Mies kertoi pettäneensä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nnn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nnn"

Vieras
Helvetin nuija!
Mä olen monesti sanonut, kun ollaan pettämisestä puhuttu lähipiirissä pettämisen seurauksena tapahtuneiden erojen takia, että jos joskus kännissä sattuu vieraaseen sänkyyn eksymään, niin siitä EI SAA MULLE KERTOA!

Nyt mun olo on täysin paska. Itkettää, vituttaa, suututtaa. Nyt pitää miettiä haluanko ja pystynkö jatkamaan miehen kanssa vai onko ero ainoa vaihtoehto. Ja jos on, niin kumpi muuttaa ja minne, miten lapset tästä selviää, miten tapaamiset sovitaan.

Ja mietin, että mimmoinen se toinen nainen on ollut. Oliko mua kauniimpi, nuorempi, parempi. Miksi mies haksahti juuri häneen ja toistuuko se.
Mietin, oonko tehnyt jotain väärin. Eikö mies halua mua enää. Onko meidän seksi huonoa. Nauttiko mies enemmän sen toisen kanssa.

Jos haluan miehen kanssa jatkaa, pystynkö luottamaan enää häneen. Vai mietinkö aina kun jonnekin lähtee, että pettääkö taas.

Vittu! Yksi saatanan lause ja koko elämä täytyy miettiä uusiksi!

Se mitä ei tiedä, ei satuta. Minkä helvetin takia mun pitää nyt kärsiä miehen teon takia. Olis saanut kärvistellä tuskissaan yksin!

Tiedän tunteen, keskellä kaunista päivää munkin mies pudotti samanlaisen pommin...ja maailmani romahti..

Eniten mietin sitä että jos se nainen tulekin raskaaksi miksi minun ja meidän lasten pitäisi kärsiä, joo, muistan vieläkin kun sydän oli ihan kantapäissä, se tunne, se kauhea tunne. En todellakaan toivois edes viholliselle kokea tälläistä..

[QUOTE="niinpä";30210205]Jos olet sanonut hänelle, ettet haluaisi tietää, mutta hän kertoo kuitenkin, niin... no, jos mies eroa haluaakin?[/QUOTE]

Ei kuulemma halua erota. Tai niin ainakin itkee. Oli iso virhe ja plaaplaaplaa. En tahdo edes kuunnella!!
Mutta kun oli itse kuitenkin sitä mieltä, että mun kuuluu saada tietää. Että voin päättää miten tästä jatketaan.

Ei tarvisi miettiä, jos olis tajunnut pitää turpansa kiinni!

Että mua vituttaa tällä hetkellä!

[QUOTE="henni";30210290]Meetkö huomenna töihin, Jos et nii vedä ihmeessä muutama siideri[/QUOTE]

En mene kun oon taaperon kanssa kotona. Jätän suosiolla ne siiderit kuitenkin juomatta, olo on ilman niitäkin kamala.

[QUOTE="niinpä";30210281]Et halunnut tietää etkä halunnut että käy vieraissa. Ja molemmat se teki. Miten vois ikinä enää luottaa?[/QUOTE]

Oikeastaan oon tällä hetkellä kiukkuisempi tuosta kun kertoi, en niinkään siitä itse teosta. Vaikka vituttaa sekin tietysti.

[QUOTE="Nnn";30210296]Oikeastaan oon tällä hetkellä kiukkuisempi tuosta kun kertoi, en niinkään siitä itse teosta. Vaikka vituttaa sekin tietysti.[/QUOTE]

Olisin itsekin. Samaa olen sanonut miehelleni.

Mutta mutta... enpähän tiedä, mitä sitten jos... Voi olla että lopulta jatkaisimme yhdessä kuitenkin (siis jos mies niin haluaisi), koska niin... ei mun maailmaa kaataisi yksi känninen pano. Seksiähän se vaan, kännipano ilman sen suurempia tunteita. Meidän kahden välillä niitä tunteita kuitenkin on.

Raivoa, huuda, mitä nyt haluatkin. Sitten kun olet saanut pahimman raivon purettua, niin mieti ihan rauhassa, mikä on sinulle itsellesi tärkeää ja parhain ratkaisu. Punnitse vaihtoehdot. Mitä päätätkin, niin voimia tulevaan.

Kulunu vuosi on muutenkin ollut jo ihan riittävän rankka. En olisi yhtään jaksanut tähän enää mitään paskaa enempää.

Miten kehtaakin tuottaa mulle tämmöstä tuskaa! Välillä tuntuu ettei henkikään kulje.
Lähetin miehen äidilleen. En todellakaan halua katsella sitä just nyt.

Tsemppiä! Kauhea tunne, tiedän kokemuksesta

Itse sain aikanaan hyvä neuvon: jos päädyt antamaan anteeksi, täytyy asia käsitellä loppuun ennen sitä anteeksi antamista ja sitten sen jälkeen siihen asiaan ei saa palata eikä siitä puhuta minkään riidan yhteydessä (eikä tietenkään muutenkaan).

Tsemppiä! Kauhea tunne, tiedän kokemuksesta

Itse sain aikanaan hyvä neuvon: jos päädyt antamaan anteeksi, täytyy asia käsitellä loppuun ennen sitä anteeksi antamista ja sitten sen jälkeen siihen asiaan ei saa palata eikä siitä puhuta minkään riidan yhteydessä (eikä tietenkään muutenkaan).

Kiitti!

Tää on niin epäreilua, että mun tarvii nyt pähkäillä tämmöstä. Jos mies olis pitänyt suunsa kiinni, niin kuin olin pyytänyt, niin mitään ongelmaa ei olisi. Miks hitosssa mä oon nyt siinä tilanteessa, että joudun käsittelemään jotain, mitä en missään tapauksessa olisi halunnut joutua käsittelemään.

[QUOTE="noo";30210404]Vielä ikävämpää on kun asiasta kuulee muilta tai sulle soittaa tää kolmaspyörä itse...[/QUOTE]

No perseestä nuotkin vaihtoehdot on!

Ystävillekin olen kyllä terottanut, että jos tietävät miehen törttöilleen, niin mulle ei tarvitse kertoa.

Jos nyt heti osaat päättää että selvä erehdyksiä sattuu, annat asian olla, niin tee vaan niin.
Mutta jos yhtään mietit, niin älä ajattelekaan antavas anteeks vielä piiiiiiiitkään aikaan. Noista vaan aina puolen vuoden, vuodenkin jälkeen selviää aina uusia ja uusia asioita. Ja sit vedotaan siihen, että kun muka on jo asia käsitelty ja oot sanonu antavas anteeks.

Yhteistyössä