Mies kuristi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuristettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
muuta ny hyvä ihminen pois! ja jos et halua et sosku seuraa tilannetta ni elä kerro mut muuta nyt kuitenki johonki sieltä..ei merkitystä kuka aloitti ja mitä mut ei tommoseen suhteeseen voi jäädä, mene vaikka hetkeks kaverille? sukulaiselle? et saat asunnot kaupungilta ja varmasti saat nopeasti avaimet käteen ko sanot et odotat lasta jne...

Maksaako turvakodit mitään? Kun eräs tuttava joskus oli pakenemassa jonnekkin semmoiseen poikaystäväänsä, mutta selitti jotain jostain hirveistä hinnoista.. Ei kait nyt kaupungin t-kodit voi olla semmoisia että sinne pääsee jos tarpeeksi rahaa löytyy, vai onkohan niitä sitten yksityisiäkin?..

Maksaako turvakodit mitään? Kun eräs tuttava joskus oli pakenemassa jonnekkin semmoiseen poikaystäväänsä, mutta selitti jotain jostain hirveistä hinnoista.. Ei kait nyt kaupungin t-kodit voi olla semmoisia että sinne pääsee jos tarpeeksi rahaa löytyy, vai onkohan niitä sitten yksityisiäkin?..

turvakodit on kyllä ihan ilmaisia

Vauvaa ei oteta sulta pois. Jos jäät miehen kanssa niin otetaan, ja teille käy vauvan kanssa huonosti! Nyt et ajattele kirkkaasti! Eti turvakodin tiedot, auttavat asunnon! LUPAA MENNÄ TURVAKOTIIN! Kuristamiseen voi kuolla! ! !

Koville ottaa hakea turvaa itselle ja lapselle. Mutta kukin tavallaan. Onnea vain sinulle valitsemallasi uralla. =)

Mene nyt vaan nukkumaan. Ehkä sinulla käy hyvä tuuri, etkä liity siihen joukkoon naisia, joita tapetaan puolison toimesta n.30/vuosi. Jos ei käy, niin elämä on. Jaksuja hei. Abortin voisit yrittää saada kuitenkin, se lapsi kun ei voi valita mihin helvettiin joutuu syntymään.

Saman kokenut ja suhde kesti 4v, ei lapsia. Käytettiin molemmat alkoa paljon ja mies myös petti mennen tullen. Onneksi toi ihminen on nykyisin exä. Käytti henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Kaikki alkoi henkisellä väkivalla ja mä olin typerästi rakastunut 18v kun muutettiin yhteen ja täysin kokematon, eli aivan helvetin tyhmä olin, kaikki läheiset ja osa ystävistä yrittivät puhua mulle järkeä päähän, mutta en kuunnellut ketään ja olin olevinaan vielä niin, varma että oli mulle se oikea. Kerran lähdin tavaroideni kanssa pois ja tämä mies haki mut takaisin ja sama paska jatkui. Suhde päättyi kun, lopulta sai yksi mun kavereista taottua sen järjen mun päähäni ja myös exäni hyvä kaveri, kertoi totuuden kaikista reissuista mitä heillä oli ollu ja mitä niillä reissuilla oli aina tapahtunu. Aluksi kieltäydyin uskomasta totuutta ja ajattelin vain, että kohta unohdan koko asian, kunnes mun kaverini sai mut heräämään ja tajuamaan, mihin jamaan olin itseni ajanut. Mä petin ja siihen tuo suhde päättyi, tosin musta tulikin sitten, syntipukki kaikkeen ja hiljasesti otin vastaan nuokin syytökset.

Nykyisin olen kihloissa ja on ihana, kiltti mies mun rinnallani :heart:. Meillä on 2v tytär, en ikinä joskus uskaltanu itselleni tällaista onnea toivoa, uskoin ettei mun elämäni muuttuisi ikinä. Olin myös varma etten koskaan kokisi äitiyttä, en kihloihin ja naimisiin menoa.

Mutta, ap lähde kun vielä voit. Ite olin liian heikko lähteäkseni aijemmin ja suurelta osin siihen vaikutti oma typeryyteni, vaikka kiistin itseltäni koko totuuden ja enkä olisi halunnut sitä millään hyväksyä. Mene sinne turvakotiin itsesi ja ennen kaikkea, ennen lapsen syntymää. On väärin, niin hemmetin väärin tehdä lapsi/lapsia tuollaiseen tilanteeseen. Mieti, kun vauva on syntynyt ja kasvaa, oppii ymmärtämään asioita ja näkee kun, isi lyö äitiä. Ajattele sitä, kuinka jokainen lyönti sattuu sinuun, syvällä sisimmässäsi ja mieti, että koskee lapseen vielä enempi. Tee se itsesi ja lapsesi tähden, anna teille mahdollisuus parempaan elämään, sinulle ja lapselle. Tsemppiä ja toivon, että saisit elämällesi paljon paremman suunnan. :hug:

Niin ja semmoinen 'tärkeä' asia unohtu sanoa, että kun tämä riita alkoi, niin kaadoin hänen yhden oluensa pois. ja siitäkös se sota syttyi..

