Mies katosi erimielisyyden jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kuukauden verran oltu yhdessä. .Suhde muuttunut intiimiksi ja päivittäin oltu yhteydessä, useasti ja miehen aloitteesta lähinnä.
Nyt sitten tuli erimielisyys, tai lähinnä ehkä väörinymmärrys.
Kysyin sitten mieheltä onko joku hullusti kun musta tuntuu siltä, vastauksena tuli aikamoinen hyökkäys että kuinka hän on jo käynyt sen Helvetin läpi missä pitää jotain vakuutella ja selitellä ym.
Pyysin anteeksi jos sanoin jotain väärin, mutta että pelkkä " kaikki on ok " olisi riittänyt jos näin on.

Vähän myöhemmin ajattelin häntä piristääkseni kertoa että tykkään hänestä jo nyt paljon ym.
Siihen tulikin sitten vastaus että hän ei sano mitään mikä ei ole totta, silloin hän valehtelee.
Tämän jälkeen onkin sitten tullut hiljaisuus lukuunottamatta illan " sori kun pilasin sun illan " viestiä.

Aamulla pyysin että sanoo suoraan jos tuo nyt tarkoitti että thats it. Että en tiedä mitä tein väärin mutta...
Luki viestin mutta enää ei tullut mitään vastausta.

Onko nykypäivänä niin että " tykkään susta" on sama kuin joo heti naimisiin ja omakotitalo ?
Mitä tein väärin?
Tosi paska fiilis :(

Kuulostaa niin samanlaiselta kuin oma kokemus exän kanssa, että jäin oikein miettimään ettet vaan olisi saman ihmisen kanssa seurustellut kuin minä aikasemmin?o_O

Kuukauden verran oltu yhdessä. .Suhde muuttunut intiimiksi ja päivittäin oltu yhteydessä, useasti ja miehen aloitteesta lähinnä.
Nyt sitten tuli erimielisyys, tai lähinnä ehkä väörinymmärrys.
Kysyin sitten mieheltä onko joku hullusti kun musta tuntuu siltä, vastauksena tuli aikamoinen hyökkäys että kuinka hän on jo käynyt sen Helvetin läpi missä pitää jotain vakuutella ja selitellä ym.
Pyysin anteeksi jos sanoin jotain väärin, mutta että pelkkä " kaikki on ok " olisi riittänyt jos näin on.

Vähän myöhemmin ajattelin häntä piristääkseni kertoa että tykkään hänestä jo nyt paljon ym.
Siihen tulikin sitten vastaus että hän ei sano mitään mikä ei ole totta, silloin hän valehtelee.
Tämän jälkeen onkin sitten tullut hiljaisuus lukuunottamatta illan " sori kun pilasin sun illan " viestiä.

Aamulla pyysin että sanoo suoraan jos tuo nyt tarkoitti että thats it. Että en tiedä mitä tein väärin mutta...
Luki viestin mutta enää ei tullut mitään vastausta.

Onko nykypäivänä niin että " tykkään susta" on sama kuin joo heti naimisiin ja omakotitalo ?
Mitä tein väärin?
Tosi paska fiilis :(
Tuskin teit mitään väärin. Mieskaverillasi saattaa olla halu ottaa etäisyyttä ja viettää aikaa yksin tai sitten on löytänyt toisen ja etsii syytä jättää sinut (mutta on liian raukkis tehdäkseen sen kuin mies ja etsii syytä tehdä sen).
Saattoi tehdä samanlaisen tempun sinua ennen jollekin toiselle naiselle, joten usko kun sanon et menetä yhtään mitään kun juttunne on ohi.

Mistäs sitä tietää.

Olen jotenkin ihan rikki nyt :/
Koska kaikki tuntui niin luontevalta ja hyvältä, uskalsin heittäytyä tähän ja luotin jo mieheen.
Itse on sanonut monesti että pitää kertoa jos joku vaivaa.
Sitten kun kerron, saan niskaani jääkylmän suihkun. Moneen meistä on sattunut ja kannamme erinäisiä "traumoja".
En todellakaan vaatinut mitään vakuutteluja, kuten sanoinkin niin pelkkä " kaikki on ok " olisi riittänyt ja poistanut haljun tunteen.

