M
myymä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin mutta periaatteen naisena en hyväksy sitäkään, että jos on sovittu että yksin ei risteillä niin silloin ei risteillä....Pitäis osata heti ilmottaa töissä ettei aio lähteä. Näköjään helppo lupailla ja puhua siihen asti kun tulee tosi kyseeseen. Sitten aletaan perua ja vongata että voisinko mennä ja tehdä.
Onko noissa sopimuksissa kovastikaan järkeä? Enkä puhu nyt pahalla, koska olen itse ollut vastaavanlainen ennen. Olin ylimustasukkainen ja pidin miestä kotona niin paljon kuin mahdolilsta, ja jos sitten kuitenkin lähti vaikka baariin, soitin koko illan hänelle, ja luonnollisesti hänen iltansa oli helposti pilalla.
Tajusin sen vasta jokin aika sitten, ettei siitä aiheudu mielipahaa kuin itselle ja suhteelle. En ole sitä joutunut itse koskaan kokemaan koska mies ei IKINÄ soittele mulle kesken baari-illan, eikä ole IKINÄ kieltänyt mua lähtemästä tyttöjen kanssa ulos / laivalle.
Jos mies pettää, sitä ei pysty vaimo estämään ja mikäli niin käy, niin se on parempi murehtia vasta sitten kun niin tapahtuu kuin etukäteen...