Mies kuristi mua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Häipyi sen jälkeen.

Mä itken, mulla on niin paha olla. Mä haluaisin vain erota, mutta tiedän, ettei musta oo siihen. Että mä oon niin heikko ja surkea, että pelkään muutoksia ja otan mieluummin elämän ihmisen kanssa, joka pahoinpitelee mua, kuin vapaan elämän jossa kaikki on taas mahdollista.

Kunpa joku todella rakastaisi, arvostaisi ja kunnioittaisi minua.
Tuntuu, että mä sekoan. Sattuu, itkettää.

Parempi olla kohta mahdollisesti kuollut, kuin elää hetki rypien pohjamudista ylös, jonka jälkeen elämä taas maistuu ihanalle?

Kyllä mä suosittelen nyt ottamaan itseään niskasta kiinni, ryhdistäytymään ja pohtimaan asiat uudemman kerran. Ota vaikka ammattiauttaja avuksi.

nyt opettelet kunnioittamaan ja rakastamaan itteesi. Tuollaisella itsearvotuksella sä suorastaan keräät miehiä, jotka haluaa alistaa. Suosittelen oikeesti ammattiapua, että saat tarvittavan voiman lähteä tilanteesta.

Odottele vaan kyllä se unelmiesi prinssi pelastaa sinut sitten jossai vaiheessa, kantsii vaan odotella ja jos se mies sut tappaa sillä välin niin eihän sile mitääv noi

oikeasti.. mä en voi todellakaan ymmärtää miten julmia ihmiset on täällä...
Mitä jos tällä henkilöllä ei ole perhettä, sukulaisia tai ystäviä joihin uskoutua.. jotka olisi olkapäänä.. ainoa paikka netin keskustelupalsta.. ja täällä vastaukset on tyylin: "täältäkö oot sääliä kerjäämässä" ja mollataan lapatossuksi.. just..

Alkuperäinen kirjoittaja '':
Mitä jos tällä henkilöllä ei ole perhettä, sukulaisia tai ystäviä joihin uskoutua.. jotka olisi olkapäänä.. ainoa paikka netin keskustelupalsta.. ja täällä vastaukset on tyylin: "täältäkö oot sääliä kerjäämässä" ja mollataan lapatossuksi.. just..

Mäkään en kaikkia viestejä ymmärrä, mut ei se sääli ja olkapää oikeesti auta tuollaisessa tilanteessa. Tarvitaan herätys, niin että hakee apua ja tekee tilanteelle jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja '':

Mitä jos...eikun: Kun - semmoisia naiset on - ja mun on hyvä pysytellä sellaisista erossa.

Ihan ekana soitat tänne! Ymmärrän, että on voimaton ja surkea olo, mutta apua kannattaa hankkia. Saat sitten voimaa lähteä :) Älä noista hoopoista välitä!

Naisten linja

Valtakunnallinen, maksuton neuvonta- ja tukipuhelin väkivaltaa tai sen uhkaa kokeneille naisille ja tytöille sekä heidän läheisilleen. Puhelut ovat luottamuksellisia. Voit soittaa nimettömästi.

Naisten Linja päivystää numerossa 0800 02400
suomeksi ma-pe klo 16-20
ruotsiksi ke klo 16-20
englanniksi pe klo 16-20

Tai isää voi katsoa soitteesta ww.naistenlinja.fi

Turvakotiin, pakkaa heti, siellä he auttavat sinua ja pärjäät todellakin. Jos on lapsia, lapset mukaan. Henkinen ja fyysinen väkivalta on mahdollista lopettaa. Saat tukea, taloudellista, mitä vain, katso lähimmän turvakodin osoite netistä.

"Mä haluaisin vain erota." Siinä on omasta suustasi se, mitä haluat.
Mikäli et voi mennä ystäville, vanhempiesi luo tms, hakeudu turvakotiin. Henkisesti muutos voi alkuun tuntua raskaalta, mutta sellaista se inhimillisillä ihmisillä tuollaisessa tilanteessa vähän kuuluukin olla. Selviät siitä silti.

Ihme tylyttämistä noissa muutamissa vastauksissa. Jätä ne omaan arvoonsa.

Yhteistyössä