Mies ja ex

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha olla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha olla

Vieras
Nyt kaipaisin vähän näkökulmia asiaa?

Tilanne:
Miesystäväni (emme ole naimisissa) haluaa tavata exänsä. Tämä exä vielä rakastaa miestäni ja haluaisi palata yhteen mieheni kanssa. Mies haluiaisi tavata exänsä, koska exä on hänelle tärkeä ihminen ja hän voisi vielä kasvotustenkin sanoa, että ei halua palata exänsä kanssa yhteen ja samalla mies sanoo tahtovansa muistella menneitä exän kanssa.

Joten tilanne on se, että en kovin pidä tuosta ajatuksesta. Minusta puhelinsoitot/tekstiviestit on vielä suht. ok, mutta ei sekään tunnu enää kovin hyvältä, koska exä hinkuu miestäni takaisin ja kertoo kuinka rakastaa tätä. Miksi tuntuu siltä, että miesystäväni ei arvosta minua tai kunnioita minua...onko minulla nyt ajattelu vika. En pelkää, että miesystäväni pettäisi minua exänsä kanssa, mutta tuntuu pahalta se, että haluaa käydä kahvilla ja jutella exänsä ja kanssa ja vielä muistella menneitä tämän naisen kanssa, joka rakastaa edelleen miestäni ja haluaa jatkaa suhdetta exäni kanssa.

Olen kertonut tunteistani ja ajatuksistani miehelle, mutta silti hän puhuu siitä, että haluaa tavata exäänsä. :/

Toinen vaivaava asia on se, että mies kertoo flirttailevansa - tosin viatonta flirttiä- naisen kanssa johon ainakin oli ihastunut. Tämä nainen rupesi koskettelemaan miestäni silmieni edessä, mutta sillä tavalla aika pienesti.. koskettaen kättä ja olkavartta ja minä olin siinä läsnä. Mies sanoi, että ehkä se oli tältä naiselta vain viatonta flirttiä.

Lisäksi meillä miehen kanssa on ollut muitakin ongelmia, muutama kuukausi sitten mies mietti, että ei sovi parisuhteeseen ja haluaa elää sinkkuna ja harrastaa irtosuhteita ja kertoi kuinka haluaisi panna muita naisia. Siinä vaiheessa, en enää katsonut miehen peliä vaan lopetin suhteen. Mies sai kuitenkin puhuttua takaisin, koska ymmärsi, että haluaa sitoutua minuun ja olla kanssani...ei harrastaa irtosuhteita jne.

Sitten en ymmärrä sitä, että tarviiko miehen sanoa minulle aina suoraan kaiken mitä ajatteleee...esim. sen että kuinka häntä panettaa päivän aikana eikä voi joskus ajatella mitään muuta kuin seksiä jos juttelee naisten kanssa ja kuinka hänellä on ajatuksia että tekisi mieli panna sitä ja tätä, mutta ei tietenkään rupea mihinkään tekoihin. Sanoin, että rehellisyys on jotain muuta enkä välttämättä halua kuulla noita panemismielihalujaan, että voi pitää ne ihan omana tietonaa.

Vielä viimeiseksi. Elämme hetkellisesti kaukosuhteessa, mutta nämä ongelmat oliva jo esillä lähisuhteen aikana (paitsi tuo että mies haluaakin elää irtosuhteissa ja sitten ei halunnutkaan :\| ). Niin mies kyselee nyt, että onko pakko pitää yhteyttä joka päivä ja voisiko joskus olla viikon tauko yhteydenpidossa. Olen sanonut, että mikään pakko ei ole yhteyttä pitää enkä pakolla sitä haluakaan, mutta sanoin, että ei se myöskään kivalta tunnu jos mies haluaa pitää viikon taukoja yhteydenpidossa kun olemme etäsuhteessa tällä hetkellä. Sitähän haluaisi jakaa arkea ja tapahtumia sen ihmisen kanssa jonka kanssa seurustelee, kysellä kuulumisia jne.

Nyt tähän tuli eriteltyä joitakin suhteen ongelmia, mutta täytyy painoittaa, että mies on muuten rakastava, lämmin, kiltti, hellä ja yrittää ymmärtää minua. Minä nyt yritän ymmärtää häntä, mutta en mahda sille mitään, että ylläolevat asiat tuntuvat pahoilta. :/

Nyt on paha olo, tunnen että minusta ei kuitenkaan välitetä tarpeeksi, ei arvosteta tai kunnioiteta. En ole miehelle kuitenkaan niin tärkeä vaikka mies muuta väittää.

