Mies kutsui itse itsensä yökylään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yökylä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yökylä

Vieras
Tai ainakin melkein. Onko mun pakko antaa sille vai sanonko että yöksi saa jäädä muttei saa seksiä? Vai jätänkö ton sanomatta mutta jos yrittää jotain niin sitten vasta sanon.
Kaksi syytä miksi en halua antaa,en halua vielä ja menkat tekee tuloaan(voi vaikka jo olla silloin). Tietysti haluan että jää yöksi mutta koska tämä ei ole mitenkään vakavaa(ainakaan vielä) niin en tiedä miksi mies kutsui itse itsensä yökylään.

Ai että et tiedä miksi kutsui? No siksi juuri.

Sano että senkun jää, sun kaapinkokoinen serkkupoika on sitte tulossa kans yöksi, sillä on oma avain ja voi tulla koska tahansa.

Kuulostaa ihan potentiaaliselta raiskarilta tuo ukkosi.

Ai että et tiedä miksi kutsui? No siksi juuri.

Sano että senkun jää, sun kaapinkokoinen serkkupoika on sitte tulossa kans yöksi, sillä on oma avain ja voi tulla koska tahansa.

Kuulostaa ihan potentiaaliselta raiskarilta tuo ukkosi.

Siis mitä helevettiä horiset?? se mikään raiskari ole.

Ja edelleen kysymys sanonko etukäteen ettei seksin takia kannata jäädä yöksi vai vasta myöhemmin.Vai kysynkö että haluaako sen takia jäädä että haluaisi meidän harrastavan seksiä.

Sinulta en tähän vastausta halua vaan muilta.

Minäpä aion sanoa että saa tulla yökylään mutta jos kuvittelee muuta kuin nukkumista niin parempi ettei tule jottei tule turhia väärinymmärtämisä eikä turhaan odottele jotain tapahtuvaksi.

Yhteistyössä