Mies ja joku soittaa sille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt mustana en uskalla nikillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jostain kuulin että mies olisi nähty jollain torilla suutelemassa oksennuksen tahriman n. 50-60 vuotiaan vanhuksen jalkoväliä. Tiedä sitten pitääkö paikkansa.

Saapa nähdä, olen seurannut ketjua jo useamman päivän ja kaikki sympatiat AP:lle!
Nyt täytyy olla lujana. Mä vähän pelkään että käy just niinkuin joku edellisellä sivulla sanoikin. Ukkos on keksinyt viikon aikana niin hienot selitykset, ettei ikinä. Ja jos ne ei mene läpi, niin alkaa syyttää sua. Menee henkilökohtaisuuksiin, pilkkaa seksielämäänne, moittii tylsyyttä, arkea jne... Mitä vain ettei tarvitse itse katsoa peiliin ja tunnustaa tehneensä väärin. Mieti tarkkaan mitä olet valmis sietämään.

Sellaisia ne miehet vain on. Valitan.

Saapa nähdä, olen seurannut ketjua jo useamman päivän ja kaikki sympatiat AP:lle!
Nyt täytyy olla lujana. Mä vähän pelkään että käy just niinkuin joku edellisellä sivulla sanoikin. Ukkos on keksinyt viikon aikana niin hienot selitykset, ettei ikinä. Ja jos ne ei mene läpi, niin alkaa syyttää sua. Menee henkilökohtaisuuksiin, pilkkaa seksielämäänne, moittii tylsyyttä, arkea jne... Mitä vain ettei tarvitse itse katsoa peiliin ja tunnustaa tehneensä väärin. Mieti tarkkaan mitä olet valmis sietämään.

Sellaisia ne miehet vain on. Valitan.

Onneksi ei tullut kauheasti taas yleistystä.

Kyllä nainenkin vois noin tehdä, ei pelkästään miehet.
Että kun on viikko aikaa miettiä sotasuunnitelmaa ja sitten vielä kaverien kanssa sitä muotoillaan niin huomataankin että hitto, sehän ei voi syyttää mua mistään.

Olisin vastannu siihen puhelimeen kun se soi ja sanonut että mies ei ole paikallla mutta kuka olet ja mitä asias koskee? Jos se on joku hoito ja tietää että miehellä on vaimo, niin luultavasti lyö sinulle luurin korvaan, mutta jos ei tiedä vaimosta ja on joku hoito...tuntee ehkä tulleensa myös kusetetuksi ja kertoo sinulle kaiken.

Ei pahalla, mut kuulostaa siltä, että sun selän takana ap on ennenkin miehesi pelannut.
Näin se vaan menee, ne kaikkein "luotettavimmat ja uskollisimmat" pääsee sen luottamuksen varjolla pelaamaan pitkään, ennenkuin käry sitten puolivahingossa käy :/
Voimia sinulle!

Mulle kävi kerran aika ikävä juttu... eli olin baarissa ja kaveri (miespuoleinen) halusi lainata puhelinta jotta voisi soittaa omalle baarimikkokaverilleen (toisessa baarissa) että pääsisikö tämän kyydissä illan päätteeksi kotiin. Annoin puhelimen.

Yöllä sitten kotona minun puhelin soi ja vastasin siihen. Kaverini baarimikkokaveri soitti ja pyysi että kertoisin kuka olen ja että meillä ei ole suhdetta keskenämme!! Hänen hysteerinen tyttöystävä kirkui taustalla... Eli tuon baarimikkoystävän tyttöystävä ratsasi puhelimen ja oli löytänyt sieltä vieraan numeron, no numerotiedustelusta löytyy että on minun numero. Ja tämä siis kävi oikeasti aamuyöllä noin klo 5!!

Turha mustasukkaisuus on p*rseestä. Minä olen saanu nyt sitten pelätä tuota mustista tyttöystävää kun saattaa oikeasti vieläkin luulla että mulla on suhde sen miehen kanssa... vaikka en edes koskaan ole jutellut hänen kanssa...

Malttia, asiat voi olla ihan toisin mitä kuvittelet.

Mulle kävi kerran aika ikävä juttu... eli olin baarissa ja kaveri (miespuoleinen) halusi lainata puhelinta jotta voisi soittaa omalle baarimikkokaverilleen (toisessa baarissa) että pääsisikö tämän kyydissä illan päätteeksi kotiin. Annoin puhelimen.

Yöllä sitten kotona minun puhelin soi ja vastasin siihen. Kaverini baarimikkokaveri soitti ja pyysi että kertoisin kuka olen ja että meillä ei ole suhdetta keskenämme!! Hänen hysteerinen tyttöystävä kirkui taustalla... Eli tuon baarimikkoystävän tyttöystävä ratsasi puhelimen ja oli löytänyt sieltä vieraan numeron, no numerotiedustelusta löytyy että on minun numero. Ja tämä siis kävi oikeasti aamuyöllä noin klo 5!!

Turha mustasukkaisuus on p*rseestä. Minä olen saanu nyt sitten pelätä tuota mustista tyttöystävää kun saattaa oikeasti vieläkin luulla että mulla on suhde sen miehen kanssa... vaikka en edes koskaan ole jutellut hänen kanssa...

Malttia, asiat voi olla ihan toisin mitä kuvittelet.

Ai tälläisiä puhelinratsioita tehdään siis ihan oikeasti.:D

Huh, miten kamalaa. Myötätunnosta on pala kurkussa! Onneksi on siskosi, jolta toivottavasti saat tukea nyt!
Miehesi luultavasti petti ensi kertaa, veti känniä kolme päivää, eikä ole "ihan" oma itsensä nyt. Jokainen joka on juonut kahtena päivänä peräkkäin tietää tuon toisen päivän kännin huolettoman olotilan, kun millään ei ole mitään väliä. Ja ensikertalaiseksi hänet paljastaa harkitsemattoman hölmöt selitykset!
Miehelläs on kamalan tukala olla, kun hän selviää ja monen päivän krapula painaa päälle! Mielestäni sanoit ihan hänelle hyvin: vaadit totuuden.

Sä selviät varmasti, äläkä nyt pahimmassa tuskassa mieti kuin tätä hetkeä! Elät lasten kanssa hetken kerrallaan - asiat järjestyvät kyllä, tavalla tai toisella!

VOIMIA!!

Toisaalta noin voi toimia myös silloin, kun jää ensi kertaa kiinni.
Työmatkat on oikeesti pettäjälle hyviä paikkoja, ja jos puhelinkin yleensä pysyy mukana, niin eipä siinä ole huolta kiinnijäämisestä. Joten vaikka ois kuinka monta kertaa toista nus*inut, niin voi olla että sekoaa, kun jää kiinni.

Yhteistyössä