Tavisnainen: kuinka usein sinua yritetään iskeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen mieleatäni melko tavis,pisamainen, hieman pyöreä, lyhyehkö nauravainen nainen. En siis mikään malli/missi tyyppinen. Olen juuri täyttänyt 40v, edellisen kerran treffeille on pydetty viime viikonloppuna, jouduin kyllä kieltäytymään koska olen parisuhteessa. Suhteellisen usein joku lähestyy minua tai flirttailee, en sitten itse kyllä yhtään tiedä miksi. Nykyinen avomieheni teki aloitteen alkaessamme seurustelemaan 5v. sitten, samoin entinen aviomieheni on tehnyt aloitteen. Itse olen huono aloitteen tekijä.

En ole "tavis", mutta vastaan silti. Olen pitkä, hoikka, vaalea ja kasvoiltani kaunis. Minua ei lähestytä ruokakaupoissa, konserteissa, baareissa tms. Kaksi (selvinpäin olevaa, känniläisiä en noteeraa) miestä on pyytänyt minua ulos, vaikka ulkonäöstäni saan kuulla aika usein niin miehiltä kuin naisiltakin. Keskiarvona voisin siis heittää, että kerran viidessätoista vuodessa :D Ei taida olla ulkonäöstä kiinni iskuyritykset, vaan kai se on jotain tuttuuden tuntua ja helposti lähestyttävyyttä joka saa miehet liikkeelle. Joissain sitä vaan on -minussa ei taida pahemmin olla.

Omaa nykyistä aviomiestäni liehittelin pari vuotta omalla ujolla tavallani ennen kuin hän edes uskoi, että olin tosissani hänestä kiinnostunut.

Mä en oo mikään superkaunotar, ylipainoakin on reilu kymmenen kiloa, mutta ihan katseenkestävä ilmeisesti silti. En ehkä ole ihan rivitaviksen näköinen, mutta en siis todellakaan mikään missi. Jos olen liikenteessä illalla, keikoilla yms, usein lähestytään. Humalaiset miehet lähestyy missä tahansa, selvinpäinkin miehet on lähestyneet kaupoissa, asemilla jne. Varsinkin kaikenmaailman oudot tyypit, pössyttelijät jne hännystelee jatkuvasti, mutta myös ihan pukuäijät ovat lirkutelleet. En tajua mistä johtuu. Parisuhteessa olen ollut vuosikausia.

Minua on lähestytty baarissa sinkkuaikoina ehkä kerran vuodessa, tosin osa niistä ihan selkeästi vaan yhden illan jutun toivossa. Mitään pidempää juttua ei ole kehittynyt koskaan, jos en ole selkeästi ollut itse aktiivinen suhteen rakentamisessa. Nykyisen aviomieheni kohdatessa tein ensimmäisen aloitteen, mutta kun oli juttuun päästy niin hän otti kyllä minuun jatkossa ihan aktiivisesti yhteyttä ja kerrankin tiesin että joku on minusta vihdoin oikeasti kiinnostunut. Olen kyllä siinä käsityksessä, että pelkän ulkonäköni perusteella hän ei olisi tullut tuttavuutta kanssani tekemään vaan kiinnostui minusta vasta juteltuaan kanssani. Olen pitkä ja normaalipainon ylärajoilla, ehkä turhan isokokoinen monen miehen makuun. Mielestäni olen tavis, en ruma enkä kaunis.

olen normaalivartaloinen, ihan nätti ja hauskaksi kehuttu kohta 30-kybänen nainen, iskuyrityksiä tulee harvakseltaan. sen sijaan mulla on pari kaveria, jotka eivät ole kovin nättejä, ja elopainoakin on lähemmäs sata kiloa, silti joka viikonlopun baarireissun jälkeen hehkuttavat facessa yms. että miehiä taas jonoksi asti.. epäilen kyllä hiukan..

Minua katsellaan kyllä, mutta harva uskaltaa juttusille edes baarissa. Tänään sain viimeksi silmäniskun, kuukausi sitten käteen puhelinnumeron joltain tuntemattomalta mieheltä juna-asemalla.

