mies käski tuhlata säästöpossunsa rahat äitienpäivälahjaan.. Mitä ostan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostamisen vaikeus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostamisen vaikeus

Vieras
säästöpossussa n. 200 euroa rahaa..

Haluaisin ostaa jotain, mistä olisi pitkään iloa. Vaatteita, kenkiä ja meikkejä en halua, sillä niitä on riittävästi. Koruja olen saanut enemmän kuin kerkeän pitää.

Merkitystä ei ole ostoksen summalla.. Hyvä parinkympin ostoskin riittää minulle oikein hyvin. Minulla vaan ei ole harmainta aavistustakaan mitä ostaisin..

Ota "vapaapäivä" kotoa (ei välttämättä juuri sunnuntaina, mutta...) ja lähde ihan rauhassa kiertelemään, shoppailemaan, eiköhän aina jotain kivaa löydy ja kun kyse kerran lahjasta niin annat itsellesi luvan ostaa jotain hömppää jos sikseen tulee :) Näin siis minä tekisin.... ;)

tuo grafiikan työ olisi kyllä tosi kiva! Kiitos vinkistä!

Meillä on 6 kk:n ikäinen tyttö, joka on rinnassa kiinni parin kolmen tunnin välein eikä tuttipullot kelpaa, joten kauneushoitoihin meno on tässä vaiheessa vähän hankalampaa, vaikkakin ne olisivat ihania. Mies tekee 12 tunnin työpäiviä viitenä päivänä viikossa, joten hankala lähteä täältä kaupunkiin (30 km) tai reissuun / konserttiin.. Tukiverkkoakaan ei ole meillä tällä paikkakunnalla ja eipä siitä nyt imetysvaiheessa oikein iloa olisikaan...

Yhteistyössä