Ä
äh, ei tämän pitänyt olla näin hankalaa
Vieras
Miten teidän miehenne viettää ns. laatuaikaa vauvan kanssa töiden jälkeen? Meillä vauva nyt 2,5 viikkoinen ja tuntuu, että mies haluaa viettää aikaa vauvan kanssa piittaamatta ajankohdsta. Lähinnä minua huolettaa, kun olen itse oppinut tulkitsemaan tiettyjä merkkejä herkemmin, koska luonnollisesti vietän vauvan kanssa aikaa yhdessä varsin tiiviisti. Jos sitten pyydän miestä toimimaan tietyssä järjestyksessä, tyyliin vaihda ensin vaippa ja seurustele sitten hetki, jonka jälkeen minun pitää kohta imettää, niin miehestä minä nipotan ja puutun kaikkiin pikku seikkoihin:-( Ei ole sitten kiva kuunnella rinnat maitoa vuotavina kun mies lopulta vaihtaa vaippaa ja vauva itkee nälkäänsä.
Muutenkin tuntuu, että mies kokee minut käskyjä ja töitä jakavana akkana... mutta kun oma aika menee aika 100% tuolle vauvalle ja mies ei minusta ole aina tarpeeksi omatoiminen esim. kauppaan lähdön kanssa. Pakkohan se on sitten sanoa, että nyt vaipat alkaa olla loppu jne.
Miten teillä muilla? Joudutteko "käskyttämään" miehiänne ja miten he siihen suhtautuvat?
Muutenkin tuntuu, että mies kokee minut käskyjä ja töitä jakavana akkana... mutta kun oma aika menee aika 100% tuolle vauvalle ja mies ei minusta ole aina tarpeeksi omatoiminen esim. kauppaan lähdön kanssa. Pakkohan se on sitten sanoa, että nyt vaipat alkaa olla loppu jne.
Miten teillä muilla? Joudutteko "käskyttämään" miehiänne ja miten he siihen suhtautuvat?