä, mulla on niin tylsää ku kiukuttaa ja meillä ei riidellä koskaan.Siinä toinen huono asia mun ukossa... miksei se voi osata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja taidat:olla vähän yksinkertainen? Siis haukkuminen on vain yksi huono asia meidän perheessä. ei yksi haukkumiskerta, tajuatko?
Ja minä en koe lapsellista mussutusta henkisenä väkivaltana, en ole niin heikko.
Toivottavasti et kuitenkaan vaikene vielä, mulla on niin tylsää ku kiukuttaa ja meillä ei riidellä koskaan.Siinä toinen huono asia mun ukossa... miksei se voi osata![]()
Kerta kiellon päälle, kun kerran pyysit
Sinähän kirjoitit että "Mä en voi tajuta sellasta et lapset pitäis jättää ilman perhettä yhden haukkumisen takia!". Ei jatkuva haukkuminen ole mikään yksi haukkuminen. En mäkään sitä ymmärrä, että otetaan ero heti kun mies kerran erehtyy sanomaan että "haista paska" tms, mutta jatkuva tuonkaltainen kielenkäyttö olisikin jo suurempi ongelma. En haluaisi elää tyhmän, käytöstavattoman miehen kanssa joka ei kunnioita vaimoaan. Enkä voisi itse kunnioittaa tuollaista miestä.
Miten teillä ei koskaan riidellä? Mies kutsuu sua huoraksi ja ties miksi, mutta et sano edes mitään takaisin?Yleensä niitä ristiriitoja tulee väkisinkin, kun kaksi ihmistä asuu yhdessä, jos molemmat ovat rehellisiä ja sanovat rohkeasti ajatuksensa.
Alkuperäinen kirjoittaja niinniin:ku en tarkoittanu sillä yhdellä yhtä kertaa vaan yhtä tapaa... Ja mä en ukkoo erityisemmin kunnioitakaan, jossain asioissa juu mut aika vähän siinä on silleen miestä. ja tosiaan meillä ei riidellä kun ukko ei sitä osaa ja sellasen kanssa on tylsä tapella. Eikä se provosoidu mistään ja silleen, ku ei itekään välitä mitä sille sanotaan, niinku ei välitä siitä mitä se sanoo muille. Mä käyn sit palstoilla tappelemassa ku ei sitä voi lapsiinkaan purkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Mi:Sun mies on tyhmä.
Anteeksi, mutta niin se vaan on.
Tyhmä, tyhmä ja tyhmä.
tyhmä?
ääliö minun mielestäni
Alkuperäinen kirjoittaja no mä:aattelen vaan lapsia ja sitä et tollasen mielipiteettömän ihmisen kans mä saan kasvattaa lapset niinku haluan ilman et niiden tarvii kärsiä isättömyydestä