Mies ja kuntosaliharjoittelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuntosaleihin kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25450277]Olen mies, salitreenit 5 kertaa viikossa ja lenkit päälle, tiskaan, pesen pyykit, pyyhin pölyt, imuroin, moppaan lattiat, vaihdan kakkavaipat, käytän lapsia puistossa, teen ruokaa, korjaan autoa, remontoin, nikkaroin, sisustan, teen lumityöt, leikkaan nurmikon, silitän vaatteet, leikin lasten kanssa, autan läksyissä, ynnä muuta.

Että eipä yleistetä.

Sitäpaitsi syön tonnikalaa, se on hyvää ja proteiinipitoista evästä.[/QUOTE]

Ja tosta huolimatta vaimos motkottaa susta kaksplussassa salaa...?!?

Ei saa yleistää, eipäs yleistetä... Jumprahuiti, jos yhdeksän kymmenestä puntinhinaajasta käyttäytyy huonosti kotona, niin sen kymmenennen on turha tulla ruikuttamaan, että häntä sorretaan kun yleistetään. Käyttäisi ennemmin protestienergiansa niiden yhdeksän sivistämiseen, niin että minäkin saisin jotain todellista syytä perua pahoja puheitani.

Oikeesti, semmoinen jotenkin vetää koko yleistyskiellolta maton lopullisesti alta, kun se yksi hyvinkäyttäytyvä punttisankari ei voi myöntää, että porukassa vallitsee rumiakin asenteita. Ei taida olla varaa sitten kuitenkaan?

Mun mies kilpailee ja on SM-voittaja moneenkin sarjaan voiman nostossa ja painonnostossa ja ei se rauta tonnikalalla nouse! Ensin ollaan massakaudella ja treenataan sen kolmesti viikkoon. Iltapalaksi voi vetää litran jäätelöä. Pari kuukautta ennen kisoja syödään vasta tonnikalaa että päästään pikkusen pienempään sarjaan ja nostetaan siis siinä sarjassa "enemmän" kuin painavempien kanssa.. Eri asia jos kehonrakennusta harrastaa.. Onko tarkoitus siis nostaa mahd.paljon vai näyttää mahd.hyvältä.

Mut muaki joskus ottaa aivoon ku teet oikein hyvää ruokaa ja yks vaan mussuttaa tonnikalaansa,eikä suostu ees maistamaan mun ruokia :kieh::D

Ja sali leskille lohdun sana. Mies joka treenaa tosissaan, hyvin harvoin juo tai juoksee baareissa. katsos alkoholista tulee läskiä ja ei pääse rapulassa sinne salille!! Treeni kärsii jos rytkyilee ;) Joten mielummin salileski kuin baari leski. Ja nyt kun meillä muksut jo vähän isompia, ne monesti lähtee sinne salille mukaan tekemään kuperkeikkoja patjoille, mikä hyvä roolimalli että pidetään omasta kehosta huolta!

Yhteistyössä