Mies kertoi pettäneensä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nnn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="henni";30210552]Jos nyt heti osaat päättää että selvä erehdyksiä sattuu, annat asian olla, niin tee vaan niin.
Mutta jos yhtään mietit, niin älä ajattelekaan antavas anteeks vielä piiiiiiiitkään aikaan. Noista vaan aina puolen vuoden, vuodenkin jälkeen selviää aina uusia ja uusia asioita. Ja sit vedotaan siihen, että kun muka on jo asia käsitelty ja oot sanonu antavas anteeks.[/QUOTE]

En mä nyt heti voi päättää, että annan asian olla. Joku syy kai miehen temppuun täytyy olla. Sen haluan saada selville.
Ja tosiaan oksettaa koko mies tällä hetkellä.

En voi uskoa ettet OIKEASTI haluaisi tietää miehesi pettämisestä.. Minusta se oli mieheltäsi se "ainoa oikea teko" kertoa siitä itse! Oli rehellinen joo, vaikket niin tahtonutkaan.. Mutta tekikö hän sen jotta voitte saada uuden puhtaan alun? Jos kerran olet jo aiemmin vaatinut ettet halua tietää totuutta pahassa, niin entä hyvissä asioissa? Oletteko rehellisiä muuten toisillenne? Itse sain kuulla yhden illan pettämisestä ystävältä, enkä mieheltäni, ja se vasta olikin törkeetä. Kumpa olisikin miehellä ollut rohkeutta itse tehdä se!

En täysin ymmärrä mikset haluaisi tietää miehesi pettämisestä, tehty mikä tehty, ja miehesi kantaisi tietoa siitä koko lopun elämääsi ja se väistämättä olisi muuttanut suhdettanne. Ei suhde ole enää sama jos toinen salailee asioita. Luottamus on joka tapauksessa mennyt, kertoi hän sen sulle tai ei. Paljon on maailmassa asioita joiden tietäminen aiheuttaa pahaa mieltä, mutta toisaalta ei ne asiat minnekään katoa jos lakaiset ne vaan maton alle ja haluat elää tietämättömänä.

Monesti tuollainen syyllisyyden kanto pettämisestä muuttaa käytöstä, ja olisi voinut muutenkin aiheuttaa eron teidän välillä, sä vaan et tietäisi alkuperäistä syytä sitten. Pas*amaista kun asiassa on lapset mukana, siinä menee uusiksi koko korttipakka. Rankka tilanne, raskas kokemus. Eikä varmasti lohduta yhtään että kovin moni pariskunta on joutunut samaan tilanteeseen.

Mä en kyllä jäis suhteeseen jossa mies on pettänyt, en vaan saisi sitä pois mielestä vaikka miten käytäisiin pariterapiassa tai mies itkisi ja katuisi. Eikä viina riittäisi mulle syyksi. Mun omat vanhemmat meni molemmat pettämään toisiaan, kaiketi äiti ensin ja sitten isä kostoksi, ja sitä käsittelemätöntä katkeruutta ja vihaa oli heidän välillä viimeiset 15 vuotta mun elämästä ennenkuin tajusivat erota. Lasten takia nekin yritti mutta jos nyt pääsis aikakoneella taaksepäin niin kertoisin heille että erotkaa mieluummin, kun vanukas on levällään lattialla niin ei siitä ehyttä kohokasta enää tuu... Valitettavasti.

Ei teidän tarvitsekaan ymmärtää, miksi en pettämisestä olisi halunnut tietää. Kun en ihan oikeasti olisi halunnut tietää. Yksi kännipano joka ei luultavasti koskaan tapahdu uudestaan. Miksi mun piti saada siitä tietää?
Mun mielestä siitä ei olisi tarvinnut kertoa, on väärin kaataa toisen niskaan tämmöistä paskaa. Helpotti ehkä miehen oloa, mutta muu perhe sitten kärsiikin. Onko puhdas omatunto oikeasti kaiken tän arvoista?

Mä tiedän, että tilanne tulee olemaan sellainen, että mä en syö, en nuku. Mulla meni mielenkiinto koko elämää kohtaan. Kroppaani jo aloinkin vihaamaan.
Jos mun elämäni tähän asti olis ollut helppo, niin ottaisin tän asian luultavasti eri tavalla. Mutta koska mulla on taustalla todella rankkoja kokemuksia, tää todella vie pohjan kaikelta.
Niinpä aloinkin yöllä miettimään, että mies ehkäpä vihaakin mua todella paljon. Se tiesi millä tiedolla mut saa täysin rikki ja elämäni pois raiteiltaan, ja silti kertoi.