Mä nyt tosiaan luin sen sen lähettämän viestin ja eiköhän sielläkin taas ollut sitä (TIIVISTETTYNÄ) "Mä vaan puolustauduin ja ei tarkoitus ollut satuuttaa.. en vaan nähnyt muuta ratkaisua kuin puolustautua"

Mä nyt en tiedä pitäskö mun vastata tuohon viesttiin mitään. Mitä siihen vastata. Että "Ok. Minun vika. Puolustauduit kuristamalla." Toisaalta tiedän ettei pitäisi vastata , mutta toisaalta haluaisin sopia. En tiedä jaksanko kasvattaa lasta yksin, mutta ei tuokaan ole kyllä kelpo isäksi. Musta tuntuu että mut on suljettu sellaiseen tunneliin, jonka molempien aukkojen edessä on kivet jotka estää pääsyn suuntaan ja toiseen..

Laiminlyöt itseäsi ja vauvaasi jos jäät. MENE KILTTI TURVAKOTIIN! Siellä auttavat oikeasti kaikessa! Et saa jäädä! :( Vaikka nyt ajattelet, et millään ei ole väliä, niin myöhemmin jaksat nähdä että teit oikein..

Niin ja semmoinen 'tärkeä' asia unohtu sanoa, että kun tämä riita alkoi, niin kaadoin hänen yhden oluensa pois. ja siitäkös se sota syttyi..

Mä nyt tosiaan luin sen sen lähettämän viestin ja eiköhän sielläkin taas ollut sitä (TIIVISTETTYNÄ) "Mä vaan puolustauduin ja ei tarkoitus ollut satuuttaa.. en vaan nähnyt muuta ratkaisua kuin puolustautua"

Mä nyt en tiedä pitäskö mun vastata tuohon viesttiin mitään. Mitä siihen vastata. Että "Ok. Minun vika. Puolustauduit kuristamalla." Toisaalta tiedän ettei pitäisi vastata , mutta toisaalta haluaisin sopia. En tiedä jaksanko kasvattaa lasta yksin, mutta ei tuokaan ole kyllä kelpo isäksi. Musta tuntuu että mut on suljettu sellaiseen tunneliin, jonka molempien aukkojen edessä on kivet jotka estää pääsyn suuntaan ja toiseen..

Eli siis sulla ei ole mitään aikoustakaan lähteä turvakotiin.

Vali vali.

Jos et itsesi, niin lähde edes tulevan lapsesi vuoksi pois tuosta suhteesta.
Ei ole hyväksyttävää tuollainen puolustautuminen mieheltä. Ja sen sinä itsekkin tiedät. Ja ilmeisesti ei ollut edes ensimmäinen kerta. Monta kertaa aiot jäädä vielä hakattavaksi ja sen lisäksi jätät sen pienen ihmislapsen sinne väkivaltaisen isän käsiin?

jaajaa..ihan sama mitä siinä on tapahtunut tommoseen suhteeseen ei jäädä ja vielä lapsi tohon. Siehän muutat nyt helvattuu sieltä,nyt stoppi ja järki käteen

On tosi hätäinen, paha olo puolestasi, ja vauvan puolesta. Mut nyt on aika nostaa kytkintä. Kaikki väkivalta JO NYT vaikuttaa myös vauvaan. Vauva aistii jo nyt, hermojärjestelmä kehittyy...Nyt on aika antaa pienelle mahdollisuus hyvään elämään. Voin nyt sanoa et tuosta miehestä ei ole isäksi. Tukea voit saada kun lähdet sinne turvakotiin! Yh-äitejä on paljon, apua on, et ole yksin jos lähdet. Tuntuu ettet tajua miten vakava tilanne on, jos elättelet mitään mahdollisuutta jäämisestä. Arvosta itseäsi ja lähde. Ja pientä ihmistä..

Mitäs jos seuraavalla kerralla potkaisee tai lyö sinua vatsaan niin kovaa, että vauvallesi käy huonosti? Lähde edes vauvasi takia!! Noin pahasti aggressiivinen ja häiriintynyt mies ei tuosta paremmaksi muutu.

[QUOTE="vieras";26886612]Se kuka aloittaa väkivallan, on aina syyllinen. Aivan sama vaikka ei olisi voimia paljoa. Kyllä se naisenkin nyrkki jonkin verran tuntuu. Sen verran että alitajuiset hyökkäysreaktiot lähtevät käyntiin melkein miehellä kuin miehellä.

Naisen väkivalta on väkivaltaa. Koittakaa tajuta.[/QUOTE]

Hahahaa, alitajuiset hyökkäysreaktiot? Sä olet aivan pihalla. Eihän KETÄÄN saa mennä pahoinpitelemään, vaikka toinen tökkisi. Ei miestä, ei naista. Ei tuon ap:n miehen toiminnassa ole MITÄÄN puolustettavaa. Ei mitään. ITSEPUOLUSTUS on asia erikseen, eikä sekään saa mennä yli.
Jos lapsi tökkii sua, on oikein kuristaa sitä, niinkö? Sun logiikalla näin on asia.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Mä läheden nyt kohta sen mun ystävän luo, joka lähetin tekstiviestin aiemmin ja yritin soittaa. Se soittiu mulle taksas ja sanoi että sopii tulla, se vaan ei vielä vähään aikaan ole kotona, mutta eipä tässä onneksi ole kiire, kun ei se mies tule kotiin vielä ainakaan kolmeen-neljäöän tuntiin. Sitä se on kun pitää lähes joka päivä kaataa kaikki rahat kurkusta alas ja vielä velaksikkin ottaa..

Yhteistyössä