Mies juotti mulle lasillisen siideriä.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Oli tännään joulupöyvässä (vain aikusia paikalla) puhetta ukoilla että naisen saa kaatuun sänkyyn yhellä lasillisella viiniä/siideriä, sen jälkeen leviää jalat ja hihitys vaan kuuluu :laugh:

No nyt sitte tultiin kotia tuosta veljen tyköä, tehtiin 5000 palasen palapeliä aikamme ja syötiin, sitte mies kaivo jostaki esille siideripullon, kaato siitä mulle lasillisen. Huitasin sen kurkusta alas ja mies tuijotti vakavana :| niin oottavana :D
Mie en ees muistanu koko keskustelua sieltä joulupöyvästä ko ukko yhtäkkiä totes että hänen nainen on rikki, hihittää kyllä mut ei oo menny patjaa vasten eikä levittäny koipiansa :xmas:

Joo ja mie tiän ettei kettään naurata, mut mie oon väsy ja ylisyöny ja nauraa räkättäny koko illan nii etten oo tuolillakkaan pysyny, nyt mie naureskelen minun rikkinäisyyttä.

Aattelin mie sille antaa. Vaikka aamullaki sai. Kahesti. :saint:

Nii juu, lahjaksi sain tuon palapelin, toisenki pelin, ihanan medaljongin ja kauratyynyn, mp3-soittimen viihdykkeeksi ko sairaalassa jouvun niin paljon olemaan, gilmoren tyttöjen kaikki tuotantokauvet (kuulema se puhetulva siinä ohjelmassa on jotenki niin ominaista mullekki ja tykkään kyllä siitä sarjastaki), suklaatasuklaatasuklaata, KATTILAN, nimikkomukin ja semmosen taulun johon on painettu meijän tonttuneitin jalanjäljet ja kädenjäljet... Yöpaita ja cd-levy, ja terapeutilta se iänikuinen lahjakortti kolmeen hierontaan paikallisella hierojalla. :D En tiä luettelinko ees kaikkea mut ainaki yritin. :D Mulla oli liikaa paketteja. Olen kuulema ollu äärettömän kiltti. :xmas::xmas:

[QUOTE="vieras";22740205]ööh? ketä kiinnostaa teidän haarojenlevittelyt?

Tässä oli mun viimeinen merkkini että on syytä poistua täältä-[/QUOTE]

Hiljaa! Täällä on sellaisiakin, joita kiinnostaa.

[QUOTE="vieras";22740205]ööh? ketä kiinnostaa teidän haarojenlevittelyt?

Tässä oli mun viimeinen merkkini että on syytä poistua täältä-[/QUOTE]

Se nyt ei vissin ollu se pointti tässä alotuksessa :D Mut sinua se ilmeisesti kiinnosti koska juuriki siihen kiinnitit huomiota :rolleyes:

Oli tännään joulupöyvässä (vain aikusia paikalla) puhetta ukoilla että naisen saa kaatuun sänkyyn yhellä lasillisella viiniä/siideriä, sen jälkeen leviää jalat ja hihitys vaan kuuluu :laugh:

Jopa jotakin.. Mä en paljon yli 50 kg paina enkä ole viinaksiin erityisen tottunut, mutta vasta suurin piirtein kolmannen tai neljännen lasillisen kohdalla voisi alkaa miettiä sitä alkaako 'antamiskynnys' olla lievästi alentunut. Vielä sittenkin vastaus saattaisi olla kielteinen tai lasillisten vaikutus antamiseen voi peräti olla negatiivinen, jos ne väsyttävät mua..

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22740221:
Jopa jotakin.. Mä en paljon yli 50 kg paina enkä ole viinaksiin erityisen tottunut, mutta vasta suurin piirtein kolmannen tai neljännen lasillisen kohdalla voisi alkaa miettiä sitä alkaako 'antamiskynnys' olla lievästi alentunut. Vielä sittenkin vastaus saattaisi olla kielteinen tai lasillisten vaikutus antamiseen voi peräti olla negatiivinen, jos ne väsyttävät mua..

No jooh. Ihan huumorilla ne niitä juttuja puheli :D Mie olen parantuva alkoholisti ja toleranssi on sitä mallia etten taija kaatua hihittelevänä jalat levälleen ees litrasta viinaa, jos en selvänäki ole paneskella tahtonu, ja mies kyllä tietää sen. :rolleyes:

Jos olet alkoholisti niin ihmettelen kyllä, että miehesi sulle edes lasillista siideriä tyrkyttää...

