mies jätti keittiönpöydälle 500e ja lapun, osta jotain jos haluat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ihanaa! Meitsi menisi varmaan kenkäkauppaan :) Tai ikean hakemaan verhosysteemia :D

niin,minäkin mietin jos pakkais lapset autoon ja ottas kaverin mukaan ja lähtis Ikeaan :) kai sieltä aina jotain tarvittavaa keksii, heh.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Ei sentään yöpöydälle jättänyt tippiä? :D

Minä olen ottanut tavakseni hoitaa äijän palkanmaksun siten.

Tästä tuli mieleen yks kaverini joka vastasi kielitaitoa kysyttäessä että osaa sanoa 10 eri kielellä: poislähtiessänne voitte jättää rahat yöpöydälle :D

Tota ei vissiin kannata kuitenkaan työnhakutilanteessa käyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisipa ihanaa saada törsätä!;) Minulla juolahtaisi mieleen ensimmäisenä kysymys, mistä rahat ovat tulleet?

Ihan töistähän tuo mies rahansa meillä saa ainakin :)
Soitin just kaverille ( jaherätin sen, heh heh ) ja nyt päästään tosiaan Ikeaan.

Ei mun mies koskaan nosta rahaa tuollaisia summia. Käyttävätkö ihmiset oikeasti käteistä noin isoihinkin ostoksiin? Siis jätskit, bussiliput ja vastaavat kyllä ymmärrän. Mutta nykyään parkkimaksutkin voi maksaa kortilla.

Siis miksi mies antaa rahaa?
Eikös sitä eletä yhteisessä taloudessa ja rahat ole tavallaan yhteisiä niin...
Toisaalta minulla ei tulis mieleenkään törsätä mihinkään tuollaista summaa.
Pistäisin jemmaan perheen yhteisen hyvän hankintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Ei mun mies koskaan nosta rahaa tuollaisia summia. Käyttävätkö ihmiset oikeasti käteistä noin isoihinkin ostoksiin? Siis jätskit, bussiliput ja vastaavat kyllä ymmärrän. Mutta nykyään parkkimaksutkin voi maksaa kortilla.

meillä taas mies on yrittäjä ja jotkut ihmiset maksavat laskut käteisenä ja silloin tuollaisia summia on helpostikin pussissa jonkin aikaa.

Jotkut vaan tykkää käyttää käteistä, esim. mun miehellä saatta hyvinkin olla 200e lompakossa käteisenä...

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Siis miksi mies antaa rahaa?
Eikös sitä eletä yhteisessä taloudessa ja rahat ole tavallaan yhteisiä niin...
Toisaalta minulla ei tulis mieleenkään törsätä mihinkään tuollaista summaa.
Pistäisin jemmaan perheen yhteisen hyvän hankintaan.

eikö toista saa ilahduttaa tuollai vai ? :o kyllä meilläkin on yhteinen talous ja yhteiset rahat ja silti toinen voi antaa että "ota kuule tosta ja osta itselles vaikka jotain".
no, ehkä se on jotenkin väärin ja kamalaa sitten .

Tota mäkin hiukan ihmettelin. Mutta siis töistä sai ne rahat.Millaisista töistä palkka maksetaan käteisellä? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:

Jotkut vaan tykkää käyttää käteistä, esim. mun miehellä saatta hyvinkin olla 200e lompakossa käteisenä...

Mä olen huomannut, että käteistä käyttämällä tulee säästettyä. Laskee tarkempaan esim. ruokakaupassa. Ihan hullua, kun olen kyllä hyvinkin järkevä rahankäyttäjä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:

Mä olen huomannut, että käteistä käyttämällä tulee säästettyä. Laskee tarkempaan esim. ruokakaupassa. Ihan hullua, kun olen kyllä hyvinkin järkevä rahankäyttäjä.

Mulla on ihan päinvastoin. Tunnustuksien aika on, kun kerran kuussa lukee tiliotteen ja käy läpi kuitit. Raha se valuu sormien välistä kaikkeen turhaan.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

meillä taas mies on yrittäjä ja jotkut ihmiset maksavat laskut käteisenä ja silloin tuollaisia summia on helpostikin pussissa jonkin aikaa.

Sama täällä, miehellä on normistikki aina muutama sata euroo lompakos.

Yhteistyössä