Mies jättää, jos en laihduta..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kauhee mies.

No, en mä nyt tiedä... Kyllä mä ainakin haluaisin näyttää hyvälle kumppanini silmissä. Oon 163cm ja painan 60kg, ja jos tähän ottaisin massaa 30kg, en varmasti kovin hyvälle näyttäis.

Totta, mutta ulkonäkö ei oikeen oo pätevä syy jättää ketään.

[q

Ei, mutta miksi päästää itsensä yleensä repasahtamaan noin. Olkoon miten pinnallista tahansa, mutta hyvin paljon mahdollista, että äijä sais monoa, jos ihan muuten vain lihois 30kg, ja ei yrittäiskään tehdä asialle mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Ei kai toi kenestäkän kauheaa tee.

Toisille toiset asiat ovat toisia tärkeämpiä ja sitä rataa.

Rehellinen.

Luulis kuitenkin, että se kumppani on siinä se tärkeä... Että toinen vois olla tukena ja apuna, jos tulee vaikeuksia.

Jos nyt vaikka mun mies sais kivessyövän molempiin kiveksiin, niin pitäskö mun jättää se, koska seksi on mulle tärkeää? Mun mielestä mun piotäs kyllä joustaa ja tajuta, että se toinen ihminen on tärkeä, kaikista tärkein.

[q

Ei, mutta miksi päästää itsensä yleensä repasahtamaan noin. Olkoon miten pinnallista tahansa, mutta hyvin paljon mahdollista, että äijä sais monoa, jos ihan muuten vain lihois 30kg, ja ei yrittäiskään tehdä asialle mitään.

Kyllä mä ymmärrän tänkin pointin. Mä en kyllä monoo antas vaan alettas yhessä tekeen asialle jotain. Mä en halua olla 30v leski.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Ei kai toi kenestäkän kauheaa tee.

Toisille toiset asiat ovat toisia tärkeämpiä ja sitä rataa.

Rehellinen.

Luulis kuitenkin, että se kumppani on siinä se tärkeä... Että toinen vois olla tukena ja apuna, jos tulee vaikeuksia.

Jos nyt vaikka mun mies sais kivessyövän molempiin kiveksiin, niin pitäskö mun jättää se, koska seksi on mulle tärkeää? Mun mielestä mun piotäs kyllä joustaa ja tajuta, että se toinen ihminen on tärkeä, kaikista tärkein.

No nii-in. Toki. Ja mitä muka menettää, ellei ole toiselle tärkeä?

(voihan tossa olla takana muutakin, mitä ei puoliso saatikka me tiedä )

[q

Minä en niin rumaa miestä huoliskaan joka lihomalla tulee niin ällöttäväksi että pitää pellolle pistää :whistle: ....ja sitten oikea vastaus että aina löytyy kauniimpia ihmisiä maailmasta jos ihminen niiden perässä haluaa juosta, ei sellaisen ihmisen kanssa kannata olla joka kauneutta haikailee, koska me kaikki vanhetaan ja rumennutaan. Kannattaa valita ihminen joka rakastaa sitä ihmistä joka sinä olet ei sitä miltä näytät.

Olisihan se mies voinut ilmaista asian nätimmin eikä heti alkaa haukkumaan toista siinä teki mun mielestä väärin. Itse en päästäisi itseäni lihoamaan 30kg ellei sit johdu sairaudesta/lääkityksestä koska silloin sille ei voi mitään, itselläni on kaveri joka lihoi lääkityksen takia n 20-30kg. Enkä mä kyllä haluis että miehenikään noin paljoa lihoisi mutta en mä nyt heti sitä ainakaan jättäis jos yrittäis tehdä jotain asialle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Minä en niin rumaa miestä huoliskaan joka lihomalla tulee niin ällöttäväksi että pitää pellolle pistää :whistle: ....ja sitten oikea vastaus että aina löytyy kauniimpia ihmisiä maailmasta jos ihminen niiden perässä haluaa juosta, ei sellaisen ihmisen kanssa kannata olla joka kauneutta haikailee, koska me kaikki vanhetaan ja rumennutaan. Kannattaa valita ihminen joka rakastaa sitä ihmistä joka sinä olet ei sitä miltä näytät.

Jokaisen silmää miellyttää erilainen ihminen. Mutta mun olis jotenkin hirveän vaikea hyväksyä, että toinen ei haluais enää hetken yhdessä olon jälkeen miellyttää mua, ja päästäis itsensä ihan repsahtamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
tiedän tollasen äijän |O |O ihan sairasta |O mutta yks tuttava on todella iso ja sen mies sano että jos laihutat niin jätän sut en rakasta enään..ja muija on sellaset 150kg,,,

Eikö tossa pitäsi jo omankin järjen jotain sanoa?

no pitäisi..aika ressukka tai itsetunto poljettu alas mene ja tiedä..se mies on muuten alipainonen :o

[q

juurikin niin! kukaan ei kyllä liho noin paljoa ihan huomaamatta (sairauksia yms lukuunottamatta) todellakin pitää vähän itsestään huolehtia jos toisesta välittää!!!

Niin no...
Kenenkään ei pitäis olla ylipainoinen, mutta ei ne läskit tollasella lähde.
Mä olen lihonut paljon seurustelun alusta, mies rakastaa mua silti. Mutta kun olen kysynyt että tykkäiskö jos laihtuisin, niin eihän se vastaan laittaisi.
Mutta ei ikinä alkais vaatiin tuollaista..tuollainen on törkeetä.

Moniko muuten tupakoi, vaikka puoliso ei pidä siitä? Eikö sekin ole vaan sitä, ettei viitsi pitää itsestään huolta, ei välitä edes siitä puolisosta ja tahallaan hankkii itselleen jonkun suusyövän tai keuhkoahtaumataudin.

Mä en edelleenkään usko, että kaikinpuolin hyvinvoiva ihminen lihoisi yhtäkkiä paljon.

Moni sanoo aina, että ei "päästäisi" itseään lihomaan niin paljon. Mä en usko, että kovinkaan moni niistä paljon lyhyessä ajassa lihonneista on sellaisessa tilassa, että pystyisi pitämään kaikki langat käsissään niin, että voisivat pitää huolta siitä, että eivät "pääse" lihoamaan. Yleensä aina huomautetaan, että sairaudet ja lääkitykset on asia erikseen, mutta kyllä mä olen hyvin vahvasti sitä mieltä, että erittäin isolla osalla se raju painonvaihtelu liittyy henkiseen hyvinvointiin. Eikä varsinaisesti mihinkään laiskuuteen, piittaamattomuuteen tai ahneuteen.

Yhteistyössä