Mie olen yrittäny opetella juomaan sen yhen annoksen ja jättää siihen. Ja aika hyvin olen onnistunu. Kuitenki olin pitkään nollatoleranssilla. Tiän ettei minun juomattomuus kaaju yhteen siiderilasilliseen (1dl), viinaa jos saisin niin vois olla eri asia. Tosin, se yks annos ei tunnu missään, ei päässä, ei kropassa muuten, ei henkisesti eikä mitenkään, ja koska mulla on helvetin hyvä syy olla juomatta, mie piän sen päätöksen etten juo. En oo mieheltäkkään kieltäny etteikö se sais pittää viskipullojansa tuolla kaapissa, en oo kieltäny sitä vetämästä vaikka kännejä jos mieli tekkee. Alkoholiongelma on minun ongelma. Tiiän kyllä että jos minua ne viskipullot tai saunaoluet alkais häiritä ne katoais, eikä mieskään jois. Ja siis mies juo ehkä kerran vuodessa humalaan ittensä jos sitäkkään, joskus ottaa viskipaukun ennen nukkumista, saunaoluen varmaan kerran kuukauvessa. Ja hui, mieki oon joskus ottanu. Useimmiten juon alkoholitonta.

No nyt sitte tultiin kotia tuosta veljen tyköä, tehtiin 5000 palasen palapeliä aikamme ja syötiin, sitte mies kaivo jostaki esille siideripullon, kaato siitä mulle lasillisen. Huitasin sen kurkusta alas ja mies tuijotti vakavana :| niin oottavana :D
Mie en ees muistanu koko keskustelua sieltä joulupöyvästä ko ukko yhtäkkiä totes että hänen nainen on rikki, hihittää kyllä mut ei oo menny patjaa vasten eikä levittäny koipiansa :xmas:

Joo ja mie tiän ettei kettään naurata, mut mie oon väsy ja ylisyöny ja nauraa räkättäny koko illan nii etten oo tuolillakkaan pysyny, nyt mie naureskelen minun rikkinäisyyttä.

Aattelin mie sille antaa. Vaikka aamullaki sai. Kahesti. :saint:

Nii juu, lahjaksi sain tuon palapelin, toisenki pelin, ihanan medaljongin ja kauratyynyn, mp3-soittimen viihdykkeeksi ko sairaalassa jouvun niin paljon olemaan, gilmoren tyttöjen kaikki tuotantokauvet (kuulema se puhetulva siinä ohjelmassa on jotenki niin ominaista mullekki ja tykkään kyllä siitä sarjastaki), suklaatasuklaatasuklaata, KATTILAN, nimikkomukin ja semmosen taulun johon on painettu meijän tonttuneitin jalanjäljet ja kädenjäljet... Yöpaita ja cd-levy, ja terapeutilta se iänikuinen lahjakortti kolmeen hierontaan paikallisella hierojalla. :D En tiä luettelinko ees kaikkea mut ainaki yritin. :D Mulla oli liikaa paketteja. Olen kuulema ollu äärettömän kiltti. :xmas::xmas:

:laugh: :laugh: :laugh: Niiiiiin Ihana!!!!!! :heart:

Ihanaa JOulua sinne! :xmas:

nojoo. tiedän kyllä kyseisen lähettelijän erittäin suvaitsemattomana yksilönä (hyytik). ja oli läpeensä mautonta. Mutta tottakai vakityypit saa lähettää ihan mitä vaan. ja hk ei takuulla ole kännissä, vaikka tähän aikaan jouluyönä täällä chatissä on:)

[QUOTE="ulla";22740408]nojoo. tiedän kyllä kyseisen lähettelijän erittäin suvaitsemattomana yksilönä (hyytik). ja oli läpeensä mautonta. Mutta tottakai vakityypit saa lähettää ihan mitä vaan. ja hk ei takuulla ole kännissä, vaikka tähän aikaan jouluyönä täällä chatissä on:)[/QUOTE]

Minen ymmärtäny sannaakaan :D

murteen käyttäminen voi olla tyylikästä mutta yleensä niinkuin nyt tosi mautonta. Hei - kaikki me ollaan jostain kotoisin, ei sun junttikotoisuus oo sen parempi kun mikä muu. Ja juoppohan sä oot - se on selvä. Harmittaako kun joku täällä sanoo sen sulle suoraan?

