Mies huutaa mulle aina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
Mitä pitäisi tehdä, kun mies huutaa ja hermostuu mulle milloin mistäkin joka ikinen päivä? Juuri äsken taas huuti niin että naapurit kuulee kaiken. Hermostuu mulle ihan pienistä asioista ja nytkin siitä kun ei ole tänään ehtinyt syömään edes lounasta ja kaikkea pitää sitten tehdä kotona. Mun mielestä on ihan oma vika että ei sitten kotiin tullessa osaa ottaa pakastimesta sitä ruokaa sulamaan vaan rupee touhuumaan ihan muuta. Ymmärtäisin jos joskus hermostuisi, mutta joka päivä ja tätä on jatkunut jo kauan. Naimisissa ollaan ja esikoista odotetaan. Ei auta vaikka yritän puhua että ei ihan kaikesta tarvii mulle aikaa huutamaan ja voisi mies yrittää vähän hillitä hermojaan. Mutta ei. Huutaa vaan. Tuntuu pahalta ja tunnen etten elä tasapainoisessa suhteessa.

Aika pahalta kuullostaa...taitaa rakkaus olla lopussa tai kyllästynyt suhteeseenne, tai vaan tosi stressaantunut, tai ehkä sen verensokeri laskee alas kun ei syö ja sitten hermostuu. Vauva tulossa, miksi perustatte perheen vaikka suhteenne menee noin? Vai onko huutaminen alkanut raskauden jälkeen? Voi olla että miestäsi peloittaa uuden tulokkaan syntyminen, isäksi tuleminen ;)

Sano sille suoraan, et nyt vittu lopetat mulle huutamisen. Hakkaa vaik päätä ennemmin seinään kun purkaa kiukkunsa toiseen! Meil on ainakin toiminut, jos ukkeli on välil turhan usein mulle kiukutellut. Suoraa tekstii vaan, ei mitää lässytyksiä!!!!

Munki mies huutaa mulle kamalasti, hävettää kun ihmistenkin ilmoilla :( Viimeks yhdessä tapahtumassa huutaa mulle täyttä kurkkua ja kun hyssyttelen niin vielä kovempaa :o ja mikä pahinta mua alkaa vielä itkettää... Kaikki varmaan kuvittelee et se on joku naistenhakkaaja, se ei vaan sit oikeestaan koskaan esim. pidä mykkäkoulua tai mökötä.

Alkuperäinen kirjoittaja Napla:
Sano sille suoraan, et nyt vittu lopetat mulle huutamisen. Hakkaa vaik päätä ennemmin seinään kun purkaa kiukkunsa toiseen! Meil on ainakin toiminut, jos ukkeli on välil turhan usein mulle kiukutellut. Suoraa tekstii vaan, ei mitää lässytyksiä!!!!

sul on löysä pillu

Napla kyllä oikeassa! Todellakaan ei tarvii ottaa vastaan tuollaista käytöstä keneltäkään, eikä nöyristellä. Lisäksi olet raskaana niin miehesihän pitäisi kuunnella sua eikä huutaa ainakaan. Sano suoraan että lopettaa ton ja kerro miltä susta tuntuu. Vauvakin kärsii masussa kun äiti hermoilee.

Mä oon tollanen. Ja mulla on persoonallisuushäiriö. Ahdistaa vaan aika usein ihan pienet asiat. Mutta mä en voi tehdä sille mitään. Ja mies yrittää ymmärtää, että se on mun sairautta.

Mä oon kyl ehottomasti sitä mieltä et samal mitäl takas. Kyl ne (miehetkin) aika nopeesti tajuu mikä on sopimatonta ja mikä ei. Julkisel paikallakin, kun pistää äänekkäästi vastaan niin kyl ne jossain vaihees tajuu vaieta :kieh: ! Te ootte tasavertaisia, eikä mies voi kohdella sua kun alamaista!! Ei pidä alistua, samassa sopassa on molemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Mä oon tollanen. Ja mulla on persoonallisuushäiriö. Ahdistaa vaan aika usein ihan pienet asiat. Mutta mä en voi tehdä sille mitään. Ja mies yrittää ymmärtää, että se on mun sairautta.

moni laittaa sairauden piikkiin eikä sen siivellä sitten edes yritä olla ihmisiksi.

Kyllä molemmat ollaan haluttu jo pitkään perheen lisäystä ja kyllä miehestäni hyvä isä tulee. Ei hyvä taitaa osua naulan kantaan eli taitaa miehellä vaan tuo stresssin sietokyky olla aika huono. Ja itsekkin tulen vihaiseksi jos verensokeri laskee liikaa.

Mutta, mutta siltikään en käsitä miksi sen pitää räjähtää mulle milloin mistäkin ja en missään tapauksessa aio hyväksyä sitä. Sitten kun sanon vastaan niin jes, siitähän se sota syttyy. Olenkin ottanut kannan että en juuri kommentoi mitään kun hän räjähtää. Haluaisin tietenkin voida mahdollisimman hyvin enkä miettiä turhia, mutta kyllä sitä pahalla mielellä saa monena iltana mennä nukkumaan. Ärsyttävää kun muuten kaikki on elämässä kohdallaan. Pitää nyt vaan taas ottaa tuo mies puhutteluun.

Nyt vaan sitten otat sen kannan ettet enää anna sen hyppiä sun silmille, kertakaikkiaan se huuto on loputtava! Aikuinen mies, joten pitää pystyä käyttäytyä kunnolla. Ottakaa vaikka yhteistuumin joku "merkki" käyttöön, eli kun hän huomaamattaan taas sulle pimahtaa niin sä taputat tai vihellät pelin poikki ja sitten se tajuis lopettaa saman tien jos tilanteita tulee niin sanotusti epähuomiossa. Mutta miehesi siis pitää tietenkin olla halukas lopettamaan huono käytös sinua ja masuasukkia kohtaan. Ikävää jos usein joudut huudon/pilkan kohteeksi ja surullisin mielin nukkumaan. Voimia sulle!!!

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Alkuperäinen kirjoittaja a:

moni laittaa sairauden piikkiin eikä sen siivellä sitten edes yritä olla ihmisiksi.

tai sit ei vaan pysty. monet ei sitä tajua.

minkäsorttinen persoonallisuushäiriö tässä on kyseessä?

Yhteistyössä