N
Nainen
Vieras
Reidelle läpsäisy tietysti kuulostaa asiayhteydestä erotettuna mitättömältä jutulta, mutta pitää muistaa, että kyse ei ollut pelkästään siitä. On tilanteita, joissa tällainen läpsäisy ei todellakaan merkitse mitään, ja on tilanteita, joissa se kertoo kyllä tiettyä tarinaansa.
Ap:han näki ja vaistosi koko ajan jutussa jotain. Kyllä me naiset miehemme ja poikaystävämme eleet ja ilmeet tunnistamme, jo 7 kk:n seurustelunkin jälkeen. Mies oli ap:n mielestä selvästi normaalia innostuneempi, ja sellaisessa tilanteessa tällainen reidelle taputtelu on jo merkki jostakin.
Olen itse nainen ja kyllä minäkin läpsyttelen ja koskettelen. En tiedä miksi, mutta toisinaan käyttäydyn niin. En ole pettämässä miestäni, mutta jokin niissä miehissä on kiehtonut ja on ollut halu koskettaa, jollakin lailla. Ehkä jotkut ovat vain fyysisempiä, vaikka sillä ei oikeasti tarkoittaisi mitään. Toisaalta, en minäkään koskettele kaikkia. Lupa siihen täytyy tulla toiselta osapuolelta sanattomasti vaikka. Minua iljettäisi, jos joku linua alkaisi läpsimään, ellen olisi jutussa oikein mukana. Kyllä toisen täytyy jotenkin kiinnostaa. Mutta toiseen kertaan vielä, siitä huolimatta en ole enkä halua pettää.
Viimeksi muokattu: