Mies: kuinka usein sinua yritetään iskeä?

Tämän hetkinen kihlattuni on tumma ja eteläeurooppalainen. Vaikka ois sormus niin suomalaiset ho*ot ei kunnioita yhtään vaan tulevat häikäilemättä iskemään. Onpa tullut jopa suoria ehdotuksia tulla yläkertaan pa*emaan.

On mennyt luottamus suomalaisia naisia kohtaan. Tunnen usein valtavaa myötähäpeää. Mies sekä minä, molemmat naureskelemme usein suomiho*oille joilla hame haarovälissä ja tissit tiskillä.

Jos ei kunnioita itseään niin ei pidä odottaa muiltakaan kunnioitusta.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Alkuperäinen kirjoittaja Naisen näkemys;28941513:
Tämän hetkinen kihlattuni on tumma ja eteläeurooppalainen. Vaikka ois sormus niin suomalaiset ho*ot ei kunnioita yhtään vaan tulevat häikäilemättä iskemään. Onpa tullut jopa suoria ehdotuksia tulla yläkertaan pa*emaan.

On mennyt luottamus suomalaisia naisia kohtaan. Tunnen usein valtavaa myötähäpeää. Mies sekä minä, molemmat naureskelemme usein suomiho*oille joilla hame haarovälissä ja tissit tiskillä.

joo, nuo "horot" ei kunnioita sua yhtään. :rolleyes:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28941518:
joo, nuo "horot" ei kunnioita sua yhtään. :rolleyes:

Minkäs sille voi jos osaksi on langennut olla paikallinen jakorasia, jolla heti aivot valahtaa haaroihin kun näkee tumman miehen. Ei väliä vaikka sormus sormessa ja kihlattu kainalossa. Ei ihmekään et ei suomimiehellekään kelpaa ;)

Varattuja miehiä vonkuvaa ho*oa pitäis vissiin sit kunnioittaa sun logiikan mukaan. Taidat itse olla samanlainen, älä huoli me kaikki kyl säälitään sua :D))

[QUOTE="Jep";28941421]Kuka nyt tuollaista junttia haluaisi. Varsinainen metsähuora.[/QUOTE]

no niimpä ja ulkonäössäkään ei ole juuri kehumista

sen verran tekis mieli korjata että metsäsika olis vielä kuvaavampi sana

Alkuperäinen kirjoittaja Päällä varustettu;28941567:
Minkäs sille voi jos osaksi on langennut olla paikallinen jakorasia, jolla heti aivot valahtaa haaroihin kun näkee tumman miehen. Ei väliä vaikka sormus sormessa ja kihlattu kainalossa. Ei ihmekään et ei suomimiehellekään kelpaa ;)

Varattuja miehiä vonkuvaa ho*oa pitäis vissiin sit kunnioittaa sun logiikan mukaan. Taidat itse olla samanlainen, älä huoli me kaikki kyl säälitään sua :D))

kyse oli nyt siitä että nuo horot ei kunioita sua ja loppuki meni ihan persiilleen. en oo nainen. :hug:

Meleko harvakseeltaan, voipi tietenkin johtua siitä etten näe naisia muuten kuin suurinpiirtein kaupan kassalla. (tällä ainakin lohduttelen itseäni :( )

Alkuperäinen kirjoittaja Naisen näkemys;28941513:

Häikäilemättä iskemään, vai sinä olet vain vainoharhainen ja äärimmäisen omistushaluinen?

Häikäilemätön iskeminen on todella harvinaista ainakin meillä Suomessa ja etenkin naisten puolelta.
Vainoharhaisia, äärimmäisen omistushaluisia ja mustasukkaisia puolisoita taas on pilvin pimein ja näille yhteistä on nimenomaan nähdä iskemistä asioissa, mitkä ei sitä edes ole.

Häikäilemättä iskemään, vai sinä olet vain vainoharhainen ja äärimmäisen omistushaluinen?

Häikäilemätön iskeminen on todella harvinaista ainakin meillä Suomessa ja etenkin naisten puolelta.
Vainoharhaisia, äärimmäisen omistushaluisia ja mustasukkaisia puolisoita taas on pilvin pimein ja näille yhteistä on nimenomaan nähdä iskemistä asioissa, mitkä ei sitä edes ole.

Hmmm... Ainahan puolisot on mustasukkaisia ja vainoharhaisia. Viimeksi mieheni tapasi työpaikalla naisen, jolle kertoi vaimostaan. Siitä sitten FB-kaveriksi ja mukavia vihjailuja FB:n kautta, voitaisko tavata joskus kahdestaan... -> vainoharhainen puoliso

Vanhempi nainen lähestyi miestäni baarissa, pyyti kyytiä kotiin ja yläkertaansa... Olimme samassa seurueessa, näki varmasti sormuksen sormessa. -> vainoharhainen puoliso

Tapasimme bileissä uuden nuoren parin. Nainen oli humalassa. Kätteli ensin miestäni. Sitten minut esiteltiin. Nainen huusi: "Ihana mies sulla! Panisin minäkin!"
-> vainoharhainen puoliso

Mieheni on kertonut että suomalaiset naiset lähestyvät myös hänen mamukavereitaan usein baareissa ja kuppiloissa. Joillakin saattaa olla jopa suomalainen poikakaveri mukana, kun humalaiset tytöt mennä hinkuttavat mamumiehen kanssa poikaystävän nenän edessä tanssilattialla.

Totuus sattuu, mutta suominaisesta löytyy myös tällainen puoli joka tuli mulle tutuksi vasta kun pariuduin ulkkiksen kanssa. Olin todella järkyttynyt.

Mä oikeasti luulen, että aika moni mies ei tajua, kun nainen yrittää iskeä. ;) Mun mieskin opiskeluaikoina kertoi opiskelukaveristaan ihan ohimennen, että halusi kahvittelemaan yms ja kun aikani kyselin ja kiusasin, mies vasta sitten ymmärsi, että mimmi yritti iskeä... :D Raasu ei ollut ymmärtänyt. Kerran kaupassa myös seurasin vierestä kun nainen hedelmäosastolla laittoi miehelleni parastaan, eikä miesparka ymmärtänyt lainkaan... heh.

Mieheni on kertonut että suomalaiset naiset lähestyvät myös hänen mamukavereitaan usein baareissa ja kuppiloissa. Joillakin saattaa olla jopa suomalainen poikakaveri mukana, kun humalaiset tytöt mennä hinkuttavat mamumiehen kanssa poikaystävän nenän edessä tanssilattialla.

Totuus sattuu, mutta suominaisesta löytyy myös tällainen puoli joka tuli mulle tutuksi vasta kun pariuduin ulkkiksen kanssa. Olin todella järkyttynyt.

En kyllä yhtään ihmettele, miksi ns. monikulttuurisuus on paljon kovemmassa huudossa suomalaisten naisten kuin miesten keskuudessa.

Tjaa. Muistan kyllä erään komean nuoren amerikkalaismiehen, joka aikoinaan vietti vaihto-oppilasvuoden Suomessa. Naiset olivat hyvinkin kiinnostuneita hänestä, enkä hämmästele :D Oli tosin sinkku. Avoin, sosiaalinen, hymyilevä ja kohtelias :) Löysikin suomalaisen tyttöystävän, en tiedä ovatko edelleen yhdessä.

Muistan myös erään helsinkiläisen yökerhon, jonka asiakkaista huomattava osa oli nuoria maahanmuuttajamiehiä. Heistä eivät suomalaisnaiset olleet kiinnostuneita.

Eli ulkomaalaisella ja ulkomaalaisella on eroa :)

[QUOTE="friidu";28941746]Mä oikeasti luulen, että aika moni mies ei tajua, kun nainen yrittää iskeä. ;) Mun mieskin opiskeluaikoina kertoi opiskelukaveristaan ihan ohimennen, että halusi kahvittelemaan yms ja kun aikani kyselin ja kiusasin, mies vasta sitten ymmärsi, että mimmi yritti iskeä... :D Raasu ei ollut ymmärtänyt. Kerran kaupassa myös seurasin vierestä kun nainen hedelmäosastolla laittoi miehelleni parastaan, eikä miesparka ymmärtänyt lainkaan... heh.[/QUOTE]

Veikkaan että ei naisetkaan tajuaisi jos miehet olisivat yhtä hienovaraisia.

Täällä mammat kirjoittelee ihan onnessaan kun niiden miehiä on milloin missäkin yritetty iskeä. :) Sitten kun se iskeminen onnistuu, niin ollaankin ihan että mitvit???!!!

Ootteko te ny turhan vaatimattomia?

Ei siitä oo kyse, vaan tää ketju todistaa et miehet ei ymmärrä naisten flirtistä mitään.kuten muissakin tilanteissa, miehille pitää sanoa asia suoraan eikä vihjailla. Miehet tajuaa flirtiksi vaan suoraan sanotut "tahdon seksiä" ja "olen kiinnostunut sinusta", ja kovin moni nainen taas ei halua tuollaisia ääneen sanoa, ainakaan niin suoraan kuin vaadittais. Miehet on hassuja. :heart:

Täällä mammat kirjoittelee ihan onnessaan kun niiden miehiä on milloin missäkin yritetty iskeä. :) Sitten kun se iskeminen onnistuu, niin ollaankin ihan että mitvit???!!!

:laugh: Ihan totta! Ensin ollaan sitä mieltä, että onpas nyt söpöä, kun ei se raukka edes huomaa, että sitä yritetään iskeä. :D Todellisuudessa se ukko tajuaa sen oikein hyvin, mutta ei vaan viitsi pelata liian avoimilla korteilla. Mieluummin tarttuu tilaisuuteen sitten, kun tarpeeksi kiinnostava nainen sattuu kohdalle.

Sitten täällä huudetaan kuorossa sitä s**tanan sikaa! :laugh:

Harvinaista herkkua tuo on. Peili kertoo syyn.

Mut eipä siinä mitään, kyl mä osaan itte olla se aktiivinen osapuoli. Oikeestaan parempi niin, koska itsetuntoni kestää pakit ja pärstävärkkini kestää litsarit.
Mut kun en ole asiaan tottunut, niin onhan kauheeta itte antaa nuorelle neidolle pakit. Syystä, että hän on aivan liian nuori. Onneksi näin ei käy usein.

Yhen kerran on lähestytty sanoilla "alatko mun mieheksi" mutta siinäpä ne iskuyritykset ovat olleetkin, silloinkin jouduin kieltäytymään kunniasta ku olin jo varattu. Tiiä sitte monestiko on tullut semmosia hienovaraisia iskuyrityksiä ku oon kuitenki mies enkä tajua semmosia kuitenkaan :D

Yhteistyössä