Jos kk yhdessäolon, seksin harrastamisen ja päivittäisen tiiviin yhteydenpidon jälkeen sitten kerron että tykkään hänestä, ja vastaus on tuollainen että hänen kanssaan pitää edetä hiljaa, eikä hän rupea sanomaan mitään mikä ei ole totta ym.
Niin hän varmaan tietoisesti sanoi näin, tietäen että tuo taatusti tappaa minun intoni. Vai ?

Mun vika on ehdottomasti ahdistua tämmöisestä liikaa, kysellä onko joku vinossa ja pelätä että toinen hylkää.
Johtuu omista " traumoista".

Ilmeisesti tuo että nyt uudelleen kysyin onko tässä nyt joku ongelma, että sanoo suoraan jos sanoin jotain sellaista/ tein väärin..Että hän haluaa lopettaa.

Miten mun pitäisi sitten tulkita se että lukee viestin muttei vastaa enää mitään ?
Neuvoja pliis. ..Olen niin huono tämmöisessä, pidän miehestä todella mutta onko peli nyt menetetty ?

Ongelma alkoi jo siitä erimielilisyydestä eikä siitä, että sanoit tykkääväsi miehestä. Ehkä mies halusi velloa siinä erimielisyyden aiheuttamassa tunteessa ja jopa paisuttaa ikävää tunnettaan. Kun siinä tilanteessa aloit hieromaan sopua, niin mies halusi edelleen riidellä ja häipyi.

Jos mies tulee vielä takaisin, niin olisi hyvä testata erimielisyyksiä enemmänkin. On hankala pitää suhdetta yllä sellaiseen, jonka kanssa joutuu olemaan kaikesta samaa mieltä sen pelossa, ertä toinen häipyy.

Mistäs sitä tietää.

Olen jotenkin ihan rikki nyt :/
Koska kaikki tuntui niin luontevalta ja hyvältä, uskalsin heittäytyä tähän ja luotin jo mieheen.
Itse on sanonut monesti että pitää kertoa jos joku vaivaa.
Sitten kun kerron, saan niskaani jääkylmän suihkun. Moneen meistä on sattunut ja kannamme erinäisiä "traumoja".
En todellakaan vaatinut mitään vakuutteluja, kuten sanoinkin niin pelkkä " kaikki on ok " olisi riittänyt ja poistanut haljun tunteen.

Jos kk yhdessäolon, seksin harrastamisen ja päivittäisen tiiviin yhteydenpidon jälkeen sitten kerron että tykkään hänestä, ja vastaus on tuollainen että hänen kanssaan pitää edetä hiljaa, eikä hän rupea sanomaan mitään mikä ei ole totta ym.
Niin hän varmaan tietoisesti sanoi näin, tietäen että tuo taatusti tappaa minun intoni. Vai ?

Mun vika on ehdottomasti ahdistua tämmöisestä liikaa, kysellä onko joku vinossa ja pelätä että toinen hylkää.
Johtuu omista " traumoista".

Ilmeisesti tuo että nyt uudelleen kysyin onko tässä nyt joku ongelma, että sanoo suoraan jos sanoin jotain sellaista/ tein väärin..Että hän haluaa lopettaa.

Miten mun pitäisi sitten tulkita se että lukee viestin muttei vastaa enää mitään ?
Neuvoja pliis. ..Olen niin huono tämmöisessä, pidän miehestä todella mutta onko peli nyt menetetty ?
Hyi hitto kun kuulostaa liiankin tutulta ihmiseltä. Toivottavasti ei ole sama mies kyseessä ja en edes pelleile kun sanon tämän.

Harrastitte tiiviisti seksiä ennenkun puhuitte tunteista mitään? Nyt sitten mieskaverisi sanoo ettei sano jotain mitä ei tarkoita ettei valehtele??? Olisko ensiks kannattanut kuitenkin pistää tunnepuoli kuntoon ja vasta sitten harrastaa seksiä?

• Tykkää
Reactions: Elena777
Hyi hitto kun kuulostaa liiankin tutulta ihmiseltä. Toivottavasti ei ole sama mies kyseessä ja en edes pelleile kun sanon tämän.

Ikää tällä 39/ Helsinki.

