Mies jättää, jos en laihduta..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lihava voi olla kaunis(tosin kauniimpi normaalipainoisena) ja laiha voi olla ruma. Ihmiset luulevat, että jos on hoikka, on kasvoistaankin hoikka, mikä ei läheskään aina pidä paikkaansa. Toki myös lihava voi olla ruma ja hoikka kaunis.

Niimpä. Tunnen yhden naisen joka on koko ikänsä ollut lihava muuten, mutta kasvot ovat todella kapoiset. Ja jollain on naama lihava mutta muuten normaalipainoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
[q

Totta, mutta ulkonäkö ei oikeen oo pätevä syy jättää ketään.

Ei, mutta miksi päästää itsensä yleensä repasahtamaan noin. Olkoon miten pinnallista tahansa, mutta hyvin paljon mahdollista, että äijä sais monoa, jos ihan muuten vain lihois 30kg, ja ei yrittäiskään tehdä asialle mitään.

haista sinä kkk pas.. olet palstan epämiellyttävin tyyppi, aina se vaan vahvistuu......

Eikö "aivoliitossa" olekaan oikeutta vaatia että tavara pysyy samanlaisena kuin ostettaessa ja korjaus kuuluu hintaan? =)

Minä en päästäisi itseäni lihomaan noin paljon. Kymmenenkin kiloa on liikaa mulle. samoin miehelle. Ja kyllä 31 kg näkyy muuallakin kuin tisseissä, anteeksi vain kirjoittaja. Harvemman tissit painaa sen verran.

no mä en ainaka laihuttas VAAN sen takia että joku mies uhkaa jättää.. itsekin olne bmi mukaa lievästi ylipainoinen mutta en laihduttais muuta ku oman itseni takia..tommoselle äijälle monon kuva persauksiin.

Todella rumasti mies puhuu naiselleen. Kyllä mun mielestä on outoa, jos kilojen takia on valmis jättämään elämänkumppaninsa. Ei siinä voi olla mistään tosirakkaudesta kyse, että toinen on se oma puolisko myös henkisesti. Vaikka kilot vaikuttaa ulkomuotoon, ei se vaikuta sisimpään mitenkään, ei yhteisiin muistoihin eikä siihen, mitä yhdessä on rakennettu. Jos mun mies alkaisi mulle puhumaan noin, niin kyllä menisin jonnekin parisuhdeterapiaan: rakkaus ja toisen kunnioittaminen on hävinnyt.

Enkä väitä, ettei itseänikin häiritsisi, jos mies lihoisi hirveästi. Mutta en koskaan puhuisi miehelleni noin, enkä ikinä jättäisi häntä ulkonäön takia. Meillä on niin paljon yhteistä ja rakastan häntä täydestä sydämestä.

En siis minäkään miestäni jättäisi ja ei mies minua. Ohjaisin ehkä terveempien harrastusten pariin jos kilot ovat tulleet tekemättömyydestä. Mutta toisaalta, minä tiesin ja mies tiesi kun yhteen mentiin, että mitään lihomisia ei kuulu meidän suunnitelmiin, ellei sitten sairastu vakavasti, mutta se onkin sitten toinen juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Annaliina73:
Eikö "aivoliitossa" olekaan oikeutta vaatia että tavara pysyy samanlaisena kuin ostettaessa ja korjaus kuuluu hintaan? =)

Minä en päästäisi itseäni lihomaan noin paljon. Kymmenenkin kiloa on liikaa mulle. samoin miehelle. Ja kyllä 31 kg näkyy muuallakin kuin tisseissä, anteeksi vain kirjoittaja. Harvemman tissit painaa sen verran.

Naisen mitat on 161/80, ELI YLIPAINOA EI OLE 30 kg...

Alkuperäinen kirjoittaja Annaliina73:

Mutta kirjoittaja valitti lihoneensa sen verran

Itse olin laiha kun tavattiin. olinhan teini.. kahden lapsen kanssa lihosin. jopa rakasuaikana painoin 100kiloa.

nyt olen painoindeksiltäni jotain 26.

Ja voin sanoa että mieheni on aina ollut hulluna muhun.. olen kysynytkin miten se oikein näkee mut ruusunpunaisten lasien läpi mutta niin se vaan on.. olen aina ollut ihana ja seksikäs..

Alkuperäinen kirjoittaja Nipo:

Kyllä se painonnousu oli 31kg. Ja se varmasti näkyy muualla kuin tisseissä.

Jos naisen mitat ovat 161/80, niin ylipainoa ei ole 31 kg. Hän on normaalipainoinen painaessaan n. 64 kg (bmi)

ELI YLIPAINOA ON 16 KILOA VAIN. Bmi on normaali, kun hän painaa 64 kiloa.

Alkuperäinen kirjoittaja abc:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
[q

Totta, mutta ulkonäkö ei oikeen oo pätevä syy jättää ketään.

Ei, mutta miksi päästää itsensä yleensä repasahtamaan noin. Olkoon miten pinnallista tahansa, mutta hyvin paljon mahdollista, että äijä sais monoa, jos ihan muuten vain lihois 30kg, ja ei yrittäiskään tehdä asialle mitään.

haista sinä kkk pas.. olet palstan epämiellyttävin tyyppi, aina se vaan vahvistuu......

Mitä sä riehut..? Kyllä mä hieman ihmettelisin, jos alkuaikoina sutjakassa kunnossa ollut ukko, rupeis yht`äkkiä syömään pelkkää kyrsää, ja makais illat sohvanpohjassa. Ja jos mä en halua itselleni läskiä äijää, ei se estä sua sellaista ottamasta.

Alkuperäinen kirjoittaja pään käyttäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja käyttäkää päätänne:
ELI YLIPAINOA ON 16 KILOA VAIN. Bmi on normaali, kun hän painaa 64 kiloa.

Jeps. Oli se naikkonen silti lihonut 31 kg.

Olikin silloin 31 kg takaperin liian laiha!!

Ylipainoa hänellä ei kuitenkaan ole kuin 16 kiloa!!!

161/49 eivät ole terveen ihmisen mitat. Nyt hänellä on reilu 15 kg ylipainoa, mikä ei ole mikään mahdoton laihduttaa. Kuitenkaan ei mikään valas ole mitoilla 161/80.

Yhteistyössä