Mies käyttäytyy todella paskamaisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(((

Vieras
Puhuu todella töykeään sävyyn minulle usein ja lapsille rähisee herkästi. Esim. tässä yhtenä päivänä niinkin pieni asia, että 6v ei pessyt käsiään reippaasti vaan vitkasteli niin mies nosti siitä hirveän rähinän ihan heti. Asiasta olisi minusta voinut sanoa vähän maltillisemmin. Ja ei siinä mitään, jos noin käy satunnaisesti mutta kun mies räyhää heti. Ja useinkaan ei vaivaudu tarkistamaan, että olenko minä mahdollisesti antanut luvan johonkin vaan karjuu ensin lapsille ja lopettaa vasta, kun sanon että tekevät niin minun luvallani.

Kuitenkin rakastan miestäni ja tiedän aivan varmasti että hänkin rakastaa minua. Hänelle vain ilmeisesti sopisi paljon paremmin sinkkuelämä kuin lapsiperheen häly. Sillä ei kuitenkaan ole merkitystä, koska hän on kolmen lapsen isä. Alan vain olla tosi väsynyt siihen, että kaikki kavereihin ja omiin menemisiin liittyvät jutut on tärkeämpiä kuin perhe.

Mies ei juo kuin kerran tai kaksi vuodessa eli missään ryyppäjäisissä ei käy. Mistään pettämisestä tässä ei ole kyse - sitä on turha ehdottaa syyksi.

Ja aina kun huomautan asiasta niin mies saattaa parantaa tapansa muutamiksi viikoiksi ja sitten taas palaa entiseen.

Tietokoneen tuijottaminen on minusta yksi iso ongelma. Eilenkin kävi tekemässä äkkiä lapsille iltapalaa ja oli tosi kiukkuinen kun he tarvitsivat samantien taas jotain lisää ja mies joutui keskeyttämään uudelleen jonkun pelinsä. Hirveällä kiireellä sitten auttoi lapsia ja taas kiireellä takaisin koneelle. Itsekin istun aika ajoin liikaa koneella, mutta minä teen sen enemmänkin niin että koukkaan ohimennen koneella kurkkaamassa jotain ja sitten jatkan taas muita juttuja. Mies kun tekee asian toisinpäin eli on koneella ja koukaten nopeasti tekee ne muut asiat.

Miehesi on selvästi väsynyt. Saisitteko lapsia hoitoon joku viikonloppu ja viettäisitte aikaa ihan vain kaksin? Joko ihan vaan kotona tai vaikka hotellissa/kylpylässä?

Alkuperäinen kirjoittaja nh:
Oisko kannattanu ottaa äijästä selvää ennekuin aloit vääntään pentuja sen kanssa?

Ei hyväntähden - miten tätä samaa näkee aina kaikissa vastaavissa avauksissa. Aina kun on joku ongelma parisuhteessa niin syyhän on se ettei ole ottanut selvää äijästä etukäteen. No kerronpa, että me olemme olleet yhdessä 15 vuotta, olin itse 16v kun aloimme seurustella. Enpä sitten huomannut tarkistaa mieheltä, että ethän aio olla kärttyinen kolmekymppisenä.

Mies haluu olla omissa oloissaan,pelata pelejään ja jättää sulle kotihommat ja lastenhoidon.
Tollasia miehiä on pilvin pimein.
Kahden viikon muuttuminen käy keneltä tahansa muttei se tuosta muutu sen kummemmaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Miehesi on selvästi väsynyt. Saisitteko lapsia hoitoon joku viikonloppu ja viettäisitte aikaa ihan vain kaksin? Joko ihan vaan kotona tai vaikka hotellissa/kylpylässä?

Minun on kauhean vaikea käsittää, että miksi mies olisi väsynyt. Hän on juuri ollut melkein viikon lomalla kavereidensa kanssa ja muutenkin hänellä on runsaasti omaa aikaa ja mieleistä tekemistä. Jos tässä joku olisi loman tarpeessa niin se olen todellakin minä - ja silti minä en käyttäydy kuin mies olisi vain paska palvelija jota minun pitää sietää. Eli väsymys ei vain voi olle selitys. Kahdenkeskistä aikaakin on iltaisin runsaasti, kun lapset menee nukkumaan mutta usein mies mieluummin vietää sen koneella - ellei sitten ole seksi mielessä.

Mihinkään kahdenkeskiseen lomaan ei ole mahdollisuuksia, koska ei ole mitään saumaa laittaa nuorinta hoitoon minnekään. Saati kaikkia kolmea.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Mies haluu olla omissa oloissaan,pelata pelejään ja jättää sulle kotihommat ja lastenhoidon.
Tollasia miehiä on pilvin pimein.
Kahden viikon muuttuminen käy keneltä tahansa muttei se tuosta muutu sen kummemmaksi.

Niinpä. Minä varmaan sietäisin tuon kaiken muun, mutta se puhetapa on liikaa.

ja sekin auttaa asiaa jos kone aikaa sovitaan vähennettäväksi aj tehdään jotain ihan oikeesti yhdessä ja se että on sitä vaimon/avokin kanssa aikaa ja omaa aikaa.. kaikkea tasasesti..

meillä meinas mennä höpelikköön mutta napakka keskustelu auttoi..
välillä räjähtää vielä mies sekäm minä ja yleensäkkin turhasta ja kas kummaa aina on väsy takana..

no oppia ikä kaikki
:hug: toivottavasti selvittelette...teillä on sentään puolet vähemmin lapsiakin kun meillä ;)

Yhteistyössä