[QUOTE="Nnn";30210784]

Mä tiedän, että tilanne tulee olemaan sellainen, että mä en syö, en nuku. Mulla meni mielenkiinto koko elämää kohtaan. Kroppaani jo aloinkin vihaamaan.
Jos mun elämäni tähän asti olis ollut helppo, niin ottaisin tän asian luultavasti eri tavalla. Mutta koska mulla on taustalla todella rankkoja kokemuksia, tää todella vie pohjan kaikelta.
Niinpä aloinkin yöllä miettimään, että mies ehkäpä vihaakin mua todella paljon. Se tiesi millä tiedolla mut saa täysin rikki ja elämäni pois raiteiltaan, ja silti kertoi.[/QUOTE]

Aika rankkaa tekstiä. Pitäisköhän sun käydä juttelemassa ammattiavun kanssa?

Vaikka miten koitan asettua tilallesi, niin en oikein osaa nähdä, että pettäminen veisi pohjan ihan kaikelta...suhteelta ehkä, mutta suhde ei ole kuitenkaan sama asia, kuin "kaikki". Elämässä on muutakin. Tai ainakin pitäisi olla.

Ruokahalun menetys ja nukkumisvaikeudet ovat mielestäni vielä ihan normaaleja asioita tuollaisessa tilanteessa, mutta jos menee mielenkiinto KOKO elämää kohtaan vain siksi, että mies pettää, niin onhan se aika...hurjaa.

Oman vartalon vihaaminenkin kuulostaa aika kummalliselta. Ymmärrän, jos oman vartalon seksikkys epäilyttää, mutta itsensä vihaaminen, vaikka sitten vartalon osalta on aika radikaalia.

Toki tunteesi ovat nyt pinnalla, mutta voisikohan ammattiavusta olla nyt kuitenkin apua? Jos saisin tilanteeseen vähän toisenlaista perspektiiviä?

Aika rankkaa tekstiä. Pitäisköhän sun käydä juttelemassa ammattiavun kanssa?

Vaikka miten koitan asettua tilallesi, niin en oikein osaa nähdä, että pettäminen veisi pohjan ihan kaikelta...suhteelta ehkä, mutta suhde ei ole kuitenkaan sama asia, kuin "kaikki". Elämässä on muutakin. Tai ainakin pitäisi olla.

Ruokahalun menetys ja nukkumisvaikeudet ovat mielestäni vielä ihan normaaleja asioita tuollaisessa tilanteessa, mutta jos menee mielenkiinto KOKO elämää kohtaan vain siksi, että mies pettää, niin onhan se aika...hurjaa.

Oman vartalon vihaaminenkin kuulostaa aika kummalliselta. Ymmärrän, jos oman vartalon seksikkys epäilyttää, mutta itsensä vihaaminen, vaikka sitten vartalon osalta on aika radikaalia.

Toki tunteesi ovat nyt pinnalla, mutta voisikohan ammattiavusta olla nyt kuitenkin apua? Jos saisin tilanteeseen vähän toisenlaista perspektiiviä?

Sanoinkin jo, että mulla on todella rankkoja asioita taustalla. Olen saanut ammattiapua kyllä.
Ja mies todella tiesi, mitä kertominen mulle aiheuttaa.

No ei se mies mitenkään kauhean kännissä ole ollut,jos seksiin on pystynyt...?

Halit kuitenkin,olen pahoillani puolestasi. Täytyy myäötää että itsekin ihmettelen asennettasi; et halua tietää jos mies pettää.?Oma asenne on se, että mies ei saa pettää! Suhde loppuu sitten siihen.

[QUOTE="mei";30210844]No ei se mies mitenkään kauhean kännissä ole ollut,jos seksiin on pystynyt...?

Halit kuitenkin,olen pahoillani puolestasi. Täytyy myäötää että itsekin ihmettelen asennettasi; et halua tietää jos mies pettää.?Oma asenne on se, että mies ei saa pettää! Suhde loppuu sitten siihen.[/QUOTE]

No en mäkään olisi halunnut että mies pettää, en tietenkään! Mutta kun kerran niin on tapahtunut, niin mun toive oli, että en saa sitä tietooni.

Teidän ei sitä tarvitse ymmärtää. Meitä ihmisiä kun on niin monenlaisia, ei kaikkien tarvitse toimia, tuntea ja ajatella samoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Läskipylly Kapteeni;30210857:
Oletko kokeillut pihtaamista ja nälvimistä, tai rukoilla ziisusta, herraamme?

Ateistina en rukoile.
Pihtaaminen ja nälviminen.. Ennen tätä tapahtunutta en ole tuollaista harrastanut. Mutta nyt on tasan varmaan seksihalut kateissa pitkään. Nälvimistä e ajatellut sitäkään nyt harrastaa.

(En oikeastaan ymmärrä, miksi vaivauduin tähän edes vastaamaan)

En voi uskoa ettet OIKEASTI haluaisi tietää miehesi pettämisestä.. Minusta se oli mieheltäsi se "ainoa oikea teko" kertoa siitä itse! Oli rehellinen joo, vaikket niin tahtonutkaan.. Mutta tekikö hän sen jotta voitte saada uuden puhtaan alun? Jos kerran olet jo aiemmin vaatinut ettet halua tietää totuutta pahassa, niin entä hyvissä asioissa? Oletteko rehellisiä muuten toisillenne? Itse sain kuulla yhden illan pettämisestä ystävältä, enkä mieheltäni, ja se vasta olikin törkeetä. Kumpa olisikin miehellä ollut rohkeutta itse tehdä se!

