E
Ei jaksa
Vieras
Mies oli eteisessä lapsen kanssa, kun lähdin autoa siirtämään. Ovi oli siis auki. Jaa että mun olis pitänyt ottaa se lapsi autoon mukaan vai?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mies oli eteisessä lapsen kanssa, kun lähdin autoa siirtämään. Ovi oli siis auki. Jaa että mun olis pitänyt ottaa se lapsi autoon mukaan vai?
No kai nyt syytän miestä, kun ei vahdi lasta. Ja tämä kun ei ollut mikään ensimmäinen kerta kun jotain tän tyylistä tapahtuu. Eli ei mene ns vahingon piikkiin.
Mulla ei ollut avaimia, joten jätin oven auki. Mies tämän näki, koska oli eteisessä lapsen kanssa.
Mulla ei ollut avaimia, joten jätin oven auki. Mies tämän näki, koska oli eteisessä lapsen kanssa.
meillä kävi samoin uimassa ollessamme kesällä, vajaa pari vuotias poika lähti isänsä perään parkkipaikalle, ja kulki ihan metri äijän persuuksissa kiinni, huusin perään että poika seuraa, mies tulee ilman poikaa 10min päästä takaisin?:O Rupesin kyselemään missä xxxx on? Mies siihen jotta eikä se ole täällä? Hitto et säikähdin löysin pojan kiertämästä meidän autoa, itku kurkussa.
Mieshän tietenkin käänti tämän minun syykseni.![]()
Kaippa se jonkun naikkosen itselleen tänään etsii. Ainakin just pari päivää sit sanoi, että pettää kyllä jos tilaisuus tulee eteen.
No kai nyt syytän miestä, kun ei vahdi lasta. Ja tämä kun ei ollut mikään ensimmäinen kerta kun jotain tän tyylistä tapahtuu. Eli ei mene ns vahingon piikkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja putosin kärryiltä;29229572:Siis menitkö sä sitten sinne treeneihin ja mies jäi kotio lapsen kanssa vai?
No en mennyt, kun miestä ei näkynyt eikä kuulunut. Mies siis itse lähti treeneihin, tuli vaan kamat hakeen kotoa.