Mies löi kirveellä toista päähän Kiasman edustalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
Jo oli hepulla arsenaalia aseissa

14.8.2009 22:24
A A

Vuonna 1970 syntynyt vantaalaismies löi kirveen hamaraosalla toista miestä päähän Kiasman edustalla yhdeksän aikaan illalla Helsingissä. Lisäksi hän iski puukolla uhria olkapäähän.

Vuonna 1989 syntyneeltä helsinkiläismieheltä murtui ainakin kolme hammasta sekä hänen olkapäähänsä tuli viiltohaava. Paikalle tuli päivystävän komisarion mukaan useita poliisipartioita.

Tekijä oli jo poistunut paikalta, mutta poliisi otti hänet kiinni Kiasman ja Sanomatalon välistä. Mies ei tehnyt vastarintaa.

Häneltä löytyi kiinnioton yhteydessä kirveen ja puukon lisäksi miekka, jossa oli 30-senttinen terä.

Mies on otettu kiinni ja häntä epäillään tapon yrityksestä. Poliisi uskoo miehen olleen päihdyttävien aineiden vaikutuksen alaisena.

Kiasman edustan nurmikkoalue on sekä nuorison että aikuisten suosima illanviettopaikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Miekka?! :D

Taitaa nykyajan ihmiset kulkea laput silmillä, jos keskustassa saa vaeltaa rauhassa ilman ilmoitusta äijä jolla on kirves SEKÄ miekka mukana..

Kyllä tollasen 30cm terällä varustetun nyt piiloon saa

Alkuperäinen kirjoittaja niina22:
ihme ellei kukaan ole huomannut aikaisemminmitään.Kyllä mä soittaisin jos vastaan tulisi mies jolla miekka ja kirves :o

Mä voin tulla sua vastaan mukanani sekä kirves että tollanen 30cm teränen miekka ja tasan et niitä kyllä päällepäin näe.

Tuskin se nyt niitä on ympäriinsä heilutellu ku se miekkaki on löytyny tarkastuksessa ja varmaan olis ihmiset ilmotellutki siitä jos olis niitä heilutellu, mut ne saa sievästi kyllä jemmaan. Kirvestäkin ku löytyy useita kokoja

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja niina22:
ihme ellei kukaan ole huomannut aikaisemminmitään.Kyllä mä soittaisin jos vastaan tulisi mies jolla miekka ja kirves :o

Mä voin tulla sua vastaan mukanani sekä kirves että tollanen 30cm teränen miekka ja tasan et niitä kyllä päällepäin näe.

Tuskin se nyt niitä on ympäriinsä heilutellu ku se miekkaki on löytyny tarkastuksessa ja varmaan olis ihmiset ilmotellutki siitä jos olis niitä heilutellu, mut ne saa sievästi kyllä jemmaan. Kirvestäkin ku löytyy useita kokoja

niin no joo!! Mut älä kuitenkaa tule :/