J
"jjjj"
Vieras
[QUOTE="Virpi";22502284]Ja kaikki miehet potentiaalisia raiskaajia.[/QUOTE]
en tiedä miehistä kun ei ole kokemusta miehenä olosta.
en tiedä miehistä kun ei ole kokemusta miehenä olosta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hullu.
Jos asuntovelka on suurempi arvo kuin muut parisuhdetta koossa pitävät tekijät, olet yhtä lailla miehellesi maksullinen nainen.
Kaikki kotirouvat ovat maksullisia naisia.
Tulin uteliaaksi, miten seksistä maksaminen on sairasta? Kyllähän siitä useimmiten joutuu tavalla tai toisella maksamaan. Pitää esim. esittää kiinnostunutta naisen puheista, siihen menee aikaa, aika ei ole "ilmaista". Vai siis tarkoititko että jos maksaa seksistä käteisellä, se on sairasta?No ei todellakaan oltasisi enää yhdessä. Vielä pahempi, kun että esim. kännipäissään jossain pikkujouluissa pettäisi. Oikeasti jos ihminen on niin sairas, että maksaa jollekin seksistä, niin en kyllä haluaisi elämääni sellaisen ihmisen kanssa jakaa.
Vaihtelu virkistääKalliossa käydessä olen kyllä ihmetellyt miten niin kaikkiin "hieromoihin" riittää asiakkaita, kun tuntuu näkyvän joka kadunkulmassa sellainen putiikki. Vaan ilmeisesti äijät sitten oikeasti käy niissä enemmänkin. Syytä en tiedä, mutta luulen että niillä on parisuhde tai joku muu ongelma.
Halvempaa ja nopeampaa maksaa alan ammattilaiselle satanen, kuin pokata jotain baarihuoraa joka luulee omistavansa jalkojensa välissä jotain sellaista mitä kellään muulla ei ole. Avioliittoseksi se vasta kalliiksi tulee, puhumattakaan jos on erehtynyt panemaan "ilmaisen" naisen paksuksi.Tulin uteliaaksi, miten seksistä maksaminen on sairasta? Kyllähän siitä useimmiten joutuu tavalla tai toisella maksamaan. Pitää esim. esittää kiinnostunutta naisen puheista, siihen menee aikaa, aika ei ole "ilmaista". Vai siis tarkoititko että jos maksaa seksistä käteisellä, se on sairasta?
Tulin uteliaaksi, miten seksistä maksaminen on sairasta? Kyllähän siitä useimmiten joutuu tavalla tai toisella maksamaan. Pitää esim. esittää kiinnostunutta naisen puheista, siihen menee aikaa, aika ei ole "ilmaista". Vai siis tarkoititko että jos maksaa seksistä käteisellä, se on sairasta?
Useimmat käyvät maksullisissa. Parempi maksullinen ammattilainen kuin tautinen yh.
Asuntolaina ei ole se pääasia, enemmän mietin lapsia. Olen tehnyt varasuunnitelman että muuttaisin samaan kaupunkiin isovanhempien kanssa. Tautiasia on selvityksen alla.
Mutta naisena miellät itsesi maksulliseksi naiseksi?
Pitkässä suhteessa on päästävä yli kaikenlaisesta, JOS suhteen pituus on itseisarvo. Jokaisessa suhteessa määritellään itse ne rajat, joihin asti venytään, vaan ei pidemmälle. Muuten voisi esittää saman ylipääsyvaatimuksen vaikkapa väkivaltaisessa suhteessa elävälle.Alkuperäinen kirjoittaja miettijä;22502686:Pitkässä suhteessa tapahtuu kaikenlaista ja niistä on vain yli päästävä, vaikka kuinka kipeää juuri tällä hetkellä tekisi.
Tulin uteliaaksi, miten seksistä maksaminen on sairasta? Kyllähän siitä useimmiten joutuu tavalla tai toisella maksamaan. Pitää esim. esittää kiinnostunutta naisen puheista, siihen menee aikaa, aika ei ole "ilmaista". Vai siis tarkoititko että jos maksaa seksistä käteisellä, se on sairasta?
kolme kertaa käynyt, jos puhuu totta. En tiedä syytä. Arvelisin, että saa sieltä jtn mitä kotoa ei saa. Pystytään kyllä puhumaan, mutta itse en ole oikein jaksanut. Vielä.