Itse olen omasta mielestäni ainakin ihan normaalinnäköinen nainen, en hoikka enkä lihava. En meikkaa kovinkaan paljoa/ammattimaisesti, ja käytän suht kulahtaneita ja halpoja perusvaatteita (tyyliin farkut ja t-paita).

Ja sanoisinko että joka kerta kun baarissa käyn niin vähintään yksi mies flirttaa tai jää juttelemaan baaritiskille tms. Minusta on hirmu vaikea sanoa kuinka monta noista kerroista on iskuyrityksiä ja mitkä nyt muuten vain tuttavallista small talkia tai leikkiä, koska itse en koskaan ole näistä ihmisistä kiinnostunut.
Itse olen omat mieheni metsästänyt, sekä entisen että nykyisen :D

Naturelli-lookissani ei ole kukaan koskaan tullut iskemään minua. Mutta kun olen laittautunut, niin miehiä pörrää ympärillä jatkuvasti. Yhä vieläkin, vaikka ikää on jo yli 40 v.

Niin, ja selvin päin (kaupassa, asemalla, työpaikalla jne) harvemmin kukaan lähestyy, koska itse olen kovin arka ja epäsosiaalinen, joka vissiin heijastuu ulkopuolisille todella hyvin.

Esimerkiksi jos bussi on lähestulkoon täynnä niin minun vieressäni on lähes aina tyhjä paikka. Jotenkin ihmiset aina ottavat etäisyyttä. Mutta kun olen juonut vähän ja relaan (selvinpäin olen kireä ku viulunkieli, siis ahdistun ihmisistä) niin ihmisetkin alkavat juttelemaan ja lähestyvät.

Yöelämässä ei oikeastaan ikinä. Ainoastaan kaksi kertaa muistaakseni joku tullut.

Muuten sitten ehkä kerran puolessa vuodessa/vuodessa tulee juttelemaan jossain julkisella paikalla ja kysyy yhteystietoja keskustelun päätteeksi.

Ei todellakaan ainakaan minulla mene niin, että voisi vaan valita ehdokkaista, ei tosiaankaan.
Seksiä varmasti voisi valtaosa harrastaa (onneksi eivät silti tule ehdottelemaan), mutta pariutuminen onkin sitten toinen juttu. :D

Mutta mua ei oikeastaan haittaa toi iskuyritysten/lähestymisten vähyys, sillä ne harvat kerrat on olleet sellasia, että mies on ollut mielestäni fyysisesti vetävä ja fiksun oloinen.

Hymyjä ja sen sellaisia tulee toki päivittäin (hymyilen itsekin ihmisille), mutta ihan keskustelemaan asti todella harvoin.

Mä olen ikäisekseni ihan vetävän näköinen lyyli, en mikään kovin hoikka tai mielettömän kaunis. Käyn kovin harvoin missään baareissa, mutta jonkun sortin dorkamagneetti olen vaikkapa bussipysäkillä. Firman tilaisuuksissa sekä omat että asiakkaat kyllä ehdottelee jatkoja hotellissa. Uskoisin sen johtuvan siitä, etten ole mikään hihittelevä bimbo, vaan pystyn keskustelemaan järkevästi lähes mistä vaan päivän politiikasta moottoripyörien ominaisuuksiin tai jalkapalloon tai jääkiekkoon. Mieluummin haastan keskustelukumppaniani kuin räpyttelen ripsiäni ja nyökyttelen.

Komea, korkeasti koulutettu minua 15 v nuorempi mies on tässä jo monta kuukautta yrittänyt iskeä minua. Ja olen ihan kauhuissani, en nyt sentään niin nuorta kelpuuta.

Firman tilaisuuksissa sekä omat että asiakkaat kyllä ehdottelee jatkoja hotellissa. Uskoisin sen johtuvan siitä, etten ole mikään hihittelevä bimbo, vaan pystyn keskustelemaan järkevästi lähes mistä vaan päivän politiikasta moottoripyörien ominaisuuksiin tai jalkapalloon tai jääkiekkoon.

Minä taas uskoisin tuon johtuvan juurikin siitä, että vaikutat juurikin sellaiselta helpolta bimbolta, jolta haetaan pikaista seksiä siellä hotellissa. Itse varmaankin kuvittelet keskustelevasi kovinkin asiantuntevasti "päivän politiikasta, moottoripyörien ominaisuuksista, jalkapallosta tai jääkiekosta".

