Mies käynyt klamydiatesteissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä helvettiä mun pitäis tehdä?

Sain tietää että mies on käynyt sukupuolitautitesteissä vuonna 2016. Olemme olleet yhdessä vuosikausia. On siis 110% varmuudella pettänyt minua. Testi on ollut negatiivinen.

Laskin 1+1, omasta facebookin merkinnöistä ja sukupuolitautitestin päivämäärästä voin päätellä että on käynyt testeissä työmatkansa jälkeen, noin kahden viikon kuluttua matkasta.

Tapa jolla sain tietää, ei kestä päivänvaloa joten en voi kertoa miten sain tämän tietää, en tässä, enkä miehelle. Viimeinen viikko on ollut aika rankka, tänään havahduin auton ratissa miettiväni että pitäiskö ajaa kalliota päin ilman vöitä, kuvatakseni nyt sillä tähän että kuinka paska olo on..

Pahinta tässä kaikessa on se, että 2016 vuosi oli todella onnellinen, vittu niinhän mä luulin!!!! Menimme kihloihin, päätimme että "teemme" vielä yhden lapsen, jos luoja suo.

Mitä mun pitäisi tehdä

Voi tapahtua asioita....... jotka saavat ihmisen miettimään tulevaisuutta.... tehdään ratkaisuja syystä tai toisesta...

Jälkeenpäin voi miettiä olisinko tässä, olisiko tuo toinen tässä, olisimmeko me kaikki tässä, jossei noita asioita olisi tapahtunut..

Mutta kun mietitään liiton luottamusta, niin pitäisin mää silti sua aika sikana.....
Mitä mies teki ja ei tehnyt, niin hän teki ne "omalla tontillaan". Sinä sen sijaan teet tommosta törkeyttä joka menee toisen yksityisyyden alueelle, ymmärrätkö?

Yhteistyössä