Mies kuristi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuristettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuristettu

Vieras
Me tapellaan miehen kanssa nykyään aika väkivaltaisesti. Yleensä se menee niin että riitelyn tietyssä vaiheessa mies alkaa provosoimaan ja haukkumaan minua ja saatan tönäistä häntä (nii kuitenkin ettei siitä mitään vahinkoa tule) ja lopulta se tilanne menee aina siihen että mies hakkaa päätäni lattiiaan ja kuristaa mua. Tai siis en minä sitä "tönimistä" aina aloita, mutta miten vaan niin se on väärin. Mies vaan ei muista sitä että on minua liki 40 cm pitempi ja minä pieni/hentorakenteinen. Miehellä sata kertaa kovemmat voimat.
Lisäksi mä oon raskaana nyt.. Musta tuntuu että mies haluais että tappelun vuoksi tulisi keskenmeno.

Nytkin se teki niin ja jätti mut lopulta yksin maahan makaamaan kun kaatoi siihen. Ei jäänyt ede katsomaan että miten mulle kävi. Painui vaan ulos ja lähti ryyppäämään.. Mä yritin soittaa sille perään mutta ei vastannut ja sitten uudelleen, niin sillä oli puhelin kiinni.

Nyt mulla sattuu tosipaljon kurkkuun, tuohon keskelle/ vähän vasemmalle. Lisäksi pää tuli tosi kipeäksi ja kurkkuun jäi jäljet kun puristi siitä. Lisäksi korvassa tuntuu inhottavalta, kun se huusi suoraan siihen täysillä. Se tekee aina niin.

Ja mää vaan itken täällä kotona ja mies huitelee missä lie. Mä haluan muuttaa pois täältä vauvan kanssa tai ennen kuin se edes syntyy. Mutta olen yrittänyt saada asuntoa jo monta kuukautta mutta täällä kaupungissa se ei onnistu ihan käden käänteessä..

Mä en tiiä mitä teen mulla on niin paha olla ja pelkään. Lisäksi mua potuttaa se, ettei mistä edes kiinnosta miten mulle kävi. Tärkeintä on vaan päästä ryyppäämään. Meillä onneksi ei ole yhteidiä lapsia, tai siis vauva on hänen, mutta ei kummallakaan entuudestaan lapsia.

Mä koen olevani niin surkea akka ja tuleva äiti. Mä haluaisin kuolla vaan pois. Tunnen olevani niin yksin ja niin jotenkin huono, epätäydellinen, epäonnistunut, kaikkea.. Mies saa manipuloitua ja kiusattua niin pahasti.

No huh huh, miksette eroo kun elämä yhessä tuollaista ?

Haluatko päästä hengestäsi?!? En ikimaailmassa jäisi odottelemaan mitään asuntoa tai vauvan syntymää tuollaisessa tilanteessa. TURVAKOTI on sinulle nyt se oikea osoite, mikäli et heti pääse jonkun sukulaisen tai ystävän luo pakoon. Etkä palaa mistään syystä asuntoonne ilman poliiseja, sen verran hullulta miehesi kuulostaa.

Nainen, nyt soitat turvakotiin tai johonkin auttavaan puhelimeen, jossa sinulle kerrotaan mitä tuossa tilanteessa tulee tehdä. Et voi jäädä kotiinne!

:hug: :hug: Oleellista ei ole tässä se oletko sinäkin väkivaltainen vai et, vaan se että suhteenne on väkivaltainen, noin pitkälle ei saisi ikinä riidat mennä. Suosittelen että eroatte ennen kuin käy todella pahasti.

Kerrot että olet hakenut kauan asuntoa. Oletko kokeillut yksityiseltä? Entä voisitko mennä jonkun tutun tai sukulaisen luo kunnes saat asunnon? Entä turvakoti? Ei ne siellä kysele oletko itse töninyt, pointti on siinä että sinä ja tuleva vauva olette vaarassa.

Paljon voimia sinulle tulevaan, toivotaan että kaikki menee parhain päin. :hug: Mutta sinuna en jäisi todellakaan enää odottelemaan.

Toivottavasti pystyisit jättämään miehen ja pääsisit vauvan kanssa elemään turvallisesti. Ymmärrän, että susta tuntuu pahalta, mutta turhaan syytät itseäsi. Miehesi pitäisi tajua, että olet täysin puolustuskyvytyn. Voimia sulle ja hakeudu ihmeessa turvataloon. Siellä voit myös jutella työntekijöiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja öo;26886430:
Toivottavasti pystyisit jättämään miehen ja pääsisit vauvan kanssa elemään turvallisesti. Ymmärrän, että susta tuntuu pahalta, mutta turhaan syytät itseäsi. Miehesi pitäisi tajua, että olet täysin puolustuskyvytyn. Voimia sulle ja hakeudu ihmeessa turvataloon. Siellä voit myös jutella työntekijöiden kanssa.

