V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ihanaa! Meitsi menisi varmaan kenkäkauppaanTai ikean hakemaan verhosysteemia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Ei sentään yöpöydälle jättänyt tippiä?![]()
Minä olen ottanut tavakseni hoitaa äijän palkanmaksun siten.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Ei sentään yöpöydälle jättänyt tippiä?![]()
Minä olen ottanut tavakseni hoitaa äijän palkanmaksun siten.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisipa ihanaa saada törsätä!Minulla juolahtaisi mieleen ensimmäisenä kysymys, mistä rahat ovat tulleet?
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ei mun mies koskaan nosta rahaa tuollaisia summia. Käyttävätkö ihmiset oikeasti käteistä noin isoihinkin ostoksiin? Siis jätskit, bussiliput ja vastaavat kyllä ymmärrän. Mutta nykyään parkkimaksutkin voi maksaa kortilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ei mun mies koskaan nosta rahaa tuollaisia summia. Käyttävätkö ihmiset oikeasti käteistä noin isoihinkin ostoksiin? Siis jätskit, bussiliput ja vastaavat kyllä ymmärrän. Mutta nykyään parkkimaksutkin voi maksaa kortilla.
Alkuperäinen kirjoittaja täh:Siis miksi mies antaa rahaa?
Eikös sitä eletä yhteisessä taloudessa ja rahat ole tavallaan yhteisiä niin...
Toisaalta minulla ei tulis mieleenkään törsätä mihinkään tuollaista summaa.
Pistäisin jemmaan perheen yhteisen hyvän hankintaan.
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ei mun mies koskaan nosta rahaa tuollaisia summia. Käyttävätkö ihmiset oikeasti käteistä noin isoihinkin ostoksiin? Siis jätskit, bussiliput ja vastaavat kyllä ymmärrän. Mutta nykyään parkkimaksutkin voi maksaa kortilla.
Jotkut vaan tykkää käyttää käteistä, esim. mun miehellä saatta hyvinkin olla 200e lompakossa käteisenä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ei mun mies koskaan nosta rahaa tuollaisia summia. Käyttävätkö ihmiset oikeasti käteistä noin isoihinkin ostoksiin? Siis jätskit, bussiliput ja vastaavat kyllä ymmärrän. Mutta nykyään parkkimaksutkin voi maksaa kortilla.
Jotkut vaan tykkää käyttää käteistä, esim. mun miehellä saatta hyvinkin olla 200e lompakossa käteisenä...
Mä olen huomannut, että käteistä käyttämällä tulee säästettyä. Laskee tarkempaan esim. ruokakaupassa. Ihan hullua, kun olen kyllä hyvinkin järkevä rahankäyttäjä.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ei mun mies koskaan nosta rahaa tuollaisia summia. Käyttävätkö ihmiset oikeasti käteistä noin isoihinkin ostoksiin? Siis jätskit, bussiliput ja vastaavat kyllä ymmärrän. Mutta nykyään parkkimaksutkin voi maksaa kortilla.
meillä taas mies on yrittäjä ja jotkut ihmiset maksavat laskut käteisenä ja silloin tuollaisia summia on helpostikin pussissa jonkin aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:meillä taas mies on yrittäjä ja jotkut ihmiset maksavat laskut käteisenä ja silloin tuollaisia summia on helpostikin pussissa jonkin aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja endie:meillä taas mies on yrittäjä ja jotkut ihmiset maksavat laskut käteisenä ja silloin tuollaisia summia on helpostikin pussissa jonkin aikaa.
Kauan eläköön harmaa talous![]()