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä siinä, etten todellakaan halua tietää, jos mieheni pettää minua, koska en aio erota hänestä, enkä halua saada turhaan mitään ylimääräistä draamaa elämääni. Miehen pitää olla sen verran fiksu, että hoitaa pettämisensä niin, ettei jää kiinni, ei tuo tauteja kotiin, eikä kuuluta siitä maailmalle (tai minulle).

Perusarki rullaa meillä hyvin ja rakastan miestäni ja lapsiani. En rikkoisi tätä toimivaa systeemiä jonkun satunnaisen panon takia.

Haluaako miehesi jatkaa edelleen? Oliko kyse yhdestä mokasta vai onko hän löytänyt uuden? Tällaisia asioita on nyt puhuttava läpi. En silti sano, että asia olisi siinä, toiset vaan pettää uudestaankin. Eikä kyse ole välttämättä siitä, että olisit huonompi tai että joku toinen olisi parempi. Viehätys useimmiten tulee siitä, että asia on kielletty. Jännitys siis on kivaa. Pettämisenkin voi antaa anteeksi, useat parit jatkavat yhdessäoloa pettämisen jälkeenkin, mutta se vaatii sen että asia käydään läpi. Mutta jos kyse on rakastumisesta toiseen ihmiseen, niin silloin teidän parisuhdetta on kovasti vaikea jatkaa ja silloin ero on se oikea ratkaisu.

Voiko pettämistä oikeasti laittaa kännin piikkiin? Kysyn tätä vakavissani. oma mies ei kunnon kännissä seksiin kykene. Ei kai kovin moni muukaan mies? Toki pienessä sihneessä, mutta silloin on varmasti ajatukset mukana eikä kännin piikkiin voi laittaa!

[QUOTE="mei";30210990]Voiko pettämistä oikeasti laittaa kännin piikkiin? Kysyn tätä vakavissani. oma mies ei kunnon kännissä seksiin kykene. Ei kai kovin moni muukaan mies? Toki pienessä sihneessä, mutta silloin on varmasti ajatukset mukana eikä kännin piikkiin voi laittaa![/QUOTE]

Mun miehellä seisoo aina. Kännissä toki on melko huono sängyssä, mutta lieneekö se haitta jollekin kännipanolle. Että kyllä pystyy kännissä tekemään ihan sen minkä selvinkinpäin.

[QUOTE="vaimo";30210963]Olen aloittajan kanssa samaa mieltä siinä, etten todellakaan halua tietää, jos mieheni pettää minua, koska en aio erota hänestä, enkä halua saada turhaan mitään ylimääräistä draamaa elämääni. Miehen pitää olla sen verran fiksu, että hoitaa pettämisensä niin, ettei jää kiinni, ei tuo tauteja kotiin, eikä kuuluta siitä maailmalle (tai minulle).

Perusarki rullaa meillä hyvin ja rakastan miestäni ja lapsiani. En rikkoisi tätä toimivaa systeemiä jonkun satunnaisen panon takia.[/QUOTE]

Kiva että joku ymmärtää.

Meilläkin asiat kunnossa, arki toimii, on rakkautta ja onnelliset lapset. Ja nyt yksi helvetin omantunnonpuhdistus on pilaamassa kaiken!

Enkä mä tiedä, jos tää suhde nyt päättyy, niin syy ei oikeastaan ole se pettäminen. Vaan se, että mies tunnusti asian, vaikka olen sanonut, että ÄLÄ SATUTA MUA kertomalla jos petät.

Ja teille jotka mietitte miehen humalatilan astetta tekohetkellä. Tunnen mieheni ja kunnon tukeva humalakaan ei vaikuta siihen seisooko ja pystyykö panemaan.

Enpä kyllä olisi osannut kuvitella että oon joskus tässä tilanteessa.
Kaikki on jotenkin ihan hukassa, ajatus ei kulje pätkääkään. Mistä sen nyt tietää, mikä tässä olis oikee ratkaisu?

Mies lässyttää kunka oli vahinko ja ei tapahdu enää koskaan uudestaan. Ei kyllä vahingossa mulkkuaan kenenkään pimpsaan lykkää! Vai liekö kompastunut päälle..

No minäpä kerron erään tarinan. Mies petti aikoinaan useampaankin kertaan, asuivat eri paikkakunnilla pidempään. Asiat mitkä tietoon tuli, annettiin anteeksi ja jatkettiin, tuli lapsia ja tuli hormoonit jotka selvittivät asioita paljon, eipä ole peitto viuhunut 6 vuoteen, ei vähenpää voisi kiinnostaa.

Yhteistyössä