Mies kävi kaupassa ja jääkaappi on täynnä välipaloja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä ihmettä, kuinka tyhmiä miehiä te jaksatte katsoa? Meillä ainakin laitellaan ruokaa vuorotellen ja käydään kaupassa vuorotellen. Hitto, jos minun pitäisi laittaa miehelle ostoslista, niin millainen olo siitäkin tulisi - ai että pikkulapsen kanssa sitä ollaan naimisissa? ''Miehet ovat miehiä''-oikeutus on paska. Kyllä varmaan aikuinen ihminen osaa ajatella edes sen vertaa että tajuaa, etteivät ne kananrintapalat siihen lautaselle itsestään lennä, oli mies tai nainen.

Kyllä meillä miehen kaupassa käynti sujuu. Se tuo sen mitä olen listalle laittanut, ilman listaakin osaa tuoda perustarvikkeet mutta jos on jotain extraa kuten vaikka pottujauhot niin merkitsen listaan.

Mutta mutta, se vissiin luulee että meillä on kahden lapsen sijasta noin 7 murrosikäistä poikaa koska sitä ruokaa tuodaan aina niin että piisaa varmasti. Viimeksi kehuin kultaista miestäni kun pyysin suklaalevyjä, toi 2 koska oli tarjouksessa ja ei lopu kesken.

Musta on kiva kun mes käy kaupassa, se raaskii ostaa enemmän niitä herkkuja ja välipaloja yms mitkä mä aina jätän korista pihiyttäni pois :D

Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Näin aviomiehenä ja isänä esittäisin sellaisen pyynnön, että kun laaditte ostoslistoja armeille miehillenne kauppamatkoja varten, niin kirjatkaa ostokset aina siinä järjestyksessä missä kaupassa on tarkoitus kulkea. On erittäin raivostuttavaa keräillä kärriin viikon ostokset juoksemalla sinne tänne ympäri kauppaa, kun homman voi hoitaa siististi listan mukaisessa järjestyksessä. Minä elän siinä onnellisessa tilanteessa, että vaimoni osaa laatia erittäin hyviä ja sujuvia ostoslistoja oman Prismamme hyllyjärjestystä mukaillen =)
Ei ristus, oo todellista!?!?!? ...
...Sapuska tulee tasan sen mukaan, mitä on herra kaupasta tavaraa raijannu. Siinä on turha ruokapöydäs sitte mautonta ja kuivaa soppaa soimata jos on ite syypää tulokseen.
kyllä mä kirjoitan itsellenikin tuollaisen kauppalistan. paljon helpompi kulkea kaupassa kun voi edetä listan mukaan eikä tarvi kolmen askeleen välein lukea koko listaa läpi nähdäkseen oliko tästä jotain.
eikä mun mies ainakaan oo ajatustenlukija että se tietäis mitä mä olen ajatellut ruuaksi siitä makkarasta tehdä, kyllä ne lisukkeetkin on syytä listalla lukea, lukee ne itselläkin muuten aina jokin puuttuis.

Yhteistyössä