Mies kyselee tyhmiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin kait se on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin kait se on

Vieras
Siis voi että nyt on kovat paineet on joo :( mies miettii miltä tunnun jälkeen synnytyksen, että olenko hieman....löysä? siis apua! En tiedä vitsillä vai ainaki puoliksi tosissaan se vitsailee....
Minua ei naurata!
Miten on, ei kai se lapsen jälkeen enää ihan sellainen oo mikä ennen? Onko miehet teillä puhunu mitään muutoksista?
Siis joo, tää on ihan tyhmä juttu, mutta ärsyttää toi mun mies miks se on tuommone....

No voihan se ollakin synnytyksen jälkeen vähän löysä, ihan tosiasiahan tuo on. Mutta kyllä siitä palautuu, ja jumppaamalla saa ihmeitä aikaan. Tuskin se mies mitään pahaa tarkoitti, mä muistan ainakin että oon itekin ääneen miettinyt miehelle samaa silloin esikoista odottaessa :D

Mieshän tuumii, että jos kerran värkki leviää niin isoksi, että vauva mahtuu siitä ulos, niin sehän voi jäädäkin sellaiseksi: sisälle saa käden työnnettyä sormet harallaan. Sitten kun paikat paranevat ja taas sekstailette, niin mies kammoaa kuulevansa ne sanat, joita yksikään mies ei sellaisessa tilanteessa halua naisen suusta kuulla: "Ootsä jo siellä?"

Alkuperäinen kirjoittaja adoptioäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja kuka mitenkin:
Juuri tästä syystä meillä adoptoidaan. En halua mieheni joutuvan hakeutumaan muihin syleihin...

Tasapainoisen tuntuinen tuleva koti teillä, syy kai se tuokin on adoptioon...

Hieman epäilen, ettei adoptioon anneta lasta tuosta syystä.

Alkuperäinen kirjoittaja adoptioäiti:
Juuri tästä syystä meillä adoptoidaan. En halua mieheni joutuvan hakeutumaan muihin syleihin...

Tasapainoisen tuntuinen tuleva koti teillä, syy kai se tuokin on adoptioon...

Miksi kyseinen syy on huonompi kuin jokin muu?

Säälin sinua, ei miehes sua rakasta jos joudutte noin tekeen, tosi ku vesi, sorry :( mutta siis toi on naurettavaa....mutta jos olisin sinä niin mua lähinnä itkettäis...

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Hyvin on kelvannut, ja nyt vuosi synnytyksen jälkeen ja treenattuani mies on kehunut tiukaksi tavaraksi, paremmaksi kuin ennen synnytystä =)

niin.no onhan se kohteliasta kehua, mutta tosiasia kuitenkin taitaa olla, että ei se värkki siitä ainakaan tiukemmaksi oo lapsen myötä tullu. ihan siis faktaa vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvin on kelvannut, ja nyt vuosi synnytyksen jälkeen ja treenattuani mies on kehunut tiukaksi tavaraksi, paremmaksi kuin ennen synnytystä =)

niin.no onhan se kohteliasta kehua, mutta tosiasia kuitenkin taitaa olla, että ei se värkki siitä ainakaan tiukemmaksi oo lapsen myötä tullu. ihan siis faktaa vaan...

Fakta on kyllä se, että moni synnyttämätön ei niitä lihaksia treenaa. Joten synnyttäneellä voi olla parempi.

Minä tykkään siitä, että se ei enää "naksu" inhottavasti, niinkuin ennen synnytystä.

Ai, no se ei edes minulle sitä suoraan sanonut, vaan oli meidän ystäväpariskunnan kanssa mökillä ja huppelissa olivat sitten puhuneet kaikenlaista ja tää ko. nainen kertoi miehen sanoneen heille sillä tavalla kun nainen oli pelännyt oman värkkinsä puolesta ja kysynyt mieheltä miten mulle on käynyt.
Ja voin kertoo että mun mies on kyllä niin suorasanainen ja rehellinen että se ei sanoisi noin jos ei tarkoittaisi.
Ja meidän häissä tuli tämä sama asia esille yhdessä bestmanin järkkäämässä jutussa myös....
Se nyt on vaan niin että itse tunnen kyllä myös omat lihani tuolta alhaalta paremmin kuin ennen, ja totta vitussa treenatessa puristusvoima yms. kasvaa!

Ai, no se ei edes minulle sitä suoraan sanonut, vaan oli meidän ystäväpariskunnan kanssa mökillä ja huppelissa olivat sitten puhuneet kaikenlaista ja tää ko. nainen kertoi miehen sanoneen heille sillä tavalla kun nainen oli pelännyt oman värkkinsä puolesta ja kysynyt mieheltä miten mulle on käynyt.
Ja voin kertoo että mun mies on kyllä niin suorasanainen ja rehellinen että se ei sanoisi noin jos ei tarkoittaisi.
Ja meidän häissä tuli tämä sama asia esille yhdessä bestmanin järkkäämässä jutussa myös....
Se nyt on vaan niin että itse tunnen kyllä myös omat lihani tuolta alhaalta paremmin kuin ennen, ja totta vitussa treenatessa puristusvoima yms. kasvaa!

joopa joo.

Yhteistyössä