P
"Piita"
Vieras
Miten olette ratkaisseet otsikossa mainitsemani asian? Mieheni kuorsaa melkein koko ajan nukkuessaan, enkä minä ole kahden vuoden aikana vielä ainakaan yhtään tottunut meteliin, vaan nukun huonosti ja heräilen yöllä. Ja kun herään, en kuorsaamisen jälkeen tahdo saada uudelleen unta. Olen käyttänyt korvatulppia, mutta ensinnäkin kuorsaus tulee niistä läpi, ja vaikka ne osittain helpottaisivatkin ongelmaa, minulla tulee korvat kipeiksi niistä, ja sitten herään särkyyn.
Mieheni on nykyisin hiukan ylipainoinen, mutta kuorsasi yhtälailla suhteemme alussa, kun oli normaalipainoinen. Emme kumpikaan haluaisi nukkua eri huoneissa kun vierestä on niin kiva herätä, mutta kohta hankin kamarin sohvasänkyyn joustinpatjan ja nukun siinä, jos emme keksi ratkaisua!
Mieheni on nykyisin hiukan ylipainoinen, mutta kuorsasi yhtälailla suhteemme alussa, kun oli normaalipainoinen. Emme kumpikaan haluaisi nukkua eri huoneissa kun vierestä on niin kiva herätä, mutta kohta hankin kamarin sohvasänkyyn joustinpatjan ja nukun siinä, jos emme keksi ratkaisua!