Mies ja naisen ulkonäkö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Eli olemme seurustelleet tapaamani miehen kanssa parin viikon ajan. Nyt vain minulle tullut ongelmaksi, että epäilen miehen pitävän minua "epäseksikkäänä".
Mies on monasti sanonut, esim telkkaria katsottaessa, että tuossa on hyvännäköinen nainen, samoin pari kertaa olen kadulla huomannut hänen ihailevan vaaleita hoikkia naisia. Myös edellinen vaimonsa oli todella hoikka, eli naisihanne hänellä selvästi on hoikkavartinen nainen ja itse olen todellakin kaukana siitä.
Väittää rakastavansa minua kovasti ja on kaikille ystävilleen sanonut samaa, mutta silti tuntuu, että olen tässä ihan vain hätävarana, eli pidetään, kun muita ei nyt satu olemaan. Seksiä emme siis ole vielä harrastaneet. Tämä alkaa jo todella painamaan mielen maahan, kun en tiedä mitä tehdä?!

Ei kuules fiksu mies huomauttele toisista naisista uudelle naisystävälleen.
Todella toope sun miesystäväs! Ties mitä vielä tulee eteen tollasen kans... miks muuten eros?

Ikävä tilanne sikäli, että jos mies vikuilee kovasti muita naisia ei se ainakaan itsetuntoasi nosta. Onhan tietysti mahdollista että mies yrittää tehdä sinut mustasukkaiseksi huomioillaan??
Mitäpäs jos katselet yhtä innokkaasti tarjontaa sinäkin?? Se miten mies siinä tilanteesssa käyttäytyy kertoo varmasti sulle jotain.

Toinen juttu mitä mietin on se voiko rakastamisesta puhua parin viikon treffailun jälkeen.. Ihastumisesta enemmänkin ?
Vaikka onhan niitä "rakkautta ensisilmayksellä" tarinoita maailma väärällään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2006 klo 21:44 epätoivoinen kirjoitti:
Eli olemme seurustelleet tapaamani miehen kanssa parin viikon ajan. Nyt vain minulle tullut ongelmaksi, että epäilen miehen pitävän minua "epäseksikkäänä".
Mies on monasti sanonut, esim telkkaria katsottaessa, että tuossa on hyvännäköinen nainen, samoin pari kertaa olen kadulla huomannut hänen ihailevan vaaleita hoikkia naisia. Myös edellinen vaimonsa oli todella hoikka, eli naisihanne hänellä selvästi on hoikkavartinen nainen ja itse olen todellakin kaukana siitä.
Väittää rakastavansa minua kovasti ja on kaikille ystävilleen sanonut samaa, mutta silti tuntuu, että olen tässä ihan vain hätävarana, eli pidetään, kun muita ei nyt satu olemaan. Seksiä emme siis ole vielä harrastaneet. Tämä alkaa jo todella painamaan mielen maahan, kun en tiedä mitä tehdä?!

Mulle nousi karavt pystyyn tuosta että kommentoi telkusta kauniita naisia. Oma mieheni samantyylinen ja nyt olen saanut tarpeekseni tästä.. :(

Aika oudolta kuulostaapi.Itselläni oli mies joka vilkuili muita ja jossakin vaiheessa kertoi että haluaisi että olisin laihempi ja minulla olisi pienemmät rinnat ja että hiukseni olisivat punaiset...ja tämmöistä kuuntelin ja kestin monta vuotta kunnes itsetunto murskana erosin.Älä jää suhteeseen jossa et ole onnellinen alusta asti tai jossa sinua ei arvosteta!!!ja kannattaa asiasta mainita ukollesikin...

Ihan nuorena haksahdin minäkin, kun eräs mies rupesi latelemaan toivomuksia: vaalenna hiuksesi, sellainen ja sellainen vaatetus, tällaisia koruja, näin paljon meikkiä. Yritin miellyttää häntä, ja lopulta totesi kuitenkin, että en taida rakastaa sua sittenkään. Päätin erota ja sen jälkeen on ollut, että jos ei kelpaa sellaisena kun on, niin saa olla luvan kelpaamatta. Ei silti ole tarvinnut yksin olla. :kieh:

Yhteistyössä