mies löi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Hei...
Mies löi naamani oven karmiin niin lujaa kuin lähti.. Multa pimeni taju hetkeksi ja nyt naama on kyl näköinen.. Se kävi itkemään heti sen tehtyään ja oli pahoillaan ja pelästynyt. Se nappasi mun puhelimen ennen tätä ja menin hakemaan sitä sen takataskusta..

Mua pelottaa ja ajatukset on sekaisin.. Mitä teen :(

rikosilmoitus;turhaan ajatteletkaan et ei tekis noin toiste jopa viel pahemmin...saahan sitä mies vaikka miten kyynel silmässä anteekspyydellä mutta jos se noin jo yhdesti on voinut tehdä,niin miksei tekis toistekki?:(

kait hän suutuksissaan meni itse konrolli. jos itsekkin säikähti sitä tilannetta.

Ihan se ja sama säikähtikö, aina voi tulla se toinen kerta, jolloin kiukku ajaa taas järjen ohitse. Luultavasti se tapahtuu jopa helpommin kuin ensimmäisellä kerralla. Ap, et saa antaa miehelle merkkiä siitä, että teko oli ok. Anteeksipyyntö ei nyt riitä, mies ei opi mitään muuta kuin että sinua saa lyödä toistekin, kun vaan muistaa itkeä jälkeenpäin. Lähde terveyskeskukseen ja poliisille, kuten sinua on neuvottu. On helpompi laittaa peli poikki nyt kuin viidentoista lyönnin jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja jätä se ja pakene;23299869:
rikosilmoitus;turhaan ajatteletkaan et ei tekis noin toiste jopa viel pahemmin...saahan sitä mies vaikka miten kyynel silmässä anteekspyydellä mutta jos se noin jo yhdesti on voinut tehdä,niin miksei tekis toistekki?:(
Peesi tähän!

Jos mies oikeasti katuis niin hän hommaisi itsensä terapeutilla ja äkkiä.

mut sun miehes on töniny sua aiemminki joten ei tule muuttumaan.

Miksi et ole jo jättäny sitä?

Alkoholilla osuutta asiaan? Tuo on kyllä jo aika paha, kannattais tosissaan harkita eroa. Mä olen antanut joitain läpsyjä naamalle anteeksi, kun ei niistä ole edes jälkeä jäänyt, mutta tuo alkaa jo olla ihan eri luokan väkivaltaa. Ja vaikka olis pahoillaan yms. ,niin pitäähän nyt olla sen verran itsekontrollia riidankin aikana aikuisella, ettei tuolla tavoin meuhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jätä se ja pakene;23299869:

Voi tehdä. Tai sitten ei, toista kertaa nimittäin. Oma mies löi tajun pois minulta 25vuotta sitten, ei ole sen jälkeen lyönyt ikinä, tai muutenkaan käyttäytynyt uhkaavasti.

Ja hitto ku rakastan sitä kuitenkin.. Helvetti minkä teki!

Mulla sama tarina takana. Mutta niiden lyöntien toistuessa mun rakkaus ihme ja kumma kuoli ihan oikeasti kokonaan. Loppuajan vain haaveilin kilteistä miehistä ja tein henkistä eroa ja sit vaan yks kaunis päivä pakkasin kamat ja häivyin. Hetkeäkään en ole katunut. Päinvastoin. Harmittelen vain sitä, että en lähteny aiemmin. Mutta en voinu, ku rakastin. Mutta oikeasti, se rakkaus kuoli ihan kokonaan. Loppuvaiheessa mua vaan ällötti ja kyllästytti se, ja tietty pelotti.

[QUOTE="popo";23299924]Alkoholilla osuutta asiaan? [/QUOTE]

Vaikka olisikin, ei se ole lieventävä asianhaara.

Ap, onko teillä lapsia? Jos on, sinulla on heidänkin takiaan velvollisuus etsiytyä hoitoon. Jos ei ole, haluatko saada lapsia vielä joskus? Anteeksi suora puhe, mutta tarvitset siihen tarkoitukseen toisen miehen. Tuollaiseen ympäristöön ei lapsia kannata hankkia.

Menet lääkäriin ja poliisille,kun kerran ei ollu ensimmäinen kerta niin tuskin mies muuttuu.
Jos jäät miehen luo,voit oottaa seuraavaa kertaa,joka saattaa sitten olla pahenpi. :(

Hei. antakaa olla. Ap:tahan on pahoinpidelty jo ennenkin, ja aina sama laulu. On saatava joku aivovamma tai muu, jotta sitten ulkopuoliset puuttuvat. Katsokaas kun tämä mieshän on niin ihana, itkikin oikein. Oi oi sentään, ettei ihan päähän nyt siliteltäis.

Ja ilman muuta nainenhan sen aloitti, eihän tosiaan kukaan itse riitele. Toes vaikka olisi ihan keskenään hakamnut naamaansakin ovenkarmiin.

Joten ihan turhaa kerätä kierroksia tai käskeä ketään poliisilaitokselle. Kyllä jokainen aikuinen tajuaa, että jos toinen lyö, on kyseessä rikos. mutta kun ap on jo palannut tajuihinsa ja analysoi asiaa täällä, ei hän enää mihinkään poliisille lähde. Tuttu sabluuna, ihan turhaa kaikki.

Until next time.