mies käyttäytyi välinpitämättömästi, miksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipiteitä

Vieras
Elikkäs, mies sanoi kännissä, että olen hänen mielestään hirveän ihana, mutta ei tiedä mitä tekisi kanssani koska hänellä on tällä hetkellä työt ja kaikki mitkä vie aikaa eikä tiedä onko aikaa tapailusuhteeseen. (Tiedän, että hänellä vie työ ja kaikki todella paljon aikaa nyt). Mies on myös hyvin epävarma itsestään (eli huono itsetunto ja ilmeisesti hieman ujo naisasioissa, ei kait ole hirveästi naisia ikinä ollutkaan) eikä ymmärrä miksi olen hänen kanssaan ja mitä hänessä näen.

Tästä meni tunti eteenpäin ja mies oli menossa nukkumaan. Halaili, suuteli ja pyyteli jäämään yöksi. Epäröin, koska halusin tietää haluaako mies oikeasti nähdä minua selvinpäinkin vai mitä ihmettä. Jotain pientä ''riitaa''/sananvaihtoa siinä tuli kunnes sanoin, että ''hyvähän se on jos sulla on naisia sitten joka sormelle'' johon mies sanoi että ''joo niiden kanssa mä aina käynkin ulkona selvinpäin'' (tämä on ihan täyttä valetta mitä sanoi, sen voin 100% varmasti sanoa). Lähdin sitten mitään sanomatta kävelemään.

Nyt kun näin miestä tapahtuneen jälkeen. Tämä oli kuin ei olisi nähnytkään minua, ei tervehtinyt eikä mitään. Onko nyt suuttunut minulle vai voisiko olla nolostunut vai mitä ihmettä? Ärsyttää kun minulle tulee syyllinen olo, että suutuin kun minua loukattiin (varsinkin kun tiedän, että se mitä hän sanoi oli ihan täyttä valetta eli en tiedä oliko tuo lausahdus joku suojareaktio vai miksi meni niin sanomaan..) Jos mies myöntää tykkäävänsä minusta niin miksi sitten tarkoituksella yrittää loukata ja sen jälkeen ei sitten enää ole huomaavinaankaan?

[QUOTE="mies";27415659]Kännissä kelpaa kehnompikin akka ja rumakin muuttuu viehättäväksi.[/QUOTE]

Kelpaako tämä kehnompikin akka useamman vuoden ajaksi niin, että nähdään melkein joka viikko?

Puhu sen kanssa. Jos mies on ujo ja epävarma, hän varmaankin kaipaa sinulta jonkinlaista vahvistusta. Pyydä miestä kahville ihan ihmisten aikaan ja selvinpäin. Eiköhän se rohkaise miestä ja selvennä vähän tilannetta sinullekin. Voit tehdä sen anteeksipyynnön eleenä tuon riitanne suhteen.

Jotkin miehet, varsinkin ne, joilla ei ole naistenmiehen taustaa, ovat valtavan epävarmoja. Älä silti ole päällekäyvä oman kiinnostuksesi suhteen, mutta parasta olisi, että osoitat olevasi ulottuvilla.

[QUOTE="Vieras";27415682]Puhu sen kanssa. Jos mies on ujo ja epävarma, hän varmaankin kaipaa sinulta jonkinlaista vahvistusta. Pyydä miestä kahville ihan ihmisten aikaan ja selvinpäin. Eiköhän se rohkaise miestä ja selvennä vähän tilannetta sinullekin. Voit tehdä sen anteeksipyynnön eleenä tuon riitanne suhteen.

