Mies lähti auttamaan Fjongaa muutossa

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Petetty:
Itku pitkästä ilosta. En päästäis miestäni muuttamaan tuon naisen kanssa mitään. Se että ei vastaa puhelimeen on erittäin vakava merkki. Niin munkin mies teki. Ja sillä hetkellä touhusi sellaista että ei siinä todella voi puhemineen vastata

ai touhusi mun kans? :whistle:

Sulle ollaan selvästi palstalla kateellisia :)

hupaisaa mielestäni että aiheesta kirjoitellaan täällä palstalla ja kaikki tietää kuka on muuttanut fjongaa. Mutta mikäpä siinä. Paha mennä sanomaan minkälaisia lasteja siellä on purettu.. ja kuinka suuria :D

Itse antaisin mieheni muuttoavuksi ihan kelle vaan, kunhan ei jäis sinne asumaan!

Alkuperäinen kirjoittaja todella:
hupaisaa mielestäni että aiheesta kirjoitellaan täällä palstalla ja kaikki tietää kuka on muuttanut fjongaa. Mutta mikäpä siinä. Paha mennä sanomaan minkälaisia lasteja siellä on purettu.. ja kuinka suuria :D

Itse antaisin mieheni muuttoavuksi ihan kelle vaan, kunhan ei jäis sinne asumaan!

missä sä olit oikein pari päivää sitten ku oisin niin tarvinnu sun ukkoa ;) :whistle: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja hihhiii:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Sulle ollaan selvästi palstalla kateellisia :)

joo omat ukot munalukkoihin vaan etten tuu kosiin niitä tänään ku ne näköjään voi suostuakki :kieh: :D

ai muniin lukot :D

no siihen nakkiin sitten :whistle:

no sitten se ois nakki lukko :o

Yhteistyössä