Kyllä, näin on. Nainen saa töniä ja hakata miestä ja siinä ei ole mitään väärää. Mies ei saa vastata tähän koska jos mies vastaa niin mies on väkivaltainen. Mies ei myöskään saa valittaa asiasta koska se olisi epämiehekästä.

Hyvä hyvä. Ämmät olette juuri tehneet tyhmyyden Suomen ennätyksen.

Luuletko, että miehesi noilla hermoilla tulee sietämään vauvan itkua?! Mietipä mitä tapahtuu, kun vauva itkee, itkee, itkee, itkee... alkaa teillä moelmmilla valvominen painaa... jne jne... Pitääkö miehen hermot? Pystytkö luottamaan vauvasi sellaisen miehen hoiviin, joka meinasi sinut ja vauvan tappaa jo raskausaikana? Kuule, siinä se teidän vauva lentää aika pian seinään tai mies yrittää totutuilla keinoilla vaientaa vauvankin kitinät.

No kun mä tiedän että tämä kuulostaa tyhmältä, ja sitä olenkin, mutta olen miettinytkin turvakotia, mutta mies sanoi että jos nyt menen sinne tai soitan poliiseille tai mitä ikinä vaan, niin sosiaalityöntekijät alkavat seuraamaan tilannetta ja voivat katsoa tilanteen niin pahaksi että minä muka voisin tehdä lapselle jotain ja että hänet huostaanotettaisiin pian syntymästään.

Asuntoa on vaikea saada kun on työtön ja luottotiedoton. :/

[QUOTE="vieras";26886453]Kyllä, näin on. Nainen saa töniä ja hakata miestä ja siinä ei ole mitään väärää. Mies ei saa vastata tähän koska jos mies vastaa niin mies on väkivaltainen. Mies ei myöskään saa valittaa asiasta koska se olisi epämiehekästä.

Hyvä hyvä. Ämmät olette juuri tehneet tyhmyyden Suomen ennätyksen.[/QUOTE]

Siis raskaana oleva hento nainen on töninyt lähes 40 cm pidempää miestä, ja siksi siis tällä miehellä on oikeus kuristaa ja hakata naisen päätä lattiaan puolustuksekseen? Haloo? :O

No kun mä tiedän että tämä kuulostaa tyhmältä, ja sitä olenkin, mutta olen miettinytkin turvakotia, mutta mies sanoi että jos nyt menen sinne tai soitan poliiseille tai mitä ikinä vaan, niin sosiaalityöntekijät alkavat seuraamaan tilannetta ja voivat katsoa tilanteen niin pahaksi että minä muka voisin tehdä lapselle jotain ja että hänet huostaanotettaisiin pian syntymästään.

Ei muuten oo totta.
Jos isä on paska, se ei automaattisesti tarkoita, että äitikin on. Kyllä te ihan omia yksilöitä olette, ja teitä katsotaan myös sillä tavalla.
Isän väkivaltaisuus ei ole peruste lapsen huostaanotolle. Ilman muuta lapsi jää tällöin äidille.

Miten sinä muka olisit vähemmän vaarallinen lapselle kuin miehesi? Sinä olet aloittanut tönimisen. Luuletko että vauva kestää sinun tönimistä paremmin kuin miehen lyöntiä? Ja miksi syytät miestä vaikka itse aloitat väkivallan?

• Tykkää
Reactions: petite
[QUOTE="vieras";26886453]Kyllä, näin on. Nainen saa töniä ja hakata miestä ja siinä ei ole mitään väärää. Mies ei saa vastata tähän koska jos mies vastaa niin mies on väkivaltainen. Mies ei myöskään saa valittaa asiasta koska se olisi epämiehekästä.

Hyvä hyvä. Ämmät olette juuri tehneet tyhmyyden Suomen ennätyksen.[/QUOTE]

Väkivalta ei ole koskaan oikein, mutta kunten aloituksessakin luki niin naisen ja miehen voimat väkivallassa on yleensä aivan ihan eri luokkaa. Ei keskivertonainen pärjää mitenkään keskivertomiehelle tappelussa. Se miehin tulisi ottaa huomioon, että nainen on aina alakynnessä.

Jos sosiaalityöntekijät alkavat seuraamaan tilannetta, se on vain sinun ja vauvan etu. Tokihan niihin yhteyden otatkin, että saat vauvan elatusasiat kuntoon. Ja ihan turha pelätä huostaanottoa, kun olet ajoissa pelastamassa vauvasi perhehelvetistä, se katsotaan sinulle vain eduksi.

Yhteistyössä