Minua on kyllä sanottu nätiksi ja kauniiksi,missimäiseksikin.
Omasta mielestäni olen ihan tavis,tosin niin ovat ystävänikin ja silti heitä tullaan iskemään baarissa,minua ei.
Olen miettinyt mistähän johtuu tai että minkälaisia naisia miehet yleensä baarissa lähestyvät ja ketä eivät?
Ruma en varmastikaan ole,mutta tuskin erityisen kauniskaan.

Mä oon xl-kokoa, kasvoja on tosin kehuttu kauniiksi. Iskuyrityksiä satelee joka kerran kun lähden viihteelle, normiarkena harvemmin. Mussa on joku pappamagneetti, työssäni kohtaamani papat kyllä pääsääntöisesti iskevät silmää ja kyselevät tarkempia tietoja siviilisäädystäni yms. Huoh. Itsellä ikää 34, eikä pappaikäiset oikein nappaa.

Mä oon xl-kokoa, kasvoja on tosin kehuttu kauniiksi. Iskuyrityksiä satelee joka kerran kun lähden viihteelle, normiarkena harvemmin. Mussa on joku pappamagneetti, työssäni kohtaamani papat kyllä pääsääntöisesti iskevät silmää ja kyselevät tarkempia tietoja siviilisäädystäni yms. Huoh. Itsellä ikää 34, eikä pappaikäiset oikein nappaa.

Äh, lisään vielä että arkielämässä ukkomiehet kyllä koettavat kaikenlaista. Ei nyt usein eikä joka päivä, mutta aina silloin tällöin. Sinkkumiehiä en kiinnosta.

[QUOTE="jaa-a";28945215]Kyllä ainakin kuviesi perusteella voisi kuvitella iskuyrityksiä satelevan :P[/QUOTE]

Miehet kattelee kyl, pitkäänkin mut siihe se jää :D baarissa tai raflassa ollessa on sit muutamat tullu iskemään. En tosin ole käyny noissa paikoissa kuin muutaman kerran tän 15v aikana.

Noin 30-vuotias kahden lapsen varattu äiti. Ihan nätti. Liikakiloja on, mutta kroppa on ihan ok kunnossa.

kuinka usein miehet teitä lähestyvät iskumielessä? Hyvin harvoin ja viime kerrasta taitaa olla 3 vuotta. Silloin kyseessä oli ulkomaalainen mies. Minua on varmaan yritetty kaiken kaikkiaan iskeä noin 7 kertaa (lukion jälkeen). Sanoisin et viimeisen 5 vuoden aikana ei oo ketään suomalaista miestä lähestynyt mua baarissa. Oon ollut esim keikoilla ihan yksin ilman miestäni eikä kyllä ketään tuu viereen ees ehdottelemaan.

Jos lähestyvät, niin kuinka moni miehistä on edes ikänsä jne puolesta "potentiaalinen parisuhdekumppani"? 2 miestä on ollut

Kumpi, sinä vai mies, on ollut aloitteentekijä nykyisessä (tai edellisissä) suhteessasi? Mies. Ollaan tavattu töitten kautta.

Liikun nykyään aika vähän sellaisissa tilanteissa, missä noita lähestymisyrityksiä vastaan tulee, mutta kyllä silloin tällöin joku on pyytänyt uloskin tmv. Töissä (olin myyjänä alkuvuoteen saakka) ja yöelämässä (olen varmaan 1-2 krt/vuodessa käynyt viimevuosina) lähinnä noita tuli vastaan, muuten nykyään liikun paljon lasten/miehen kanssa ja lähinnä koti-kaverit/sukulaiset-leikkipuisto-kauppa tyyppisissä paikoissa, ei niissä kukaan lähesty sillä tavalla :D

Kai mä ihan nätti olen, mutta en kovin tyylikäs (enkä esim käytä meikkiä/laittaudu kuin harvoin) enkä esim pidä kropastani huolta urheilemalla säännöllisesti vaikken ylipainoinenkaan ole :D Katson minä peiliinkin kuitenkin ennenkuin ulos lähden, että ei nyt silläkään. Ihan perus tallaajaksi itseni lasken.

Yhteistyössä