Jotkin miehet, varsinkin ne, joilla ei ole naistenmiehen taustaa, ovat valtavan epävarmoja. Älä silti ole päällekäyvä oman kiinnostuksesi suhteen, mutta parasta olisi, että osoitat olevasi ulottuvilla.[/QUOTE]

Kiitos! Tuntuu, että kohta menee hermot tähän tilanteeseen, että varmaan pitäisi tehdä jotain kohta itse kun miehestä ei siihen näytä olevan. Mutta epävarmuuta minullekkin luo tuo miten hän käyttäytyy. Itse olin ihan valmis moikkaamaan ja katsoin miestä, mutta tämä oli kuin ei olisi nähnytkään minua, käveli ihan vierestä ohi reagoimatta mitenkään minuun. Siksi mietin, että mitä mies tuosta edellis kerran riidasta ajattelee, oliko tuo noloa hänelle kun vain lähdin kävelemään kun hän yrittää halailla ym vai onko nyt jotenkin suuttunut/loukkaantunut minulle..

On kuitenkin kännissä tunnustanut aiemmin joskus että olisi halunnut pyytää minua ulos mutta ei uskaltanut. Sanoin, että lähden kyllä jos pyydät ja hän vaikutti hämmentyneen oloiselta myönteiseen vastaukseeni. En tiedä muistaako mies itse tätä keskustelua kun mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut. Itseä taas tilanne raastaa niin paljon, että hermostun sitten pienistäkin sanoista.. :/

No tavan urpo säkin olet kun menet laukomaan tollasia juttuja: sullahan on naisia joka sormelle...kuka tollasta sanoo? Muutekin yleensä nuo baarikännituttavuudet on juurikin tuota tasoa.

Anna olla - baarisäädöt on just tota ja niissä hassaa vaan elämänsä.

No tavan urpo säkin olet kun menet laukomaan tollasia juttuja: sullahan on naisia joka sormelle...kuka tollasta sanoo? Muutekin yleensä nuo baarikännituttavuudet on juurikin tuota tasoa.

Anna olla - baarisäädöt on just tota ja niissä hassaa vaan elämänsä.

Tiedän kyllä, että tyhmää itseltäkin oli niin sanoa, mutta kun en muista miten siinä tarkalleen kävi kun sen menin hermostuksissani itse sanomaan, en mä tyhjästä nyt tuommoisia ala laukomaan.. :/

Onhan se ihan selkeää, että olet loukannut miestä - ja koska kyseessä on itsekin ujoutensa myöntävä ihminen, se ei ole ollut edes vaikeaa. Olet tehnyt sen kuitenkin sen verran reilusti ja arkaan kohtaan iskemällä, että välttelevä käytös ei ihmetytä.

Jos siis haluat korjata pisteitäsi, ota itse yhteyttä, ihan vain pelkkä kahvikutsu. Sitäkin jo ehkä kannattaa mainostaa sovinnon eleenä - tee siis miehelle selväksi, että olet pahoillasi.

Epävarmat ihmiset usein suojautuvat ylpeyden taakse, ja siitä ei seuraa mitään hyvää.

[QUOTE="Vieras";27415770]Onhan se ihan selkeää, että olet loukannut miestä - ja koska kyseessä on itsekin ujoutensa myöntävä ihminen, se ei ole ollut edes vaikeaa. Olet tehnyt sen kuitenkin sen verran reilusti ja arkaan kohtaan iskemällä, että välttelevä käytös ei ihmetytä.

Jos siis haluat korjata pisteitäsi, ota itse yhteyttä, ihan vain pelkkä kahvikutsu. Sitäkin jo ehkä kannattaa mainostaa sovinnon eleenä - tee siis miehelle selväksi, että olet pahoillasi.

Epävarmat ihmiset usein suojautuvat ylpeyden taakse, ja siitä ei seuraa mitään hyvää.[/QUOTE]

Mutta eikö mies tajua, että kyllä hänkin loukkasi minua sillä että sanoi muka näkevänsä kaikkia muita naisia selvinpäin, mutta ei minua? Ja se oli se syy miksi lähdin kävelemään.. Tekisi mieli kysyä, että onko nyt loukkaantunut minulle, mutta minullakin nyt ylpeys ja ujous tulee eteen, liekkö mies edes vastaisi viestiin mitään..

Yhteistyössä