Herääkö miehesi kuitenkin aamulla lasten kanssa samaan aikaan vai nukkuuko puoleen päivään? Kyllä muakin illalla väsyttää aikaisin koska joka aamu, myös viikonloppuna, herään aikaisin lapsen kanssa. Plus olen mahdollisesti yöllä herännyt muutamaan otteeseen..
Ei mun mies kuitenkaan ""karkaa"" yöllä baariin. Tällä hetkellä hänellä ei myöskään riitä rahaa lainojan maksuun toisin kuin minulla, joten on enemmän kuin reilua ettei hän kanna loppujakin rahojaan baariin. Ottaa viikonloppuisin viiniä ja olutta ja keksii tekemistä kotona. Siihen asti kuin olen itse hereillä, juodaan kimpassa muutama lasi punkkua, kuherrellaan ja jutellaan. Joskus jaksan valvoa ""jopa"" yhteen kahteen kunhan mieheni herää edes toisena viikonloppuaamuna lapsen kanssa ja minä saan vuorostani nukkua pitkään. Mutta kyllä se muutos meilläkin piti tapahtua, ettei mies lähde baariin vaan tosiaan keksii jotain tekemistä kotona. Toki se vaikeuttaa tilannetta, jos mies on erityisen sosiaalista sorttia..
Ei musta ainakaan kuulosta kovin reilulta tuo asetelma. Kun tulee lapsia, niin olisi se hyvä että molempien elämä muuttuu eikä vain toisen. Mitä siitä sitten jos toinen menee aikaisemmin nukkumaan. Ei kai sen nyt parisuhteen laatuun pitäisi olennaisesti vaikuttaa. Ei musta ainakaan kuulu vaimon ""velvollisuuksiin"" riekkua yökaudet ja seurustella miehensä kanssa jos vain yksinkertaisesti ei jaksa.
Ja miten pitkään miehesi meinaa jatkaa moista baarikukkumista. Kyllä kai jossain vaiheessa tulisi keksiä jotain muutakin ajanvietettä viikonlopuille. Muuten se on aika säälittävää että perheellinen mies riekkuu baareissa kaikki viikonloput.
Toivottavasti pystytte välillä irroittamaan jostain muusta ajankohdasta aikaa teille kahdelle (viedä vaikka muksut hoitoon). Pelottavinta varmaan sinullekin on se, että mies lähtee jonkun toisen seuraan, koska et vain kerta kaikkiaan jaksa innostua myöhään illalla hänen jutuistaan, joille varmaan muut naiset hihittävät baarissa. Jotkut miehet vain vaativat sitä, että nainen osoittaa kiinnostusta hänen jutuilleen. Itekin joudun välillä väsymykseltä pinnistämään, että jaksaa keskustella jne..
Mutta ymmärrystä peliin molemmin puolin. Naiselta huomiota miehelle (kuuntelemista, keskustelua, kuhertelua..) ja mieheltä ymmärrystä naiselle (apua kotitöissä, aamuheräämisissä, ei niin usein baariin..). Sekavaa tekstiä kai, mutta toivon joka tapauksessa että asiat teillä järjestyy!