V
vieras
Vieras
Nyt tuntuu että ensi viikon perjantai ei tule ikinä. Ikävä on jo nyt. Ei olla 7v suhteen aikana oltu näin pitkää aikaa erossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaa:Noni, nyt se panee sitten muita siellä reissussa.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja aaaaa:Noni, nyt se panee sitten muita siellä reissussa.
no ei se mitään mä panen sun ukkoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fg:Mun mies oli ulkomailla 6 kk, ei nähty kertaakaan sinä aikana, ja ihan hyvin meni! Kyllä se siitä! Ite ainakin alun jälkeen nautin kun sain olla keskenäni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fg:Mun mies oli ulkomailla 6 kk, ei nähty kertaakaan sinä aikana, ja ihan hyvin meni! Kyllä se siitä! Ite ainakin alun jälkeen nautin kun sain olla keskenäni.
ja tää on taas näitä "pistänpä paremmaks" -äitejä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fg:Mun mies oli ulkomailla 6 kk, ei nähty kertaakaan sinä aikana, ja ihan hyvin meni! Kyllä se siitä! Ite ainakin alun jälkeen nautin kun sain olla keskenäni.
ja tää on taas näitä "pistänpä paremmaks" -äitejä..