Mies kaipaa kun olen poissa, mutta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelen vain..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelen vain..

Vieras
Kun olen kotona niin emme useinkaan "ole yhdessä".
Eli mies halaa ja suukottaa kun tulee töistä, mutta sen jälkeen tekee omia juttujaan, usein eri huoneessa kuin minä tai touhuaa lapsemme kanssa.
Yhdessä emme pahemmin päivän mittaa ole, edes viikonloppuisin kun molemmilla on vapaata.. aika menee molemmilla aika pitkälti omissa jutuissa.
Riitoja ei ole juuri lainkaan, molemmilla on varmaankin ihan hyvä olla joten kaikki on ok.. mutta eletään jotenkin aika erikseen vaikkakin yhdessä.

Mutta eniten tässä ihmetyttää se, että kun olen poissa niin mies soittelee/laittaa viestejä ja selkeesti kaipaa mua.
Nytkin olemme pari päivää erossa ja mies soittelee mulle ja juttelemme puhelimessa enemmän kun puhuisimme kasvotusten kotona..

Kun menen huomenna kotiin, saan rutkasti huomiota, mutta seuraavana päivänä alkaa taas normaaliarki..

Muilla tällaista?

Kaivataan kun ollaan erossa, mutta yhdessä ei kuitenkaan olla YHDESSÄ juuri lainkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisen äiti:
mies halaa ja suukottaa kun tulee töistä

Tuossahan sitä on jo paljonkin......... :headwall:

Siis mitä meinasit..? En ihan ymmärtänyt.. eli kaikki hyvin kun huomioi sen yhden minuutin töiden jälkeen..?

Onko tämä ihan normaaliarkea sitten muissakin perheissä, että moikataan kun tavataan ja muuten tehdään molemmat ihan omia juttuja eikä mitään yhdessä..?
Mutta kuitenkin kun ollaan erossa niin kaivataan?

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisen äiti:
mies halaa ja suukottaa kun tulee töistä

Tuossahan sitä on jo paljonkin......... :headwall:

Niin... mun mies ei tee tuota koskaan, itse asiassa ei tehnyt seurusteluaikoinakaan. Mutta yhdessä ollaan oltu onnellisina reilusti yli 20 vuotta. :D

Niin sitä vaan, että ei meilläkään hirveästi yhdessä tehdä. Lähinnä vuorotellaan lapsen hoidossa, omissa jutuissa (tietokoneet), kotitöissä... No katotaan telkkaria tai syödään, laitetaan ruokaa... Mitä muuta sitä sitten tehtäis. Ja tuo halaus ja suukottelu ennen ja jälkeen töihin lähdön tuntuu nykyisin olevan aika bonusta...

Yhteistyössä