K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kahdestaankin pärjää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No en mä halua mitään tommosta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No en mä halua mitään tommosta.
eli sulle riittää oma mies?
niin mullekki mut kysyn vain et haluuko kukaan edes kokeilla puolin tai toisin? :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kahdestaankin pärjää![]()
juu pärjää,samaa mieltä olen,mutta jos piristystä hakee..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No en mä halua mitään tommosta.
eli sulle riittää oma mies?
niin mullekki mut kysyn vain et haluuko kukaan edes kokeilla puolin tai toisin? :/
Mä oon saanut sen käsityksen, että monet naiset ottas mieluummin naisen mukaan niinku monet miehetkin.
Meille ei tule kyllä ketään kolmatta, mutta varsinkaan ketään naista ei tulisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oikeesti se vois rikkoa aika paljon hyvää, että tuliskin joku kolmas.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kahdestaankin pärjää![]()
meillä piristykset haetaan muuta kautta kuin lisäämällä henkilömäärää makuuhuoneeseen...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oikeesti se vois rikkoa aika paljon hyvää, että tuliskin joku kolmas.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kahdestaankin pärjää![]()
meillä piristykset haetaan muuta kautta kuin lisäämällä henkilömäärää makuuhuoneeseen...
no joo,täähän on mielipide kysymys..aina voi kokeilla otain uutta
mistä tiedät mitäs miehes haaveilee
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oikeesti se vois rikkoa aika paljon hyvää, että tuliskin joku kolmas.
Samaa mieltä, miksi lähteä kokeilemaan asialla jota ei sit saakaan pyyhittyä pois jos tuntemukset sen suhteen muuttuu..
Alkuperäinen kirjoittaja v:jos pakko ois valita niin 2 naista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oikeesti se vois rikkoa aika paljon hyvää, että tuliskin joku kolmas.
Samaa mieltä, miksi lähteä kokeilemaan asialla jota ei sit saakaan pyyhittyä pois jos tuntemukset sen suhteen muuttuu..
mut ei voi tietää ennenkuin kokeilee
Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oikeesti se vois rikkoa aika paljon hyvää, että tuliskin joku kolmas.
niin vaikka naisen kokoinen nainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kahdestaankin pärjää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja v:jos pakko ois valita niin 2 naista![]()
ookko kokeillu?
mä olen nainen ja mieluusti valittsin sen miehen enemmin mut myös naista olen valmis kokeileen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oikeesti se vois rikkoa aika paljon hyvää, että tuliskin joku kolmas.
mut ei voi tietää ennenkuin kokeilee
No muotoillaan asia toisin: mä pidän omaa parisuhdettani niin arvokkaana etten lähtisi sitä riskeeraamaan minkäänlaisilla toimilla/kokeiluilla.
Vastakysymys: Mitä hyvää kolmas osapuoli voi tuoda suhteeseen?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kahdestaankin pärjää![]()
no kyllä meillä puhutaan miehen kanssa haaveistakin.