Mies jätti tai miettii jättämistä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullllinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ihan rikki tästä jutusta.. Ansaitsen parempaa kohtelua kun tällaisen tietämättömyyden. Parempi myydä koko asunto ja laittaa kamat jakoon. Yrittää sitten häntä koipien välissä tulla takaisin kun kaikki on jo myöhäistä ja hän on päässyt harrastamaan itsensä etsimistä, mutta kuten sanottu: liian myöhään. Mä niin tiedän tämän.

Parempaa kohtelua ansaitsee mies. Ei käynyt mielessä, että juuri hän epäilee sinun pettäneen noilla "harrastusreissuilla".
Miksi haluat väkisin saada miehestä syyllisen? Erotkaa, jos yhteiselo ei kerta kaikkiaan suju. Mutta älä yritä kaataa eroa miehen syyksi, peilistäsi katsoo toinen vähintään yhtä syyllinen.

Ei ole koskaan ollut mitään syytä epäillä minua ja mun "harrastusreissuja", kun on nimenomaan niihin aina mua patistanut, koska itse ei omien sanojensa mukaan ole kiinnostunut lähtemään mihinkään. Jokaikiseen paikkaan ja juttuun olen häntä yrittänyt mukaan saada, mutta tainnut olla jo hyvän tovin hänellä parempaa seuraa tarjolla.

Ymmärrän, että te miehet pidätte aina yhtä, mutta et mitenkään tiedä koko asian laitaa täältä. Sorry vaan. Ja kyllä, vikaa on molemmissa, mutta tämä hänen jahkaaminen ja asioiden hoito on ihan täysin hänen piikkiin.

Ei ole koskaan ollut mitään syytä epäillä minua ja mun "harrastusreissuja", kun on nimenomaan niihin aina mua patistanut, koska itse ei omien sanojensa mukaan ole kiinnostunut lähtemään mihinkään. Jokaikiseen paikkaan ja juttuun olen häntä yrittänyt mukaan saada, mutta tainnut olla jo hyvän tovin hänellä parempaa seuraa tarjolla.

Ymmärrän, että te miehet pidätte aina yhtä, mutta et mitenkään tiedä koko asian laitaa täältä. Sorry vaan. Ja kyllä, vikaa on molemmissa, mutta tämä hänen jahkaaminen ja asioiden hoito on ihan täysin hänen piikkiin.
Anteeksi vaan, mutta tekstisi kuulostaa säälittävälle martyyri asenteelle. Jos oikeasti epäilet pettävän, tee yllätyshyökkäys kuten edellä ehdotettu. Jos ette pysty puhumaan, kirjoittakaa. Minun mieheni myös joskus minua kannustanut menemään harrastuksiin yms koska tietää että nautin, mutta en vedä häntä väkisin mukaan koska häntä ei kiinnosta. Ei hänkään minun käske väkisin olla kotona. Ei oo tullut mieleeni että pettäisi sillä aikaa. Enkä ainakaan eroaisi ennen kuin on oikeita todisteita asiasta. Mutta voi mies olla masentunut, harmissaan omasta olostaan, uupunut yms..

Hyvä selitys muuten mutta mites voi olla mahdollista että aikuisella ihmisellä ei ole itsetuntemusta?? Kato kun ajattelee asioita niin osaa kyllä selittää

QUOTE="AivanSama, post: 31644993, member: 130925"]Joskus voi olla vaikea puhua, kun ei itsekkään oikein tiedä mitä käy läpi, mistä se johtuu ja mitä tuntee.[/QUOTE]

Yhteistyössä