[QUOTE="ulla";22740455]murteen käyttäminen voi olla tyylikästä mutta yleensä niinkuin nyt tosi mautonta. Hei - kaikki me ollaan jostain kotoisin, ei sun junttikotoisuus oo sen parempi kun mikä muu. Ja juoppohan sä oot - se on selvä. Harmittaako kun joku täällä sanoo sen sulle suoraan?[/QUOTE]

Kusipäisyys ja harmaana haukkuminen on mautonta. Murteen käyttäminen on kielen rikkautta.

tyyppi ei oo mistään kotoisin - katso sen murretta ja totea itse (vaikka tyhmyydeltäs et itse tajua). HK on espoolainen kl suussaan syntynyt pari lasta kp:lle synnyttänyt onnettomuus, ja kaikki jotka sitä puolustaa on ihan samaa jengiä: hei, olette voittajia, Al St on teidän puolellanne!

[QUOTE="ulla";22740465]tyyppi ei oo mistään kotoisin - katso sen murretta ja totea itse (vaikka tyhmyydeltäs et itse tajua). HK on espoolainen kl suussaan syntynyt pari lasta kp:lle synnyttänyt onnettomuus, ja kaikki jotka sitä puolustaa on ihan samaa jengiä: hei, olette voittajia, Al St on teidän puolellanne![/QUOTE]

Lyhenteet hallussa sulla, vaan ei muilla. Mie oon Petsamon kansalainen, ruottista puolet, kotikielenä suomi, saame ja ruotti, ja aina vaan vituttaa tyypit jotka ei oo muuta ko etelän vetelää paskaa. Menkää sinne amerikkaan jotka ei kestä suomalaisia murteita, siellä teille parikymmentä murretta lissää.

voivoi joku alkoholisti täällä itkee - taas kerran. Mieti mistä olet kotoisin, tule sitten mulle selittään. mutta "kivahan se " ku täällä yhteiskunnan elätti -alkkikset on pääosassa

Lyhenteet hallussa sulla, vaan ei muilla. Mie oon Petsamon kansalainen, ruottista puolet, kotikielenä suomi, saame ja ruotti, ja aina vaan vituttaa tyypit jotka ei oo muuta ko etelän vetelää paskaa. Menkää sinne amerikkaan jotka ei kestä suomalaisia murteita, siellä teille parikymmentä murretta lissää.

Misa se tykkaan nappula on ku sita tarttis.

[QUOTE="ulla";22740483]voivoi joku alkoholisti täällä itkee - taas kerran. Mieti mistä olet kotoisin, tule sitten mulle selittään. mutta "kivahan se " ku täällä yhteiskunnan elätti -alkkikset on pääosassa[/QUOTE]

Hyytis ei taida olla yhteiskunnan elätti, sen verran rikas muija on että pärjää varmasti omillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jää;22740657:
Hyytis ei taida olla yhteiskunnan elätti, sen verran rikas muija on että pärjää varmasti omillaan.

ei kannata kiinnittää siihen huomiota jollei halua täysin hedelmätöntä keskustelua missä vaan syytellään muita ja itse ollaan viattomia "mielipiteen ilmaisijoita"

Kiva homma, mäkään en tosin yhen lasillisen jälkeen levittäis vielä mitään :D

Mikäs patoutuma harmaa täällä on yöllä riehunu? Ja kutsuu tätä palstaa koko ajan chatiksi, eihän tää mikään helvetin chätti ole vaan keskustelupalsta...

Tää on taas hyvä esim miten joku saa sympatiat ihan ilman järkevää syytä. Mitä kehuttavaa on tässä ap:n toiminnassa. Hän varmaan unohti mainita, että jossain tässä siidereiden ja hurjan seksin ja alkoholismista toipumisen keskellä on lapsiakin. Mutta ei se mitään : tämä yhteisö hyväksyy hänet ilman muuta. Minusta selvitys haarojen levittämisestä ym . oli pelkästään vastenmmielistä, mutta tottakai: suurin osa täältä pitää sitä sympaattisena. Ap:lla on mediakarismaa. Yököttää. Voitte vapaasti katsoa mun muitakin valtavirtaa vastaan olevia mielipiteitä ja paheksua minua. Itse en voisi ikinä ihannoida ap:n kaltaista ihmistä - lähellekään. Mutta nettiyhteisö on mitä on. Teistä hän on vain IHANA. (Yök)

mie ja siideri. takuuvarma sammuminen :D ainaki tuossa väsymyksen tilassa mikä eilne illasta oli.

son kumma että ainako hyyttis tekkee alotuksen ihan sama mistä tullee harmailta kirjottajilta ihmeellisiä kommentteja. haukutaan vaikkaja miksi:| jokhaisella on menneisyys, sitä ei pääse pakhoon ja miksi pitäs? jos sen kans oppii elhään ja olheen niin son sitte ok.

Yhteistyössä