I
ihmettelijä
Vieras
hihi en tiiä kauan sulla tutustuminen kestää mutta kyllä mulle on kuus vuotta riittänyt ihan hyvin..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:hihi en tiiä kauan sulla tutustuminen kestää mutta kyllä mulle on kuus vuotta riittänyt ihan hyvin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta sun kannatta nyt hommata itsellesi se elämä. Ala käydä päivällä vauvan kanssa jossain ja sit välillä illalla hommaat itselle menoa niin, et mies jää lapsen kans kotiin. Et ole aina läsnä osottamassa ja silloin sinulla ei myöskään ole aikaa murehtia pieniä ongelmia, joista on kotona ollessasi tullut isoja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehen hermot ei kestä kovin kauaa vauvan kanssa. Vaikka hän itse on poissa useita päiviä per viikko, niin hänelle vauvan itkun ja kitinän kuuntelu tuntuu olevan liian rankkaa. Kaupassa voin käydä yksin, mutta jos olen poissa vähänkään enemmän, joudun "palkinnoksi" hoitamaan vauvaa ja kotiamme yksin useita päiviä. Kyllä mies muuten hoitaa vauvaa hyvin, osallistuu perushoitoon ja leikitykseen, mutta hän ei kestä vauvan itkua.