J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä läheden nyt kohta sen mun ystävän luo, joka lähetin tekstiviestin aiemmin ja yritin soittaa. Se soittiu mulle taksas ja sanoi että sopii tulla, se vaan ei vielä vähään aikaan ole kotona, mutta eipä tässä onneksi ole kiire, kun ei se mies tule kotiin vielä ainakaan kolmeen-neljäöän tuntiin. Sitä se on kun pitää lähes joka päivä kaataa kaikki rahat kurkusta alas ja vielä velaksikkin ottaa..
Tällä palstalla mies on aina viime kädessä yksin syyllinen vaikka väkivalta olisi aloitettu naisen puolelta. Ja nämä tarinat ovat aina niin voimakkaasti värittyneitä ja yksipuolisia mutta täällä huudetaan tukea kilpaa kuorossa silti usein kyseenalaistamatta mitään. Tässä yhteiskunnassa myös oletetaan että mies on aina se pahoinpitelijä ja kaiken pahan aloittaja ja siksi myös viranomaisten silmissä usein suurin syyllinen, usein oikeutetusti mutta usein myös ei.
Väkivalta ei ole koskaan oikeutettua mutta sillä kuka sen aloittaa - jos aloittaa - on merkitystä. Minä en ikinä ole lyönyt naista enkä lyö ellei minua lyödä ensin. Siinä vaiheessa tulee kyllä samalla mitalla takaisin, se on varma mutta toivon ettei tuollaista tilannetta ikinä tule.
Jotenkin tuntuu, että tää on pelkkä provo..
mutta.. voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että lähde pois ennenkuin se on liian myöhäistä. Itselläni se melkein jo oli, kävin todella lähellä kuolemaa. Sairaalassa ei uskottu, että kotiin enää sieltä lähden.
Meillä oli todella väkivaltainen suhde, minun ei tarvinnut kuin katsoa miestä väärällä tavalla ja sitten jo hakattiin päätä lattiaan, seinään, sohvan kulmaan.. mihin tahansa joka nyt vastaan sattu tulemaan. Kuristuksen takia minulla oli monesti vaikea hengittää, jopa päiviä, syöminen ei onnistunut koska nieleminen sattui.. no tämä johti myös siihen, että olin sairaalloisen laiha ja osittain myös siitä, että mies haukkui päivittäin läskiksi, inhottavaksi yms yms. Kerran mies väänsi minulta käden paikoiltaan, painoi peukalolla silmään, löi kahvikupilla päähän niin että arpi on vieläkin siinä, puukolla käteen ja päähän. Pääni oli täynnä kaljuja kohtia hiuksista repimisen takia.
Olin henkisesti ihan kuollut, kunnes yksi päivä vaan tajusin että nyt riittää. Olimme juuri ajamassa kotiin, kun käytiin "puhumassa" asioista syrjäisellä tiellä. Päätin autossa kun koti pihaan tullaan, en kävele kotiin, en mene sinne vaikka mies taas vannoo muuttuvansa jne. Nousin autosta ja lähdin kävelemään eri suuntaan kuin mies ja kohta mies juoksee perääni ja rukoilee minua takaisin, mutta olin päättänyt! Ansaitsen parempaa, paljon parempaa. Viikko tolkulla mies yritti saada minua takaisin, siinä onnistumatta.
Nyt melkein kaksi vuotta tuon jälkeen, on minulla ihana poika tuhisemassa tuolla makuuhuoneessa.
Mutta jos sinä jäät ei varmastikkaan se sinun vauvasi maailmaa tule koskaan näkemään. Tiedän kokemuksesta ettei toisten sanomiset vaikuta mitään, se pitää itse tajuta ja lähteä.
Ja tässä nyt neuvo mitä annan ekaa kertaa kenellekkään. Tee abortti, mikään lapsi ei ansaitse tuollaista isää. Eikä äitikään näytä järjissään olevan, liian iso taakka pienille harteille.
Niinpä. Todellakin toivon ettei toi pariskunta saa lasta tai että niiltä viedään se pois. Väkivaltaiset, elämänhallintataidottomat kakarat. Hyi saatana.