Kyllä sitä nyt varmaan jokainen olettaa että molemmat tykkää kun suhde on muovaantunut näinkin tiiviiksi.
Mutta jos sanot sen ääneen. ..

Taitaa olla peli menetetty. Minkään näköistä vastausta ei ole tullut, siitäkään huolimatta että ojensin vielä ns. Käden hänelle tosiaan aamulla, että kertoo jos sanoin oikeasti jotain ja senkin, jos nyt haluaa tämän jättää sitten tähän.

Kaipa se on tulkittava niin että se oli siinä.

Mutta samalla se kyllä kertoo ihan selvästi että häntä ei huoleta pätkääkään menikö **uiksi vai ei.
Paha tässä olisi enää olla kovin kiintynyt ja hyvillä mielin tämän jälkeen.

Jos olisin itse kuvitellut koko jutun ihan pieleen ja "höpsinyt "turhasta...niin mikäli mies minusta olisi edes jotenkin myös tykännyt...Luulisi että olisi ollut helppo sanoa että höpö höpö, ja kaikki hyvin.

Niin mikä oli alkuperäinen syys, siis sille erimielisyydelle?

Ei siinä mitään sen kummempaa kuin että monesta pienestä jutusta, mulle tuli olo että joku vaivaa.

Ja koska tiedän ettei sen tarvitse pitää ollenkaan paikkaansa , hyvin Useinhan ihmiset tulkitsevat asioita väärin ...
Niin kysymällä selvitän asian.

Ihan tämmöstä en odottanut.
Ja sen jälkeen kun ns. Hyökkäsi...

Mun oli aika vaikea itsekkään heti rentoutua ja jutella hirveen paljon ja mukavia, paitsi että hänen Vuokseen kerroin siis että tykkään.

No..Ei siinä

Sinä ja sun traumat joiden takia olit varpaillas ja kysyit.

Ja mies vastasi että hyi helvetti hänellä on traumat tällaisista tilanteista/parisuhteista joissa pitää (jo kuukauden kohdalla!) olla vakuuttelemassa että kaikki ok!! <3 <3

Joo olitte ehkä todellakin eri syvyysasteilla tässä suhteessa.
Mutta ihan jatkoasi ajatellen, nii sun tarvii selvittää omat traumas.
Ei kuukauden kohdalla olla noin vakavissaa. Ei pidä olla vakavana suhteessa mikä saa tuntemaan tuollaista epävarmuutta. Tuollaista kai kutsutaan läheisriippuvaisuudeksi...

Kokeilehan ihan vaan tapailua, ystävyyttä ja tutustumista, ILMAN SEKSIÄ! Ja opettele luottamaan vaistoihisi. Jos tunnet että asiat on pielessä, niin sit ne on, pistät oman jarrun päälle(!) eikä mitään lässyn lässyn puheita siinä vaiheessa.

• Tykkää
Ikää tällä 39/ Helsinki.

Kyllä sitä nyt varmaan jokainen olettaa että molemmat tykkää kun suhde on muovaantunut näinkin tiiviiksi.
Mutta jos sanot sen ääneen. ..

Taitaa olla peli menetetty. Minkään näköistä vastausta ei ole tullut, siitäkään huolimatta että ojensin vielä ns. Käden hänelle tosiaan aamulla, että kertoo jos sanoin oikeasti jotain ja senkin, jos nyt haluaa tämän jättää sitten tähän.

Kaipa se on tulkittava niin että se oli siinä.

Mutta samalla se kyllä kertoo ihan selvästi että häntä ei huoleta pätkääkään menikö **uiksi vai ei.
Paha tässä olisi enää olla kovin kiintynyt ja hyvillä mielin tämän jälkeen.

Jos olisin itse kuvitellut koko jutun ihan pieleen ja "höpsinyt "turhasta...niin mikäli mies minusta olisi edes jotenkin myös tykännyt...Luulisi että olisi ollut helppo sanoa että höpö höpö, ja kaikki hyvin.
Joo, jos aikuinen ihminen käyttäytyy jo suhteen alussa kuin 15-v teini, ei kannata yrittää mitään vakavampaa.
Naurettavaa tuollainen vastaamattomuus ja tuittuilu. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä normaalisti asioista puhumaan.

• Tykkää