Mies lähti kahdeksi viikoksi reissuun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pätkääkään en pelkää että pettää. Kyllä mä oon sen nyt siltä kannalta ajatellut että tämä tekee ihan hyvää. Rakkaus vaan voimistuu entisestään ku eron jälkeen näkee toisen :)

Ja kyse ei ole siitä ettenkö pärjäis täällä yksinäni lapsen kanssa, vaan se ikävän tunne mua ärsyttää eniten. Onneksi olen päivät töissä niin aika kuluu suht nopsaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Mun mies oli ulkomailla 6 kk, ei nähty kertaakaan sinä aikana, ja ihan hyvin meni! Kyllä se siitä! Ite ainakin alun jälkeen nautin kun sain olla keskenäni.

ja tää on taas näitä "pistänpä paremmaks" -äitejä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies oli ulkomailla 6 kk, ei nähty kertaakaan sinä aikana, ja ihan hyvin meni! Kyllä se siitä! Ite ainakin alun jälkeen nautin kun sain olla keskenäni.

Mä voisin pistää vielä paremmaksi, mut ei sitte.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No höpöhöpö! Halusin vaan kannustaa että pari viikkoa on oikeasti lyhyt aika jos sitä ajattelee jälkeenpäin. Jos 6 kk kuluu ihan hujauksessa, niin kyllä parikin viikkoa menee vaihdilla. Ilmeisesti sä et osaa tsempata toisia, ajattelet aina vaan panna paremmaksi... No mulle on ihan sama mitä sä ajattelet, kunhan ap vaan osaa ottaa tämän kannustusmielessä! Tsemppiä ap :)

Yhteistyössä