Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kauhee mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kauhee mies.
No, en mä nyt tiedä... Kyllä mä ainakin haluaisin näyttää hyvälle kumppanini silmissä. Oon 163cm ja painan 60kg, ja jos tähän ottaisin massaa 30kg, en varmasti kovin hyvälle näyttäis.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:[q
Totta, mutta ulkonäkö ei oikeen oo pätevä syy jättää ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ei kai toi kenestäkän kauheaa tee.
Toisille toiset asiat ovat toisia tärkeämpiä ja sitä rataa.
Rehellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:[q
Ei, mutta miksi päästää itsensä yleensä repasahtamaan noin. Olkoon miten pinnallista tahansa, mutta hyvin paljon mahdollista, että äijä sais monoa, jos ihan muuten vain lihois 30kg, ja ei yrittäiskään tehdä asialle mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ei kai toi kenestäkän kauheaa tee.
Toisille toiset asiat ovat toisia tärkeämpiä ja sitä rataa.
Rehellinen.
Luulis kuitenkin, että se kumppani on siinä se tärkeä... Että toinen vois olla tukena ja apuna, jos tulee vaikeuksia.
Jos nyt vaikka mun mies sais kivessyövän molempiin kiveksiin, niin pitäskö mun jättää se, koska seksi on mulle tärkeää? Mun mielestä mun piotäs kyllä joustaa ja tajuta, että se toinen ihminen on tärkeä, kaikista tärkein.
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:tiedän tollasen äijän |O |O ihan sairasta |O mutta yks tuttava on todella iso ja sen mies sano että jos laihutat niin jätän sut en rakasta enään..ja muija on sellaset 150kg,,,
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:[q
Ei, mutta miksi päästää itsensä yleensä repasahtamaan noin. Olkoon miten pinnallista tahansa, mutta hyvin paljon mahdollista, että äijä sais monoa, jos ihan muuten vain lihois 30kg, ja ei yrittäiskään tehdä asialle mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Minä en niin rumaa miestä huoliskaan joka lihomalla tulee niin ällöttäväksi että pitää pellolle pistää....ja sitten oikea vastaus että aina löytyy kauniimpia ihmisiä maailmasta jos ihminen niiden perässä haluaa juosta, ei sellaisen ihmisen kanssa kannata olla joka kauneutta haikailee, koska me kaikki vanhetaan ja rumennutaan. Kannattaa valita ihminen joka rakastaa sitä ihmistä joka sinä olet ei sitä miltä näytät.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:tiedän tollasen äijän |O |O ihan sairasta |O mutta yks tuttava on todella iso ja sen mies sano että jos laihutat niin jätän sut en rakasta enään..ja muija on sellaset 150kg,,,
Eikö tossa pitäsi jo omankin järjen jotain sanoa?