Ei kuulosta ollenkaan hyvältä.Mä jättäsin miehen vähäks aikaa yksikseen miettimään.Ihan kylmästi vain vaikka se voi olla vaikeaa.Mutta miehes ei varmaan itekkään tiedä mitä haluaa.
Ei todellakaan kuulosta että arvostais sua,tuo exän tapaaminen,"voidaanko pitää viikko et ei yhteyttä",panna muita naisia,kuulostaa kyllä vähän oudolta.Hei haloo..Löydät kyllä luotettavammankin miehen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 09:41 Pia kirjoitti:
Ei kuulosta ollenkaan hyvältä.Mä jättäsin miehen vähäks aikaa yksikseen miettimään.Ihan kylmästi vain vaikka se voi olla vaikeaa.Mutta miehes ei varmaan itekkään tiedä mitä haluaa.
Ei todellakaan kuulosta että arvostais sua,tuo exän tapaaminen,"voidaanko pitää viikko et ei yhteyttä",panna muita naisia,kuulostaa kyllä vähän oudolta.Hei haloo..Löydät kyllä luotettavammankin miehen.

Täysin samaa mieltä. Olet kyllä mielestäni valinnut aika vaikean tapauksen... Vaikuttaa tosiaan siltä ettei mies sinua kovin korkealle arvosta. Jso pelkäisi menettävänsä sinut, ei kukaan mies olisi niin typerä että kertoisi suoraan haluavansa panna muita naisia. Säälittää ap. Olen kyllä itsekin joskus sekaantunut kaikenmaailman kusipäihin, antaisin kenkää tuollaiselle vaikka kuinka olisi ihana ja rakastettava.

Vaikuttaa siltä, ettei mies ole ihan viimeisen päälle vakavissaan sinun kanssasi ja pitää sinua itsestään selvyytenä!
:/

Haluatko tollaisen miehen todellisuudessa, vaan olisiko aika painaa kytkintä ja kohdata sellainen mies, joka haluaa vaan "panna" sun kanssa??!! :hug:

Samaa mieltä kuin edelliset, mies ei ole lainkaan vakavissaan kanssasi.
Juttu on kui oman mieheni ystävistä.Kaikki mahdolliset naisjutut kerrotaan ja joka reisulta pitää olla muija korkattuna.Viikkoon ei olla kotona käyty , niin ennemmin kavereiden kanssa saunoon .Samalla saa sitten kertoo ketä ja minkäläaista muijaa on koukutettu.
Tää porukka ei häpeile juttujaan edes naisten seurassa.
Sit kaksmielisillä vihjailuilla mennään hoitaan vakijuttu kotona.
Tähänkö haluat alistua?

Ei taida tilanne tulla valitettavasti koskaan muuttumaan. Jos miehesi ei haluaisi exänsä kanssa enää mitään, hänellä ei olisi mitään tarvetta edes puhua tämän kanssa enää, saati "muistella menneitä".
Täysin samaa mieltä kaikkien aiempien kanssa olen minäkin! Jätä mies ja tee se nopeasti, silloin sä osoitat kunnioituksesi itseäsi kohtaan ja jos ei itseään kunnioita, ei sitä tee kukaan muukaan! :attn:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2006 klo 20:18 Miss Elvis kirjoitti:
Ei taida tilanne tulla valitettavasti koskaan muuttumaan. Jos miehesi ei haluaisi exänsä kanssa enää mitään, hänellä ei olisi mitään tarvetta edes puhua tämän kanssa enää, saati "muistella menneitä".
Täysin samaa mieltä kaikkien aiempien kanssa olen minäkin! Jätä mies ja tee se nopeasti, silloin sä osoitat kunnioituksesi itseäsi kohtaan ja jos ei itseään kunnioita, ei sitä tee kukaan muukaan! :attn:
peesi!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 11:31 maisteri kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, ettei mies ole ihan viimeisen päälle vakavissaan sinun kanssasi ja pitää sinua itsestään selvyytenä!
:/

Haluatko tollaisen miehen todellisuudessa, vaan olisiko aika painaa kytkintä ja kohdata sellainen mies, joka haluaa vaan "panna" sun kanssa??!! :hug:

siis nostaa kytkintä... tarkoitit kai :attn:
On täällä kaikenlaista juttua, huh huh Ihmettelee hän joka on ensikertaa näillä sivuilla

Uusimmat

Yhteistyössä